13.1.2013

Another one-day trip to Tampere


Tein torstaina vaiheeksi päiväreissun Tampereelle. Junaliput maksoivat VR:n joulukalenterissa ainoastaan 1,5€ suuntaansa, pakkohan sellainen tarjous oli käyttää! Sarin oli alun perin tarkoitus lähteä mun mukaan, muttei sitten valitettavasti päässytkään.



Olin Tampereella kymmeneltä aamulla. Kävin ruokaostoksilla East Asia Martissa ja kiertelin kauppoja lounasaikaan asti. Ostin Stockalta kauan kaipaamani lip tintin ja Akateemisesta Kirjakaupasta Sovitus-pokkarin. Vaatekaupoista ei oikein löytynyt mitään, mikä oli ehdottomasti hyvä juttu! Oon nettishoppaillut viime aikoina vähän turhan paljon...


Coffarissa soi palohälytin heti kun olin saanut istuttua vaniljalatteni kanssa alas.


...mutta onneksi päästiin pian takaisin sisälle.

Lounaalla pyörähdin Wrongissa ja sieltä siirryin jälkiruokakahville Coffee Houseen. Coffarissa vierähtikin kerralla useampi tunti Sovitusta lukien. Pitäisi harrastaa enemmänkin kahviloissa lueskelua! Mitä sitä turhaan kotona nysväämään kun voisi saman tien olla ihmisten ilmoilla ja katsella maailman menoa lukemisen lomassa.




Yakitori♥


Illan vietin miitaten Annaa ja muita Chocopuran neitokaisia japanilaisen ruuan ja kahvittelun merkeissä. Mun oli alunperin tarkoitus nähdä vaan Annaa ja käydä sen jälkeen yksin leffassa, mutta mulla oli niin hauskaa, etten malttanutkaan lähteä Plevnaan tsekkailemaan kuumia kääpiöitä. :D Onhan se Hobitti jo kerran nähtykin. Oon vieläkin sitä mieltä, että gyaru circlet ei ole mua varten, mutta lähden silti mielelläni uudelleen miittiin jos satun Tampereelle sopivaan aikaan! Oli mukava olla pitkästä aikaa miitissä, koska mulle yksi koko gyarutouhun parhaista puolista on aina ollut yhteisöllisyys.

2 kommenttia :