14.7.2012

London 14-17.3.2012

Kolmas reissu Lontooseen, oli kivaa! ♥ Mua vaan väsytti ihan hirveesti koko reissun ajan, kaiketi koska olin vähän flunssainen. Matkustin virallisesti mun vanhempien ja pikkuveljien kanssa, mutta Carita ja Sinna sattuivat olemaan Lontoossa samaan aikaan (ja vieläpä majailivat Bayswaterissa kuten mekin), joten hengailin aika paljon niiden kanssa. Me syötiin melkein joka päivä Seoul Bakery -nimisessä korealaisessa raivintolassa Tottenham Court Roadin metroaseman nurkilla. Ruoka oli tosi hyvää, eikä läheskään niin kallista ko odotin! Me pyörittiin lähinnä Chinatownissa, Oxford Streetillä, Bayswaterissa ja Camden Townissa. Mun ostokset koostui lähes pelkästään syömisistä, juomisista ja Sherlock Holmes -krääsästä... En jostain syystä löytänyt mitään ihmeellistä ostettavaa.




































































6 kommenttia :

  1. Sun hiukset on niin ihanan väriset! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Tällä hetkellä ne on kaukana ihanasta, mut onneks asia korjataan huomenna. :D

      Poista
  2. I see Cyberdog! Kävitkö siellä? :)
    Mun ehdoton lempparikauppa Lontoossa, siellä on joka kerta pakko päästä käymää ja sit siellä kuluu ihme ja kumma, monta tuntia... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo ihan satavarma kävinkö tällä kertaa, mut keväällä 2008 kävin ainakin! :D Se on kyl mielenkiintonen kauppa~

      Poista