12.3.2012

It's in the water, baby


Kulunut viikko on mennyt töiden ohella Iiriksen kanssa syöden, shoppaillen, sängyllä röhnöttäen ja korealaisia draamoja katsellen. Varsin perinteistä IirisxLucia-meininkiä siis! :D Oli ihana viikko, toivottavasti ei mene taas puolta vuotta ennen kun nähdään seuraavan kerran.

Edellisen merkinnän jälkeisiä hankintoja ja muita kuvia:

Yhden mun korealaisen nettitutun oli tarkoitus lähettää mulle "jotain pientä naposteltavaa", joten yllätys oli melkoinen kun hain postista paketin, joka sisälsi kaiken tämän. No jaa, en valita! :D Paketissa oli muun muassa purkkaa, suklaata, ramenia ja Market O -brownieita (mun lemppariherkkua!). Lähetin vastalahjaksi salmiakkia, Fazerin suklaata, Muumi-tikkareita ja purkkaa (suomalainen xylitolpurkka on kuumaa kamaa Koreassa).

Market O:lla on kivat retrotyyliset kääreet.


Ripsipidennykset tuli ja meni! Tykkäsin kovasti, vaikkakin ne jostain syystä imi kaikki mahdolliset kissankarvat mun silmiin ja mulla oli vaikeuksia nukkua kun en voinut käyttää unimaskia.

Mun ekat tippikynnet ikinä. Mun oli tarkoitus liimailla niihin vielä strasseja ja ties mitä, mutta revin ne hermostuksissani irti ennen kun ehdin toteuttaa visioni. Huomenna olisi suunnitelmissa väkertää uudet!

Naistenpäivän päivällinen Buun ja Iiriksen kanssa.





Synttärilahja Iirikseltä. ♥





Tykästyin näihin kasvonaamioihin Koreassa ja oon tilannut niitä siitä lähtien muutaman aina silloin tällöin, mutta tällä kertaa tilasin kerralla 20 kappaletta. Noita pitäisi periaatteessa käyttää päivittäin, mutta ajattelin pärjätä tällä satsilla toukokuuhun asti.



Laukun ja kengät sponsoroi äiti. ♥

Tää oli loistava löytö ottaen huomioon mihin olen keskiviikkona suuntaamassa!

12 kommenttia :

  1. Kiva kuulla susta pitkästä aikaa! :) Pidähän kivaa keväisessä Lontoossa!

    VastaaPoista
  2. ostin just tänää noi samat korvikset mitkä sait lahjaks! :D mut muistutat mua aina jotenki park bomista, en tiiä miks :-D näytät jotenki siltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on ihanat korvikset, hipelöin niitä useamman kerran Ginassa ennen ko sain ne. :D

      Haha, kiitos! Tykkään Bomista kovasti, joten otan suurena kohteliaisuutena. :--)

      Poista
  3. Oot lähdössä Lontooseen? :o Ooo, pääsispä joskus itsekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Vajaan tunnin päästä lähden matkaan, jännittäääää

      Tää on mun kolmas reissu sinne, suosittelen kyllä lämpimästi!

      Poista
  4. ooot tosi nätti + makeet lasit!

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Ui, oon katsellut just samoja naamioita, mutten ole vielä raaskinut tilata niitä. Voisi vakavasti harkita hankkivansa noita seuraaviksi kokeiltaviksi. : )

    Ja pakko sanoa, että itselleni on tullut myös tutuksi nuo korealaisten "pienet" lahjat. :D Aina järkyttyy, kun postista lähtiessä matkaan lähtee kilometri x kilometri -kokoinen laatikko.

    Mutta oli mukava huomata, että oot taas päivitellyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on hyviä naamioita, suosittelen! ^^

      No joo, mulle tuli hirveen huono omatunto ko lähetin takaisin vaan muutaman suklaapatukan ja tikkarin. :--D Mut me oltiin puhuttu vaan pienistä lahjoista ja tein sille selväksi etukäteen, ettei mulla ole varaa mihinkään isompaan.

      Kiitos! :) Oli mukava huomata, että oli tullut uusi kommentti~

      Poista
  6. Your blog is amazing!!!! You are brilliant! Fantastic post! Have a brill day!

    www.the-white-list.co.uk

    VastaaPoista