30.11.2011

Syksyn mittaan tehtyjä ostoksia

Spirit Store

Gina Tricot

H&M

Gina Tricot & JC

Kpoptown asdfg en pääse yli noista sukista

Ellos & Forever 21

Gina Tricot

Gigantti :--D

Napsu photobombaa kaikki mun ostoskuvat nykyään..... Niittihiuspanta Gina Tricotista.

Noi batiikkifarkut oli muuten alunperin Buun! Me molemmat sovitettiin noita Forever 21:ssa Seoulissa, mutta mä sit jätin ne ostamatta, koska ne ei istuneet hyvin. No, tajuttiin tuossa jokin aika sitten, että me molemmat sovitettiin liian isoja farkkuja, koska noi mitkä Buu osti on mulle sopivat ja istuvat mainiosti. Mua on aina kaduttanut, etten ostanut niitä ja Buuta taas häiritsi, kun ne roikkui sen päällä, joten farkut vaihtoivat omistajaa. Ehdottomasti mun lempihousut tällä hetkellä! ♥

Tämän syksyn aikana on tapahtunut ihan hirveästi kaikkea, enkä ole saanut kerrottua tänne oikein mistään. Tähtään siihen, että seuraavassa postauksessa saisin kerrottua ihan kunnolla ~*~mitä mulle kuuluu~*~!

4 kommenttia :

  1. IHANA XDDDD <3333 Nabi photobombaa sun kuvat <3333 Liikkistä TT___TT <333 Ihania vaatteita, oon halunnu ton topin kanssa!!

    VastaaPoista
  2. kerrokkin sit seuraavassa postauksessa perusteellisesti mitä kuuluu ^^ ei olla keretty ees jutteleen pitkää aikaa!

    VastaaPoista
  3. minne olet hävinnyt ,__,

    VastaaPoista
  4. Sari:
    Napsu on paras<3 Kiitti!

    --
    Eve:
    Yritän kertoo! :--D

    --
    anon:
    Tipuin kelkasta enkä pääse takas. ;~~; Mut kuvasin tänään videopostauksen, joka tulee tänne ennemmin tai myöhemmin! Toivottavasti huomenna.

    VastaaPoista