28.2.2011

Huviretki

Kävin perheen kanssa viime lauantaina Huviretkessä lounaalla. Oli hirmu kiva päästä pitkästä aikaa kaikki yhdessä ulos syömään!






Henri on söpskä. ♥



Matias ei ollut ihan yhtä innokas poseeraamaan mun kanssa.







Söin mun vakioannoksen eli broilerin rintafileetä, punaviinikastiketta, valkosipuli-bearnaisekastiketta, valkosipulinkynsiä, paistettuja puolikuivattuja tomaatteja, rucolaa ja valkosipuliperunoita. Oli superhyvää, kuten aina!




Me käytiin lounaan jälkeen äidin kanssa elokuvissa katsomassa viime yönä parhaan elokuvan Oscarin voittanut Kuninkaan Puhe. Suosittelen kaikille lämpimästi! Täytyy sanoa, että Helena Bonham Carter on muutaman viime vuoden aikana noussut mun ehdottomaksi lempinäyttelijättäreksi. HBC = HBIC.



Kyseisen päivän asu. :3

In English:
Pics from last Saturday, I had lunch with my family at a restaurant called Huviretki. ^^ It's rare that all five of us get to go to a restaurant together so it was really nice. I always eat garlic chicken (chicken fillet, red wine sauce and garlic béarnaise sauce, garlic cloves, fried semi-dried tomatoes, rucola and garlic potatoes) in Huviretki and this time was no exeption. It was wonderful, as always~

After lunch mom and I went to see The King's Speech. I liked it a lot, Helena Bonham Carter and Colin Firth were amazing!



The name of the song says it all.


6 kommenttia :

  1. En voi kun jäädyttää sun hiustes pituudelle. Mä aina välistä unohdan et paljon se oikeestaan on kasvanu. Näkee suht usein sulla kuitenki pidennykset. ((voi ei! nyt mä paljastin sun suuren salaisuuden! :'D))

    Tyksin sun asukuvasta. Tuo kivasti väriä kokonaisuuteen toi kaulakoru~
    Ja btw, voitaisko myö joskus (kun ollaan rikkaita) raahautua sinne syömään ::DDD Ollaan puhuttu siitä suht. useasti :D Tuli sun ruokakuvista vaan mieleen.
    Mau! ♥

    VastaaPoista
  2. ootko menossa annyeong partyihi 23.4? :3

    VastaaPoista
  3. Oltiin tänään bussipysäkillä. Meinasin tulla puhumaan, mutta en oikein tiennyt miten tulisin puhumaan sulle. Oot tosi kaunis luonnossa. =)

    VastaaPoista
  4. Eml:
    Mä en koskaan ees muista, et mun tukka on pitkä. XD Oon henkisesti lyhyttukkainen.

    Voitais<3

    --
    anon:
    Tuskin, ei oo varaa ko pitää säästää toukokuun kolmen viikon autenttisiin Koreabileisiin. :----D

    --
    M:
    Oii kiitos paljon. <3 Harmi ettet tullu jutteleen, se olis varmasti piristäny mun päivää! Mut ymmärrän kyllä, ettei tuntemattomalle välttis oikein keksi mitään sanottavaa. :D Tuu ens kerralla kuiteski! :3

    VastaaPoista
  5. mikä on sun mielestä paras kiinalainen rafla jyväskylässä?

    VastaaPoista
  6. anon:
    Tykkäsin kauheesti Genghis Khanista joskus, mut en oo käyny siellä varmaan yli vuoteen. Viimeksi kun kävin ne veloitti buffetista lähemmäs kakskymppiä aiemman vajaan kympin sijaan, ei oo sen jälkeen oikeen inspannut mennä sinne.

    Hong Kong City on varmaan mun lemppari nykyään!

    VastaaPoista