16.1.2011

Kuulumisia

En koe olevani erityisen tylsistynyt, mut kai mun elämä on sitten jokseenkin tylsää nykyään ko koskaan ei tapahdu mitään päivitettävää. :B Aloitin kyllä viikko sitten uudessa työssäoppimispaikassa ja oon viihtynyt siellä ihan superhyvin! Työskentelen Jyväskylän yliopiston viestintäpalveluilla valokuvaajana, ehdottomasti coolein työ mitä oon koskaan tehnyt. Toivottavasti pääsen sinne huomennakin, oon nimittäin potenut tän päivän jotain harvinaisen inhottavaa ja oudon tuntuista pää- ja vatsakipua. :s Mahataudit onneksi yleensä kestää vaan päivän.



Treffasin toissapäivänä Jennan, joka toi mulle pitkästä aikaa YesAsia-tavaraa:


Super Juniorin Super Show II -dvd, lokakuun 2010 Popteen ja egg's Beauty '10 Autumn & Winter. Jälkimmäinen oli synttärilahja Jennalta, SSII ja Popteen taas oli synttärilahjoja multa itselleni. :----)



Romihi, Yunkoro, Yumachi ja Maya Mori - melkein kaikki mun lempparimallit samalla aukeamalla. ♥










Pyörähdin perjantaina myös lähimmässä Matkahuollon pisteessä hakemassa mun uuden vauvan, Samsung N150 Pinkin.




Tulin siihen tulokseen, etten uskalla ottaa mun varsinaista konetta Koreaan mukaan, joten päädyin hankkimaan miniläppärin. Olin ihan varma, ettei tuo tulisi alennusmyynteihin suositun värinsä vuoksi, mutta tuli onneksi kuitenkin!

Koreasta puheenollen, mä ja Buu julkaistiin meidän matkablogi osoitteessa http://ohhmyseoul.blogspot.com. Käykää toki lueskelemassa! Vielä siellä ei ole muuta kuin esittelypostaus, mutta lisää on tulossa.



Muutama kuva viimeisen joulomaviikon tiistailta:












Käytiin Matiaksen kanssa Tampereella lounaalla. Jälkkärillä käytiin vohvelikahvilassa, jonne Buu tuli myöskin. ^^ Vadelmahillovohveli ja valkosuklaalatte, mmmm. ♥



Näen huomenna (ellen ole kipeänä) juuri Japanista palanneita Maijaa, Mioo ja Emmiä ja saan tuliaisia, yritän bloggailla niistä viimeistään keskiviikkona!

8 kommenttia :

  1. Paljon maksoi tommonen miniläppäri? :)

    VastaaPoista
  2. Salle:
    300 ja risat, alkuperäinen hinta 370€!

    VastaaPoista
  3. Ihana kun vietät aikaas pikkuveljes kanssa.. =)
    Ja ihana kannettava ♥

    VastaaPoista
  4. aah niin tuttu fiilis että on tylsää elämää kun ei tapahdu mitään blogipäivittämisen arvosta... :D

    VastaaPoista
  5. "yritän bloggailla niistä viimeistään keskiviikkona !"

    VastaaPoista
  6. M:
    Pakko hengaa sen kaa ko ei mulla oo oikeita kavereita. :(((( No eivaa, mun pikkuveljet on cool!

    --
    Sanna:
    Nojoo, tai mulla on sellanen fiilis, että mulla varmaan pitäis olla tylsää, mut ei mulla oo. :D Joskus on kiva vaan olla tekemättä mitään.

    --
    anon:
    Yritin, mut en ehtinyt.

    (enkä sanonut minkä viikon keskiviikkona :::::D /trollface)

    VastaaPoista
  7. Ihana tuo kannettava. Ja kiva kun vietät aikaa pikkuveljen kanssa (=
    Oletko muuten tulossa kenties Chibiconiin?

    VastaaPoista
  8. Teyana -:
    Kiitoksia! En todennäköisesti ole tulossa, en itse asiassa edes tiennyt, että sellainenkin on. :D

    VastaaPoista