28.12.2010

they shine for you


Hyvää joulua kaikille tälleen vähän myöhässä! Ei taas ole ollut oikein pävitettävää, koska olin synttäreistäni jouluun asti sitkeässä flunssassa. Nyt oon onneks jo tervehtynyt! Kävin eilen alennusmyyntiostoksilla Jennan kanssa ja tajusin, että olen jättänyt postaamatta kuvia useammista ostoksista loppusyksyltä. Parempi myöhään kun ei milloinkaan, amirite?



Pitsimekko, jonka alunperin tilasin synttäriasukseni. Harmi vaan, että se osoittautui niin lyhyeksi, ettei sitä sitä hyvällä tahdollakaan voi kutsua mekoksi... Housuihin tai hameeseen yhdistettynä se näyttää kuitenkin hyvältä! Käytin sitä muun muassa Tsukiconin muotinäytöksessä.



Printtipaita, joka oli mulla ensimmäisessä muotinäytösasussa.



Niittineule, mun lempparivaate tällä hetkellä!



Satiinimekko, jota käytin synttäribileissäni sen pitsimekonpaidan sijaan. -30% alennus.


Eilisen ostokset:


Leopardimekko, -50%.



Rintaneula, -50%.



Rusettisormus, -50%.



Rusettivyö ja rypytetyt ylipolvensukat. Oon ostanut viimesen puolen vuoden aikana neljät ylipolvensukat ja nää on ensimmäiset, jotka on oikeesti jopa ylttää kunnolla mun polven yli! Pitkät jalat ei oo pelkästään hyvä juttu... Rusettivyön oon itse asiassa ostanut jo monta viikkoa sitten, mutta satuin vaan laittamaan sen samaan kuvaan sukkien kanssa.



Mun joululahjat näytti tältä. Ei mitään erikoista, mutta kaikki mitä toivoin!

In English:
- I haven't been able to update my blog again 'cause I was sick from my bday until Christmas. I'm fine now though! :)
- Pics of some stuff I bought yesterday and things I've bought earlier this year but never properly blogged about.
- That lace shirt is actually a dress but unfortunately it's way too short for me to use as a proper dress. It doesn't even fully cover my butt, lol. I still love it to bits. ♥




P.S. Oon vihdoinkin alkanut käyttää mun Tumblr-blogia! Tein sen jo joskus viime talvena tai keväänä, mutten koskaan saanut aikaiseksi opetella käyttämään sitä.

8 kommenttia :

  1. Ihania ostoksia, oon niin pitkään miettiny et ostaisko ton rintaneulan Lindexistä ! Ja hyvä että oot viimein parantunu♥
    Ilmottele sitten mulle yeobo, kun oot tänne päin Suomea tulossa~

    ♥Anni

    VastaaPoista
  2. Awwww voi Q____Q ♥ ♥ Kipeenä ei oo yhtään kivaa ~ ! >o<;; Hyvä että oot nyt terve! Voikos sinne tulla joskus käymään kattomaan sun uutta huonetta? ^---^ ♥

    VastaaPoista
  3. NOi kirjat on aivan sika hyviä! ootkolukenu? :)

    VastaaPoista
  4. Toi pitsimekko on tosi nätti!

    VastaaPoista
  5. So jealous... I love all your buys! I especially love the shirt and the stud cardigan though <3

    VastaaPoista
  6. ... päivitystahti ...

    VastaaPoista
  7. Kiitos kaikille kommenteista. ♥ Anteeksi, että vastaamisessa on kestänyt!

    anon1:
    Georgiat on ihan parhaita! Oon lukenut niitä jostain ala/yläasteen taitteesta asti. :D

    Dolly:
    Thank you! ^^

    VastaaPoista