18.11.2010

Tsukicon 2010 Fri-Sat ♥



Perjantai

Lähdin kotoa ennen seitsemää aamulla ja onnistuin vetämään lipat selälleni heti ekalla suojatiellä. Täräytin selkäni, lonkkani, käteni ja sain kämmenet verille ko refleksinä otin niillä vastaan eikä mulla ollut hanskoja. Onneksi ei tullut autoja! Epäonni jatkui vielä seuraavan puolen tunnin ajan, onnistuin nimittäin hukkaamaan kolme tekokynttäni, mutta onneksi näppäränä salapoliisina löysin ne kaikki ja ehdin jopa junaankin!

Olin Helsingissä puoli yhdentoista maissa, enkä ollut tajunnut jäädä Pasilassa pois vaikka yöpaikkani oli siellä. :DD Sinäänsä ihan hyvä juttu, opinpahan heti kulkemaan sinne itsekseni ratikalla! Majailin jälleen kerran Mirkalla ja Timolla, jotka itse lähtivät mökille.




Viikonlopun paras video! Lähdin melko pian Pasilaan saapumiseni jälkeen Korea Houseen lounaalle, mutta ehdin pelata Mirkan kanssa muutaman erän Crash Bashia ennen sitä. Nostalgia♥




Aina yhtä makoisan bibimbap-aterian jälkeen riensin Kamppiin, jossa tapasin Viivin, Sinin, Ennin, Artun, Tiinan ja Sarin. Kierreltiin ympäriinsä ja törmättiin sattumalta Ainaan ja Yumachiin, joiden kanssa käytiin vaihtamassa pari sanaa (jotka olivat KAWAIII & AGEPOYOOO eiku) ja poseerattiin niiden kanssa muutamassa kuvassa, joita en valitettavasti ole ainakaan toistaiseksi saanut itselleni. Oli hienoo, tärisin varmaan vielä kaks tuntia sen jälkeenkin. :---D

Kuuden pintaan hain Buun steissiltä. Meillä oli pöytävaraus Korea Housessa (heh) puoli seitsemältä, mutta ehdittiin siinä välissä käydä napsimassa pikaiset purikurat!




Kibum imnida ja heittelen ajatuspettereitä!


♥♥♥



Me vähän sählättiin kiirehtiessämme sen masiinan kanssa ja saatiin siksi koristeltua vaan kaksi ekaa kuvaa. Niistä ehkä näkee kumpi on mun ja kumpi Buun muokkaama. XD

Loppuilta meni Pasilassa varsin väsyneissä tunnelmissa, askarreltiin kivoja juttuja ("Eiku... Ei sitä naamioo siihen keskelle vaan se sulka..."), mä kihartelin pidennyksiä ja niin edelleen. Päästiin nukkumaan joskus ihan liian myöhään.

Lauantai

Nousin heti kun herätyskello soi (5:30 ahhh), enkä tehnyt mitään ylimääräistä, mutta silti tuli kamala kiire ja jouduin lopulta lähtemään ei-täysin-kiharretulla tukalla liikenteeseen. Kaaduin taas suht pahasti jyrkässä alamäessä matkalla ratikkapysäkille, vasemmassa polvessa on edelleen jumalaton mustelma ja lisäksi kolautin lantioni kaiteeseen. Onew sangtae iski jälleen... Nappasin Sarin ja Ennin mukaani Lasipalatsien edestä, koska he eivät osanneet Glorialle ilman apuvoimia. Ei onneksi varsinaisesti myöhästytty kaikesta säätämisestä huolimatta!

Paikan päällä laittauduttiin loppuun ja harjoiteltiin näytös muutaman kerran läpi, jonka jälkeen jäätiin paparazzien haaviin aka japanilaisen Fuji TV:n haastateltaviksi. :D Mua haastateltiin Sinin kanssa enkä tiennyt Sinin puhuvan japania, joten hämmennyin aluksi ihan totaalisesti. Toivottavasti en kuitenkaan pahasti nolannut itseäni ja jos nolasinkin, niin toivottavasti sellaiset kohdat eivät päädy telkkariin asti! Haastattelija oli ilmeisesti pyytänyt monia esittelemään kyntensä ja pelkäsin koko ajan, että ne pyytää meitäkin, koska mulla oli taas lähtenyt kaksi kynttä irti enkä ollut ehtinyt vielä liimata niitä takaisin. Eivät onneksi pyytäneet. :B



Iltapäivällä oli Yumachin ja Ainan Q&A sekä nimmarinjakotilaisuus. Johtui varmaan väsymyksestä, mutta olin ihan itku kurkussa koko Q&A:n ajan. :----D Ne oli vaan niin upeita! Nimmarinjakotilaisuus meni ohi kauheen nopeesti, en muista siitä oikeen muuta ko et siinä oli kättelyä, molemmin puolin hehkuttamista, nimmarointia ja yhteiskuvia, Yumachi laittoi käden mun ympärille ja kerroin tulkin avulla niille, että me tavattiin perjantainakin. :DD





Pic from Sini!


Loppuaika ennen muotinäytöstä meni lähinnä pukuhuoneessa muiden mallien ja Buun kanssa hengaillessa. Oli ihan superkivaa ja jännityskin unohtui tsirbuloiden kanssa bondatessa! ♥







Itse muotinäytös on iso musta aukko mun muistissa. XD Muistan vaan, että fiilis oli ihan mieletön! Olen tietoinen siitä, etten ole mikään oikea malli enkä sellaiselta yrittänyt näyttääkään, tavoitteenani oli ainoastaan näyttää mahdollisimman hyvältä, gyarulta ja itseltäni. Kävelyn suhteen hoin itselleni, etten saa kävellä liian nopeasti. Se valitettavasti johti siihen, että mun kävely näytti vähän laiskanpuoleiselta, mutta mitäs pienistä. :D Muuten oon kyllä hirmu tyytyväinen, en kaatunut enkä mitään!


Mä ja Sini tokalla kierroksella!






Mun molemmat näytösasut. Kuten videolta näkyy, tokaan asuun kuului myös leoparditakki.









Pic from Katrin!


Pic from Eilish!



Näytöksen jälkeen kerättiin kimpsut ja kampsut ja lähdettiin kameraryhmän seuratessa Omppuhotellin kautta D'Wokiin illastamaan. Olin ihan äärettömän väsynyt enkä siksi ihan niin menossa mukana ko mitä olisin normaalisti ollut, mutta oli hienoa tutustua ulkomaalaisiin gyaruihin edes sen verran! Yhdeksän maissa mulle riitti ja lähdettiin osan porukan kanssa omiin suuntiimme. Mun väsymyksen määrää kuvaa hyvin se, että Buu totesi ratikassa mun sammaltavan. :DD Mulla oli oikeesti aika juopunut olo, vaikken ollut nautiskellut ollenkaan alkoholia. Me oltiin suunniteltu Buun kanssa lähtevämme lauantaina Detskuun, mutta jätettiin ihan suosiolla väliin.

To be continued!

Huomenna kutsuu Tampere. ♥

In English:
This is too long for me to translate, sorry! I hope my Google Translater gadget can help you. :D


7 kommenttia :

  1. Aa aivan ihania kuvia koko entry täynä *___* Ja kuulosti tosi kivalta sun viikonloppu, itse kun olin Tsukissa vaan sunnuntaina niin en nähnyt muotinäytöstä ym D:

    VastaaPoista
  2. voi sua raukkaa, miten onnistuit kaatumaan noin monta kertaa! :---D itekin koin eilen talven ensimmäisen pyllähdyksen kun lensin komeassa kaaressa lumihankeen. XD

    mut tän vuoden tsukicon oli niin mahtava kokemus, niinku oon jo tainnut useeseen kertaan hokea. mulla on jo nyt kauhee ikävä sitä fiilistä ja kaikkia ihmisiä, myös yumaa ja ainaa! ;_;♥

    VastaaPoista
  3. Toi syksyinen purikura on nii hyvä... XD

    VastaaPoista
  4. mistä toi harmaa paita on ekassa asukuvassa?

    VastaaPoista
  5. Great post, very useful for a beginner like me"
    http://evocowire.com

    VastaaPoista
  6. sitä haluisin kysellä että tiedätkö sä muita tollasia yesasianin tapasia sivuja joista vois tilata k-pop krääsää? : )

    VastaaPoista
  7. Neido:
    Kiitos! ^^

    --
    chinsa:
    Joo, kaaduin selälleni heti sillon lokakuussakin ko tuli ensilumi. XD Okei sillon ei kyl naurattanu. Mut oon niin ylpee itestäni ko en oo kaatunu kertaakaan Tsukin jälkeen! ::D

    --
    Sini:
    Äläpä XD

    --
    anon:
    Seppälästä.

    --
    anon2:
    Ainakin www.dvdheaven.com, mut itse oon tilannut vaan YesAsiasta!

    VastaaPoista