29.11.2010

부탁해, my bus!

Oon vähän huono päivittämään nykyään, pahoittelen mikäli joku on kaipaillut. Oon vaan nyt ollut monta viikkoa ihan älyttömän väsynyt, voisin oikeesti vaan nukkua ihan koko ajan... Täytyy yrittää tsempata, tällä viikolla on päättötyön palautus ja muuta!



Sunnuntai 14.11. @ Tsukicon


Aamu kulki paljon paremmin ko kaksi aiempaa (ainakaan en kaatunut!). Mun piti olla Glorialla 11 maissa, koska olin mukana gyaru-paneelissa Sinin, Emmiksen, Viivin ja Pinjan kanssa. Katrin oli ihana ja kiharsi mun hiukset, kiitos! ♥ En jännittänyt paneelia etukäteen oikeastaan ollenkaan ja hyvinhän se sit menikin! Vähän liiankin hyvin ehkä, puhuttiin kymmenen minuuttia yliaikaa ja juttua olisi varmasti riittänyt vielä moneksi tunniksi. :---D Me tarvitaan selkeesti joku gyaru-paneeli pt. 2...



Loppupäivä meni vähän sekavasti. Tsekattiin paraparanäytös, kävin Pasilassa, Buu jäi sinne, lähdin Yumachin ja Ainan keikalle, joka alkoi kovin paljon myöhässä, myöhästyin siitä junasta millä mun ja Buun piti mennä ja kirjaimellisesti juoksin ympäri Helsinkä. Keikka oli hieno ja meininki hyvä, mutta olisin kieltämättä nauttinut siitä enemmän jos ei olisi tarvinnut vilkuilla kelloa koko ajan ja miettiä miten Buu ehtii viimeiseen junaansa. Hengasin Mirkan ja Timon kanssa Pasilassa illalla muutaman tunnin, sillä seuraava keikan jälkeinen Jyväskylän juna lähti vasta kahdeksan jälkeen. Olin sitten äärettömän väsyneenä vasta puoliltaöin kotona, mutta satuin samaan junaan ja lähes vierekkäisille paikoille muuan Abracadabra-cosplayryhmän kanssa, joten matka sujui rattoisasti koko muun junavaunun unta häiritessä eiku.

Löysin muiden blogeista vielä pari kuvaa ja videon perjantailta ja lauantailta!


from Ingvild


from Monica


from Yumachi


from Viivi


Kiitos vielä kaikille mukana olleille yhdestä elämäni parhaimmista viikonlopuista! Spesiaalikiitos Buulle, mun henkilökohtaiselle assistentille/coordiunnille/lääppijäihmiselle. :DDD♥



Toissa viikonlopun vietin Tampereella. Olin Buulla perjantaista lauantaihin, käytiin Plevnassa katsomassa Kuoleman Varjelukset (♥), kierreltiin kauppoja ja katsottiin yöllä Super Show 2 (♥).



Huomatkaa Luihuiskaulahuivi. :----D Slytherin pride!


Lauantain ja sunnuntain välisen yön majailin äidin ja Henrin kanssa Omenahotellissa. Henri lähti lauantaina illalla katsomaan Potteria ja minä ja äiti päädyttiin vetämään navat täyteen kiinalaista ruokaa. Oli muuten parasta hapanimeläkanaa mitä oon koskaan syönyt, käyn siellä ehdottomasti toistekin! Nappasin ravitolan vieressä olleesta vohvelikahvilasta valkosuklaalatten jälkkariksi, namnam. En ole vieläkään oppinut tykkäämään normikahvista, mutta jotkut erikoiskahvit on hyviä!



Leveällä ikkunalaudalla istuminen lämmin kuppi kädessä on yksi mun lempiasioista.



Henri lähti taas sunnuntaina omille teilleen ja me käytiin äidin kanssa katsomassa Kansallisbaletin Joutsenlampi Tampere-talolla. Oli hieno kokemus, vaikka mua vaihteeksi väsyttikin kauheesti ja meinasi mennä järki edessä istuviin pikkulapsiin. Tai no, eipä niistä pari pahemmin istunut, yksikin vaelsi välillä meidän riville eikä tajunnut istua alas vaikka kuinka mulkoilin sitä pahalla silmällä. Kuka oikeesti tuo Kansallisbaletin näytökseen pieniä lapsia kun ei ne kuitenkaan jaksa keskittyä ja istua hiljaa paikallaan niin pitkään? Noh, itse esitys oli joka tapauksessa upea, en ymmärrä miten kukaan voi liikkua sillä tavalla!





Käytiin ostamassa mulle Andiamosta uudet kengät ko edelliset eivät olleet enää siinä kunnossa, että niillä olisi kehdannut balettiin mennä. :DD Olin himoinnut tällaisia kenkiä jo pitkään! Harmi, että nyt on jo liian kylmä käyttää keinonahkaisia kenkiä.



Mun uus rakas, Canon EOS 1000D.♥ Sain tiistaina 20-v synttärilahjani muutaman viikon etukäteen. :3



Oon viettänyt viime päivät nukkumisen, päättötyön teon ja sukuloinnin ohella katsellen 매리는 외박중 (Mary Stayed Out All Night) -nimistä uutta korealaista draamaa. Sarja sijoittuu suurilta osin Soulin Hongdae-kaupunginosaan, joka tunnetaan indiemusiikista ja yökerhoistaan. Olen itse majoittumassa Hongdaehen ensi keväänä (ellei ne nyt oikeesti ala sotimaan siellä) ja on mielenkiintoista seurata millaisilla huudeilla tulee sit pyörittyä. :B Oon jo onnistunut bongaamaan MSOAN:ista pari paikkaa, jotka ovat must see in Hongdae -listallani, esimerkiksi Hello Kitty -kahvilan! En edes tiennyt MSOAN:in sijoittuvan Hongdaehen kun aloin katsomaan sitä. Alunperin kiinnostuin sarjasta sen miespääosanäyttelijöiden (Jang Geunsuk & Kim Jaewook) vuoksi, Geunsuk on nimittäin yksi lempinäyttelijöistäni ja mun on jo pitkään ollut tarkoitus ottaa paremmin selvää Jaewookista.



Nyt taidan siirtyä, yllätys yllätys, nukkumaan. Hyvää yötä! ♥

12 kommenttia :

  1. HEI BB TULEEKS SUN SYNTTÄREISTÄ JOTAIN LISÄINFOA TÄS JOSKUS.

    VastaaPoista
  2. yeaahh luihuis-kaulahuivi! ♥♥♥

    teet mut nälkäseks kun puhut jostain hapanimeläkanasta ja valkosuklaalattesta vaikka söin just. :---D

    + ihanat kengät! *u*

    VastaaPoista
  3. mun mielestä sun blogin taso on heikentyny viime aikoina :( ei ollenkaan semmosia kunnon höpöttely-videoita ja suurin osa sun postauksista käsittelee miittejä yms. postaat myös harmittavan harvoin.

    VastaaPoista
  4. Mukavaa kun postaat =)
    Ois se tietenkin mukavaa jos tulis useemmin, mutta kunhan jatkat bloggaamista niin se riittää mulle ♥♥♥♥♥♥


    ♥M

    VastaaPoista
  5. you're welcome!
    oli muuten ihanaa kuunnella teidän panelia! Very cute! ~♥

    VastaaPoista
  6. onko Buulla blogia? pitäis olla! :O

    VastaaPoista
  7. saana:
    KHYL BB

    --
    chinsa:
    Teen itsenikin nälkäiseksi. :---D Ah kun sais joka päivä niin hyvää ruokaa. ♥

    --
    anon:
    En tiedä miten pitkään ajanjaksoon viittaat sanoessasi "viime aikoina", mut mielestäni tein just tässä merkinnässä erittäin selväksi sen, että oon nykyään ihan hirveen väsynyt. Päivittäisin mielelläni enemmän, mutta kun en jaksa tehdä nyt mitään muuta ko käydä koulussa, nähdä joskus kavereita ja muuten olla kotona. Tuskin ketään kiinnostaisi lukea postauksia, jossa kerron kuinka herään, menen kouluun, pyörähdän yksin tai parin kaverin kanssa keskustassa, tulen kotin, nukun päikkärit, datailen, katson telkkaria ja teen koulujuttuja. Teen aina parhaani tän blogin suhteen ja muutaman viime viikon aikana en ole tätä parempaan pystynyt. Päivitän sitä mukaa kun on päivittämisen aihetta ja aikaa päivittää. Höpöttelyvideoita teen kyllä mielelläni aina kun saan tilaisuuden sellaisia kuvata (=kun oon yksin kotona (ja laittautunut, lol)).

    --
    M:
    Kiitos! ^^

    --
    Kanako_ageha:
    Kiitoksia ja hyvä, että kelpasi! ♥

    --
    anon2:
    Buulla ei (ainakaan tietääkseni) ole omaa blogia, mutta mulla ja sillä on yhteinen blogi, joka odottaa julkistamista!

    VastaaPoista
  8. "Spesiaalikiitos Buulle, mun henkilökohtaiselle assistentille/coordiunnille/lääppijäihmiselle. :DDD♥"
    Kiitos itelles, mulla oli oikeesti ihan älyttömän kiva viikonloppu! ♥♥♥

    "Anonyymi kirjoitti...
    onko Buulla blogia? pitäis olla! :O"
    Oon kyllä harkinnu blogin luomista, mut en oo ikinä ryhtyny tuumasta toimeen. Yks syy on se, että en omista kameraa, ja ilman kuvia siinä ei mun mielestä olis mitään järkee :s Mut tosiaan mun ja Lucian yhteisen blogin julkasua voi jäädä odotteleen^^

    VastaaPoista
  9. Slytherin pride!!! Näytät ihanalta tossa kuvassa ♥

    Gosh, tahtoo kanssa balettiin *ponpout*

    VastaaPoista
  10. slytherin pride!!♥ indeed :D oot ihana siinä kuvassa ;--; (ja kaikissa muissakin haha)

    VastaaPoista
  11. Ei sitä salamaa tartte pitää päällä jos ottaa kuvan ilman salamaa. :--------D Ihan kiva blogi muutes! Ihanan värikäs ja aaw tykkään tavastasi kirjoittaa 8))

    VastaaPoista
  12. Buu:
    ♥♥

    --
    Nisky:
    Thanks bb! ♥

    Mennään joskus yhessä balettiin! *--*♥

    --
    Emmi:
    Aww kiitti! :D

    --
    anon:
    Tiedän kyllä, olin ennen tuon kuvan ottamista ottanut kuvia salaman kanssa enkä vaan tullut laittaneeksi sitä takaisin alas.

    Kiitos!

    VastaaPoista