7.10.2010

What happens in Seinäjoki, stays in Seinäjoki


Video perjantailta, matkattiin Maijan ja Buun kanssa kohti Seinäjokea. Ei saatu vierekkäisiä paikkoja ja meidät häädettiin ravintolavaunusta, joten istuttiin sitten käytävällä. VR riisti multa matkasta täyden hinnan vaikka olen opiskelija. >:( Nälkäinenkin olin, mutta sain onneks Buulta pilttiä. ♥ Sitä oli vaikeahko syödä ilman lusikkaa, mutta hätä keinot keksii! Leuat vaan tuli vähän kipeiksi.

Perille päästyämme heitettiin kamppeet Omppuun, syötiin jossain pizzeriassa (johon ei varmaan ole asiaa uudestaan ::D::D:DD), shoppailtiin syömisiä ja juomisia ja vyöryttiin takaisin hotellille valmistautumaan iltaan. Perus meikkaamisen, tukanlaiton ja musiikinkuuntelun ohella tähän valmistautumiseen kuului myös muun muassa vessanpöntön kannen hajottaminen kahteen osaan (hyvä Maija♥).



Karmaa kohti, oltiin menossa Salvationin keikalle. Poke ei vaihteeksi meinannut millään päästää mua sisään, koska näytän muka niin erilaiselta ko neljän vuoden takaisessa passikuvassani. Pitäisi varmaan ihan suosiolla hankkia uudet henkkarit.







Ehdin ottaa keikan aikana huimat kaksi kuvaa ennen ko joku tuli sanomaan, ettei saa kuvata. wtf? Oli kyl ihan mielettömän hyvä keikka! Varsinkin kun ottaa huomioon, että olin kuullut bändiltä vajaan yhden biisin ennen tuota iltaa.





Piti luonnollisesti kaapata kuvaan Sohei, bändin japanilainen basisti. :----D



Geez, could I look any creepier?



Maija uskalsi vihdoin Japan kanssa kuvaan, ekaa kertaa yli neljään vuoteen. ::D:D:D



Dagen efter. Katsottiin Hana Yori Dangon kakkoskautta~


Vessanpöntön kansi kosti ja viilsi Maijaa käteen.

Mulla oli suunnitelmissa lähteä Seinäjoelta Helsinkiin, mutta kyrsi se VR:n toiminta niin paljon, että painuinkin suosiolla kotiin. Ei mulla kyllä mitenkään olisi ollut varaakaan. Harmitti kauheesti ko jäi gyarumiitti väliin. 8<


Pari kuvaa tiistailta:




Emmi laittoi taas mun hiukset♥

In English:
- I went to Seinäjoki last Friday with Maija and Buu to see The Salvation. We had a blast even though there were some setbacks. :D
- The band hasn't released anything yet but the gig was awesome! I'm definitely buying their album when it comes out~
- I was supposed to go to Helsinki for Gyaru Meetup III but it turned out I didn't have enough money (screw you VR) so I had to go straight home.




P.S. sayat.me/lucia!

11 kommenttia :

  1. Vähän toi sun ja Sopsun yhku on ihku. ^^

    VastaaPoista
  2. "En oo kännissä, olen vain normaalin iloinen."

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia ♥ ♥ ♥ ! ! OOT NIIN KAUNIS ♥ ♥ ♥

    Näytti kivalta reissulta !

    Ihanat hiukset ♥ ♥

    Meidän pitää nähdä pian !

    VastaaPoista
  4. Mä ihmettelin aluks et mitä ootte Seinäjoella oikein tehny mut pitihän se arvata et bändin merkeissä :) :D

    Sulla on kyllä kauniisti hiusset!

    VastaaPoista
  5. Jumaliste tuo Sohei on hyvännäköinen :---D

    VastaaPoista
  6. NÄTTI OLET RAKAS♥

    ja voi hyvä luoja toi Sohei omnomonom *Q*

    ...joo päivää ja heihei oli vähän vamma kommentti en nyt jaksa selittää tähän mitään ku voisin vaik yhtä hyvin soittaa sulle

    ♥Anni

    VastaaPoista
  7. "Sitä oli vaikeahko syödä ilman lusikkaa, mutta hätä keinot keksii! Leuat vaan tuli vähän kipeiksi." <3<3<3

    "syötiin jossain pizzeriassa (johon ei varmaan ole asiaa uudestaan ::D::D:DD)" sattuuuuuu

    Musta on tosi pelottavaa et mua ei näy ollenkaan tossa peilissä tolla videolla vaikka mä kävelin Maijan takana :OOOOO Olen vanpyyri.

    VastaaPoista
  8. Apua! Olenko ainut jolle tulee ihan järkyttäviä assosiaatioita tosta ekan videon nimestä "Juna kulkee (vaan)" XDDD

    Uuuuh, Shuu--- anteeksi Sohei ♥♥♥ (Lihaksikas Japa 0____0)

    Hemaisevaa!

    VastaaPoista
  9. VÄHÄN MUN SILIMÄT KATTOO NORJAAN TOSSA YHDESSÄ KUVASSA.

    Kaikki vaan ihkuttaa Sopsua... Perinyt äidiltään hyvät geenit, HAHAHAHAHAHHAAA. God, I'm GOD.

    VastaaPoista
  10. Maija:
    <33<3

    --
    Coco:
    Sankyuu! ♥

    --
    Sanna:
    Kiitos! Mä käyn muutenkin suht usein Seinäjoella ko mulla asuu puol sukua siellä. :D

    --
    chinsa:
    Kiitti! ^^

    --
    anon:
    On kyllä :----D

    --
    Anni:
    Thank you very kamsa bb♥♥

    --
    Buu:
    Oho, en ollu tajunnu ollenkaan. :o Susta on tulossa Papa Pe--- eiku

    --
    Mio:
    Et ole ainut. :---------D Een se miiinä ollut eiku

    --
    Maija:
    Suu kiinni :::D:DD:D

    VastaaPoista