18.10.2010

copy & paste









Muutaman viime viikon sisällä tehtyjä ostoksia, kaikki aletuotteita. En olis ikinä uskonut ostavani hapsukenkiä, mutta jostain syystä rakastuin noihin ensisilmäyksellä!



Pyörähdettiin Saanan kanssa Shibuyassa toissaviikonloppuna. Oli aika siistii!!!!11


Syksyn suurin tragedia. ;___________;



Random Twitteriä varten kuvattu herutteluvideo viime viikolta. Oon selkeesti robo.ton tarpeessa.

Mulla on hirveä hinku tehdä taas inspiraatiopostaus, kiinnostaisiko ketään? :3

In English:
Sale items I've bought this month and some random stuff from the last week or so~ Nothing interesting to translate really. :D



8 kommenttia :

  1. shibuyas oli niiiiin mageeta pyörii sun kans, mennään bb uusiks joskus <3

    VastaaPoista
  2. Etkä edes tuonu mulle Shipsusta tuliaisia, aijai häpeä mies :D

    Mä oon edelleen järkyttyny sun kynsien puolesta... oot kohta yhtä hyvä teloo niitä ku minä!

    VastaaPoista
  3. hei inspiraatiopostaus olis jees! mut olis kiva et selittäisit niiku joittenki kuvien alla että 'tässä minua inspiroi tämä....' jne! :3 jos jaksat XDD

    shibuya, mäkin haluun :((((

    VastaaPoista
  4. Ihana mekko ♡ ♡ ♡

    Ihanat kengät ♡ ♡ ♡ ♡

    Oli ihana nähdä tänään ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Сергеи !

    Водка !

    Olen pahoillani tragediastasi (,,#゚Д゚):∴;'・,;`

    VastaaPoista
  5. Gorgeous buys,love the boots:)

    VastaaPoista
  6. kiinnostaa inspis postaus! noi edelliset kuvat oli niiiiiin ihania!

    VastaaPoista
  7. Kiinnostaa.
    Ihania ostoksia, varsinki noi hapsutossut on love!
    Aww mikä video ´u`; <3
    Otan myös osaa tragediaasi... Kauhee sana muuten: tragedia.. :o En osaa varmaan sanoa sitä...

    VastaaPoista
  8. saana:
    Todellaki! <3<33<3

    --
    Uruga eiku--:
    Nojoo, tuntuu, että näistä lohkeilee nyt koko ajan lisää pois...

    --
    Emmi:
    Eeeen tiiä alanko tulevaisuudessakaan selittään niistä kauheesti, koska
    1. oon parempi ilmaisemaan itseäni kuvin ko sanoin,
    2. en usein osaa selittää miksi pidän jostain
    ja
    3. en halua rikkoa kuvien ~harmoniaa~ tunkemalla sinne sanoja väliin. XD

    Mut saattaa tulla sellasiakin inspispostauksia missä höpötän enemmän!

    --
    Coco:
    Thanks dear! ♥♥

    --
    Alanna:
    Thank you! ^^ I love them too~

    --
    anon:
    Kiitti! ^^

    --
    Sanna:
    Kiitoksia! :)

    VastaaPoista