28.10.2010

(another) inspiration post: the 60s are back!

Girls' Generation: Hoot (feat. Siwon Bond♥)


SNSD ei ole koskaan (yleisestä harhaluulosta huolimatta) ollut mun lempityttöbändi, mutta niiden konseptit on aina niin herkullisia, että pakko blogata aiheesta taas! Retro spy, voiko tästä enää makeemmaksi mennä?











































In English:
SNSD isn't even my favorite girl group but I always fall in love with their concepts. I mean seriously, a retro spy concept? How cool is that!





P.S. Mä ja mun aamutakki, ettette vaan pääsisi unohtamaan kuka näitä aasialaisten kaunotarten kuvia tänne postailee:

5 kommenttia :

  1. Musta Hyoyeon saa laulaa tossa biisissä naurettavan vähän :( siis niinku sooloja

    VastaaPoista
  2. toi kuva susta on ihan ylinätti *--* ♥

    VastaaPoista
  3. HYOYEON *w* ♥ Jep, ton biisin konsepti iski myös tämän henkilön suuntaan, varsinkin ku oon Mad Menin takia ihan kikseissä 1960-luvusta, haha : D

    VastaaPoista
  4. Kylläpäs Hyoyeon on nyt suosittu. :---D Ihan aiheesta kylläkin, kyseessä on myös yks mun lemppareista! Kiitoksia kaikille kommenteista ja kiitos nimimerkille LETSWAKEUP kohteliaisuudesta. ^^

    VastaaPoista