12.9.2010

36


Oltiin Villen kanssa maanantaina koulussa erityisen edustavia.



Screw Xbox, I play old school Nintendo, I must be emo. En oikeesti tiedä miks poseerasin noin... Värjäsin viime viikonloppuna hiukset ja tykkään näistä kauheesti!



Minna piirsi mut. ♥





Tiistaina pyörähdin Keljonkankaalla moikkaamassa Saria. Sain siltä kauan himoitsemani Dolly Wink -tekoalaripset. :3



Ilman alaripsiä <<< alaripsillä, jos multa kysytään.

Illalla kävin Lenitan ja Even kanssa teatterissa katsomassa Eikä yksikään pelastunut, jonka jälkeen saatettiin piipahtaa Passionissa yksillä. Tai no, mä lähdin ensimmäisenä yhden mojiton jälkeen, mutta muilla se ei kuulemma jäänyt siihen.



Perjantaina olin Emmin mallina, se laittoi mun hiukset ja meikin portfolioonsa tarvitsemiaan kuvia varten. Tykkäsin kampauksesta erityisesti! Yllätyin miten ~*~puff~*~ siitä tuli, vaikka Emmi ei käyttänyt paljon yhtään pidennyksiä.







Muunsin kotona meikkiä ja otsista enemmän normilookini suuntaan ja otin muutaman kuvan lisää.









Buu tuli meille perjantai-iltana!♥ En ollut nähnyt sitä sitten Traconin, mikä on tosi outoa ottaen huomioon, että nähtiin vuoden alkupuoliskon ajan aika tasaisesti melkein joka toinen viikonloppu. >:O



Lauantaina juhlittiin Maijan ja Mion yhteisiä 40-v synttäreitä. :---D



Mun on saatava tällaset arskat!





w/ Agejo!Sari~



Singstar oli kova sana. :----D Lauloin Mion kanssa noin 783 ABBAn biisiä putkeen. Dancing Queen kertoo selkeesti Taeminista.





Niskaa alkoi kuumottaa tanssiessa eikä missään lähettyvillä ollut ponkkaria, joten sulloin tukan hattuun. :D



KIMI WA MY BEAUTIFUL HANGOVEEEER. Ei kellään meistä kyllä ollut paha darra, mulla ei ollut lähes yhtään.

Ens viikon pitäisi olla vähän vähemmän kiireinen ko tän eli mulla on toivottavasti aikaa päivitellä vähän enemmän!

In English:
I...
- dyed my hair last weekend. I really like the color, it's so warm!
- got my long-awaited Dolly Wink lashes.
- modeled for Emmi on Friday, she did my hair and makeup and took pics of me for her portfolio.
- spent last night celebrating Maija & Mio's birthdays. ::D


9 kommenttia :

  1. noi hiusket on upeat, sopii sulle tosi hyvin!!!!! ihanat pitkät kynnet<3 *u*

    VastaaPoista
  2. oooh ihanan monta hairdota samassa postauksessa. *w* oot kauniina (taas).

    ja kerro tälle sarille että sen tukka on kanssa ihana!

    VastaaPoista
  3. Oi, noi kiharat on tosi ihanat♥ Ja oot muutenkin tosi nätti !
    Mun on jo jonkun aikaa pitäny kommentoida, mutta aina se vaan on jääny jotenkin :-(
    Mutta siis tosi kiva blogi, tykkään tykkään!

    ps. hajosin tolle, että Dancing Queen kertoo Taeminist :D:D:D mutta tottahan se :p

    VastaaPoista
  4. Huwaaaa~ Mun tukka lagaa~ P A H O I T T E L E N ~ 人( ̄ω ̄;) Mutta siis kiitos narsessa kun kehuit mun tukkaa kuitenkin~ ~ ♥ ♥ ♥

    Ihana toi Emmin laittama tukka ♥ Oot aina kaunis siskosein ♥

    VastaaPoista
  5. Tykkään sun hiuksista ihan sikapaljon ! ;Q; Oot niin nättiki viel !

    VastaaPoista
  6. Ihanat vaatteet, ihanat meikit, ihanat hiukset, ihana ihana ihana olet♥♥♥ aaaa tarviin kans uusii ripsii TT____TT
    ja Dancing queen todellakin kertoo Taeminista 8--D (tai musta XD jk jk)

    ♥Anni

    ps.Parane pian~

    VastaaPoista
  7. IHANAT HIUKSET taas kerran ;u; Ja kynnet ja ripset ja yhyy oon sulle kateellinen! *fangirl* En vaa koskaan uskalla tulla juttelemaan sulle jos nään sua keskustassa :P Dunno why.
    Miks sulla oli muuten toi Hee-sormus väärin päin? Ainakin minusta sen pitäis olla toisinpäin :o Whatever.

    -cinderellaboy

    VastaaPoista
  8. Sanna, anon, narsessa & Emmi:
    Kiitos paljon! ^^

    --
    riikka:
    Parempi myöhään kuin ei milloinkaan! :D Kiitos. :)

    --
    Coco:
    Höpöhöpö, eikä lagaa. :D

    Kiitos♥

    --
    Anni:
    Thank you very kamsa, bb ♥♥

    --
    cinderellaboy:
    Awww kiitti! :3 Ei mulle juttelemaan tulemisessa oo mitään uskaltamista, oon oikeesti ihan kiva ja letkee tyyppi. :---D Saatan vaan mennä hämilleni (oon aika ujo), mut ei anneta sen häiritä. ::D

    Pidän aina sormuksia pois päin itsestäni~

    VastaaPoista