2.8.2010

花火 time!






Kävin eilen pyörimässä keskustassa, tein pieniä hankintoja ja näin kavereita. ^^ Mun oli tarkoitus lähteä 18:20 bussilla kotiin, mutta päädyin jotenkin Even kämpille moikkaamaan sitä ja Minnaa. Hyvä vaan, että päädyin, en ollut nähnyt kumpaakaan kunnolla ikuisuuksiin! Lähdin Rock of Loven jälkeen vihdoinkin kotiin, kolme tuntia aiottua myöhempään. Hupsis.



Ostin...

hiuslakkaa, ripsarin ja itseruskettavaa Sokokselta
kaula- ja rannekorut H&M:ltä
sulkakorvikset Glitteristä






Illalla lähdettiin Matiaksen kanssa katsomaan ilotulitusta:


Osaan mm. katsoa kelloa oikein. Ainakin välillä. :---D Ilotulituksen oli tosiaan tarkoitus alkaa 23:30 ja me oltiin paikalla 22:30. XD










Mulla luonnollisesti loppui kamerasta akku ekan viiden minuutin jälkeen, joten sain vaan muutaman kämäsen kuvan. Näytös kesti puoli tuntia, oli kuulemma suurin koskaan Suomessa järjestetty ilotulitus ja olihan se ehdottomasti upein minkä oon koskaan nähnyt! Jotain iloa ralleistakin...

In English:
These pics and videos are from yesterday, I went downtown to meet some friends. ^^ Somehow I ended up visiting Eve and Minna too, it was nice!♥
My hometown is hosting Neste Oil Rally Finland every year. This year was the 60th Jubilee Event so they had some epic fireworks and stuff. They were definitely the most beautiful fireworks I've ever seen! *--* Too bad I only got like five pics 'cause my camera ran out of power.


11 kommenttia :

  1. ihana asu! rakastan etenkin noita sukkiksia/leggingsejä~

    jäi tosin hieman askarruttaa että MIKÄ toi tossa ekassa kuvassa on, jäätävän kokoinen cupcake vai... jotain muuta? : D

    VastaaPoista
  2. En yleensä tykkää tonkaltasista sukkiksista (/legginsseistä?) mut sun päällä noi näyttää iha ylihyvältä! :D

    VastaaPoista
  3. Sun otsis on kauheen kivan näkönen tollai vähän sivussa ♥

    Kuinkakohan monta kertaa mulle on käyny tollanen fail, et oon ollu jossain tunnin etuajassa/myöhässä.............. XDDD

    VastaaPoista
  4. HaHaHa !!! Mulle on käyny niin monta kertaa sillei että oon etuajassa !! =D

    VastaaPoista
  5. That last shot looks amazing :3

    VastaaPoista
  6. mikä toi sininen pallo ekassa kuvassa on ?? XDDD ♥ aww ihania kuvia.
    ps. kommentoin http://disorderdiscotheque.blogspot.com/2010/01/curiosity-killed-cat.html tuohon postaukseen, mun piti tehä se jo sillon ku toi postaus tuli mut se VÄHÄN jäi XDD mutta nyt sekin on tehty

    VastaaPoista
  7. sain vihdoin katottuu ton videon ja voi :'D
    sä se kyllä osaat <3
    "myönnän, minun vika. Olin hätähousu" :D

    no hei parempi etuajassa, ku se et olisitte menny tunnin liian myöhään ja istuskellu siellä yksinää! :D

    VastaaPoista
  8. hei sullahan on sellanen Hyuk-koru missä on niit blingejä? nii haluuks laittaa siitä sellasen laadukkaan kuvan ku en oikei luota noihi yesasian kuviin :P kiitos jo näi etukäteen~

    VastaaPoista
  9. memeshe:
    Kiitos! ^^ Se on cupcake. :D

    --
    Sini:
    Kiitos! :D

    --
    Buu:
    Thanks bb! ♥ Mulle ei käy about koskaan noin. XD

    --
    anon:
    :D

    --
    Josie:
    Thank you. :)

    --
    Emmi:
    Se on muffinssi. :D Kiitos!

    Uuu, käyn tsekkaamassa mitä oot laittanu sinne!

    --
    Emmi:
    Nojoo. :DD

    --
    anon2:
    http://i35.tinypic.com/vnyyhg.png
    Varoituksena voisin sanoa, että (kuten tosta kuvastakin mahdollisesti huomaa) siitä sit ropisee ainakin mulla about joka käyttökerralla niitä timangeja irti.

    VastaaPoista
  10. Oih, kaikki kuvat sun blogissa on niin ihania värimaailmoiltaan! ♥

    VastaaPoista