7.7.2010

My room #2 ☆



Hi MTV and welcome to my crib! ......eiku. Edellisestä huone-esittelystä on jo reippaasti yli vuosi aikaa eivätkä ne videot taida edes toimia enää, joten kuvasin tänään sateisen päivän ratoksi uuden! Oon vaihteeksi vähän flunssainen (tai sitten tää on edelleen sitä allergiaa), joten niiskutan taas koko ajan ja mun ääni häviää välillä, mut toivottavasti saatte selvää!











P.S.


PLEASE SOMEONE HOLD ME. Tää cuteness overload tappaa mut. ;---;♥ Kyllä aikuiset miehetkin saa hei olla söpöjä! Tästä musiikkivideosta tulee vielä parempi fiilis ko saman biisin liveistä, joista taisinkin spazzata pari merkintää aiemmin. Perfection.

9 kommenttia :

  1. MÄ JO PELÄSTYIN ET SÄ OOT OTTANU SEN MAAILMAN PARHAIMMAN SARJAKUVAN POIS SUN SEINÄLTÄ mut sit näin et olit vaan siirtäny sitä<3 Ei mulla muuta XD

    ... Okei voisin tähän sanoo vielä tosta musiikkivideosta et dofgjogih mä aloin kattoon tota sillai "blaaah" (lähinnä siks et muhun harvoin iskee tollaset happinesoverdose!konseptit) mut sit hymyilinkin koko videon ajan ;__; ♥

    VastaaPoista
  2. Buu:
    XDDD No emmä nyt sitä ottais pois!

    Musta toi biisi oli suht tylsä enkä kuunnellu sitä ko kerran tai kaks sillon ko se tuli. Mut sit näin millasta fiilistä noi välittää ko ne laulaa ja esittää sitä ja mun sydän suli. ;---;♥ Toi video on hirmu romanttinen ja happy happy joy joy olematta ärsyttävä tai lälly. Parasta. I like my boys happy. ♥

    VastaaPoista
  3. Siisti huone! Ja ihanat kuvat seinillä!

    Ja toi musiikkivideo on vaan niin söpö! aaaah!

    VastaaPoista
  4. Ah, maailman paras macro ♥ Go Shou!!!

    Mua edelleen kiukuttaa, kun multa puuttuu se eka Georgia *pout* Ja uusin...

    Sun huone on oikeen viihtyisä, kun se on siisti ^^ Pidä se aina siistinä ♥

    (Gaah, kampaaja pilas mun täydellisen tukan totaalisesti ;;__;; Tää on ihan kauhee, joudun pitää tukkaa kiinni seuraavat kolme kuukautta... kiukuttaa ihan sagana ;;__;;)

    VastaaPoista
  5. If I had a room like that, my dresses would be everywhere!

    VastaaPoista
  6. tää helvetinkone on vammannu jo vähä vajaa puol tuntii ja haluun postaa tän kommentin enkä käynnistää uudelleen koko konetta .... >8( miks kaikilla muilla on toimivat koneet paitsi mulla

    sul on ihan sikakiva huone, uskon et toi näyttää kivalta vuoden ympäri :D tykkään noist verhoista!♥ en kuvitellu et sul ois viel jrock kuvii seinäl, cool :D

    sun blogista on tullu mun tokaks lempparein, ennen luin sun postaukset sillee "..... neeeeext", mut nykyään luen tarkkaan kaikki tekstit ja katon kaikki kuvat läpi, saatan lukee nää useemmanki kerran ... XD oot jotenki nii aito ja kiva, se ku tulin juttelee traconis, vahvisti sitä käsitystä tosi paljon ! ;_; ♥ varsinki ku ite muistit mut galtsusta ja kyselit parii juttuu, ite menin vähä lukkoo :DD
    tykkään tosta SuJun uuden biisin videosta, itse biisi ei oikee innosta ... 8D emt sen tyyppisii on vaa kuullu niin paljon, video on kyl iha huippu !

    ..... lol hehtaarikommentti

    VastaaPoista
  7. Emzi:
    Kiitos! ^^

    --
    Mio:
    No sulla on hei sentään melkein kaikki Georgiat jos sulta puuttuu vaan eka ja uusin, mulla on vaan noi kolme. 8<

    Yritän pitää, kiitos! ^^ ♥

    (Eiiii kauheeta! o_o Älä koskaan luota parturiin. Se on mun mottoni.)

    --
    Kate:
    Haha, poistin sanavahvistuksen kommentoinnista tyyliin päiväksi ja heti tuli mainos.

    --
    FUDGERRY:
    Tää ei toistaseks oo näyttäny kivalta läheskään vuoden ympäri, mut jos se vaikka tästä eteenpäin sit! Pyrin ainakin siihen. :D Vaikkakin muutan kyl varmaan vuoden sisällä pois, haha.

    Nawwwww kiitos! ;--;♥ Menin mäki vähän lukkoon ko tulit jutteleen, hämmennyn vieläki joka kerta ko joku tulee sanoon lukevansa mun blogia. :D

    Hehtaarikommentit on parhaita. ^^

    --
    anon:
    Kiitos! :D

    VastaaPoista
  8. Oh my mikä huone *3* Ihana! Olisipa minunkin huone edes väreiltään jotenkin yhtenäinen... :D

    VastaaPoista