20.7.2010

FANTASTIC LOVERHOLIC ELASTIC ROBOTRONIC

Luonnollisesti unohdin läppärin virtajohdon kotiin sen ainoon kerran ko mun reissu oli sellainen, että olisin ehtinyt kunnolla päivittämään blogia sen aikana. Ihan tosi, miten netistä riippuvainen ihminen voi unohtaa koneensa virtajohdon kotiin? Unohdin itse asiassa myös hiiren ja ulkoisen kovalevyn, eli käytännössä kaiken paitsi itse läppärin. Hyvä minä. (Y)




Saavuin siis perjantaiaamuna Helsinkiin ja hengailin vaihteeksi muutaman päivän Hakaniemessä kissavahtina.♥ Karvaisista ystävistäni ei kyllä hirveesti ollut päivisin seuraa ko ne nukku suurimman osan ajasta. Öisin ne sit kiehnäs mun vieressä ja toi pentu otti asiakseen maata välillä mun päällä ja välillä mun peiton alla + kynsiä mua aina ko käännyin tai liikuin muuten. Ekana yönä en saanut hirveästi nukuttua, mutta olin varautunut siihen. :B



Iltapäivän vietin Tiian kanssa. Oli hirmu kivaa, juttu luisti kuten ennenkin vaikkei oltu nähty päälle kahteen vuoteen! Pidän kyllä huolen, että pysytään aktiivisemmin yhteyksissä tulevaisuudessakin. ^^ En muuten tiedä mitä mun otsis vammailee tossa kuvassa, sillä on nykyään tapana kettuilla mulle vaikka laittaisin sen miten. :----(



Loppupäivän kiertelin yksin kauppoja, kävin Korea Housessa nautiskelemassa kanpunggia, Spritea ja kahvia ja katselin Hakaniemessä leffoja.





Lauantaina mun oli tarkoitus mennä Terhin ja Mirkan kanssa Detskuun (+Korea Houseen) illalla ja nähdä Viiviä jossain välissä päivällä, mutta erinäisistä syistä ne kaikki suunnitelmat kusahti. Olin melkein koko päivän pahalla päällä. Kävin taas mukamas shoppailemassa, mutta en löytänyt mitään muuta ostamisen arvoista ko yhden topin ja irtoripsaukset. Törmäsin Kampissa randomisti Tanjaan ja Siruun ja olin niiden kanssa jonkun aikaa, se kyllä piristi!



15€, Spirit Store.



Nää on siitä jännästä aasiatilpehöörikaupasta mikä on siellä Kampin käytävällä. :D Mikä sen nimi muuten on? Katsoin jo siellä, että noi on kyl ihan selkeesti eri paria noi ripset, mutta ostin kuitenkin ko oli sen verran halvat ja oon kyllästyny noihin mun nykyisiin ripsiin, ne ei oo tarpeeks näyttävät. Sain nämä näyttämään suhteellisen identtisiltä parturoimalla noita runsaampia ja käyttämällä toisessa silmässä kaksia ripsiä yhtä aikaa. :---D

Istuin sitten äärimmäisen tylsistyneenä ja vittuuntuneena illalla tuijottamassa telkkaria. Päätin huvikseni käväistä koneella (en koko reissun aikana sunnuntaita lukuunottamatta pystynyt olemaan siinä kymmentä minuuttia pidempään kerrallaan) ja onneksi kävin, koska Tiina kysyi galtsussa ollaanko minä ja Terhi lähdössä Mamaan. Löysin sit itseni puoliltaöin kyseisestä yökerhosta Tiinan ja Anun kanssa. :------D Oli hienoo olla siellä piiiiiiiitkästä aikaa kunnolla ja seurakin oli varsin viihdyttävää! Yläkerrasta sai mun lempidrinkkejä aka mojitoja (tai siis gayhitoja (ゲイ人 ahaha) kuten mainoksessa luki) neljällä eurolla. ♥ Käytiin Tiinan kanssa pitkä keskustelu lemmikeistä mikä oli jokseenkin puhdistavaa, koska mulla on ollut viime päivinä aivan tajuton ikävä mun vajaat kaksi vuotta sitten kuollutta kania.




Aamun valjetessa iski nälkä, joten lähettiin Detskusta Big Mama'sin kautta Tuomas Grillille. Peter Franzen oli meidän takana grillijonossa, Tiina kävi jubailemassa sille ja sai käsisuudelman. :----D Ostin perinteisen ananashampurilaisen lisäksi ranskalaiset ja maidon (...), joista kyllä loppuen lopuksi sain alas ainoastaan puolet.



Tiina ja törkeen hyvä pizza. Otan kyl ens kerralla samanlaisen!





Kotimatka oli vähän kostee, koska joku meistä sai neronleimauksen juosta Espan puistossa nurmikon läpi kastelijoiden ollessa päällä. XD Taisinpa muuten soittaa vuvuzelaa jäätyäni bussista pois Hakaniemessä.



Sunnuntaipäivä meni kissojen kanssa nukkuessa, Frasieria ja 3rd Rock from the Sunia katsoessa sekä siivoillessa.





On toi kakara kyllä harvinaisen liikuttava ja kaunis vaikka pahoinpitelikin mua koko viikonlopun.♥

Sunnuntain ja maanantain välisen yön vietin Kilossa Mirkan ja Timon luona. Pääsin siellä omalle koneelle pariksi tunniksi ko Ilellä oli Acerin läppäri virtajohtoineen mukana. *__* Oli varsin viihdyttävää seurata ko Mirka, Timo ja Ile pelas kpop-aiheisia kumman kaa -pelejä mun koneella (kukaan niistä ei siis kuuntele korppumusaa). XD Donghae, Yoona ja Hongki taisivat olla suosituimpia ellen väärin muista. Ylläri sinänsä, lol.



Maanantaina roudasin kimpsuni ja kampsuni takas Helsinkiin, heivasin ne säilytyslokeroon ja miittasin pari gyarua. Sanoessani "pari" tarkoitan tässä tapauksessa noin kolmeakymmentä. :D







Ensimmäiseksi kipitettiin Kaisaniemeen purikurailemaan.





Tää tais olla se hetki ko Amanda julisti Annin uudeksi parhaaksi ystäväkseen. ::D



Sain Annilta tuliaisia Lontoosta.♥

Parin tunnin kuvakoppisessioiden jälkeen käytiin steissillä kaupassa hakemassa piknikeväitä. Anni joutui lähtemään kotiin ko sille tuli niin huono olo. ;--; Mua harmitti se kauheesti, lisäks kyrsi ko jalkoja särki ja olinkin siinä vitutukseni vuoksi jonkin aikaa tosi epäsosiaalisella tuulella. Käveltiin Espalle hengailemaan ja syömään eväitä. Istuin siinä vähän niinko ei-kenenkään kanssa, mut hetken kuluttua tulin siihen tulokseen, että nyt loppu epäsosiaalisuus, muuten jää huono fiilis koko päivästä. Aattelin hetken, että valitsen helpon tien ja siirryn istumaan oikeelle puolelleni Viivin ja joidenkin muiden kanssa, mutta päätin sittenkin hankkia uusia tuttavuuksia ja käännyin vasemmalle Pinjan, Jaden ja Isabellan puoleen. :D Hyvä niin, koska ne oli tosi mukavia ja varsinkin Pinjan kanssa tuli juteltua paljon! Uudet samanhenkiset tuttavuudet on aina jees! :Dv



"Mä itse asiassa lahjotan jo Amnestylle." ......okei en oo lahjottanu enää muutamaan kuukauteen, mutta sitähän ei värvääjien tarvitse tietää. :----)





Olin uniikki lumihiutale ja ostin ananasta vaikka melkein kaikki tais ostaa vesimelonia. :---D mutku vesimelonista voi tulla humalaan eiku mitä
















Jouduin lopulta lähteen puol kuudelta käveleen steissille ko mun juna kotiin lähti kuudelta ja piti hakee matkalaukku säilöstä ja ostaa jotain syömistä. Olisin oikein mielelläni jäänyt vielä pidemmäksi aikaa. 8< Ens kerralla oon sit loppuun asti! Junamatka meni SHINeen uutta levyä (joka muuten mun mielestä on toistaseks tän vuoden paras *_*) kuunnellessa ja nukkuessa. Iso kiitos kaikille hienosta miitistä, seurasta ja tähän merkintään lainaamistani kuvista! ♥



P.S.

I was literally shaking and crying when I saw this for the first time today. 'Nuff said.

15 kommenttia :

  1. vetää hiljaseks toi mun ilme vikassa kuvassa..... XDDDDDDD

    VastaaPoista
  2. aaaaaa miks näyttää siltä ku oisin lyömässä Amandalta tajun kankaalle ? haha XD mutta anyways, mukavaa oli vaikka niin nopeesti vaan nähtiin. ja noiden meiän purikurien kanssa sählääminen oli aika eeppistä. XDD♥

    ♥Anni

    ps.shaking and crying w/ you bb
    paras comeback koskaan ~~

    VastaaPoista
  3. hahah nähtiin lauantaina siinä maman edessä ja olit hilpeen puhelias ja..... ihana :--D ♥

    VastaaPoista
  4. wuaaa your cat is so cute! I like the pictures of the gal meeting, they're so nice and you look beautiful :3

    nyaaa Luciferrrr <3

    VastaaPoista
  5. näyttää olleen hauska miitti ~~

    aaaa toi Lucifer *____*

    VastaaPoista
  6. .... joo kyl mulleki kelpais jos saisin olla kissavahtina >:s haluisin niin kovasti oman kissan, sun ja tiinan kuvat teiän blogeissa ei paranna asiaa XDD

    hei minkäväriset sun hiukset on oikeesti ? en muista nähneeni varmaa koskaa sulla juurikasvua 5-6 kuukauden aikana ....

    ps. alemmuuskompleksiha tulee ku kattoo noin miittikuvia >8(

    VastaaPoista
  7. Ihana toi kissavauva :D ♥

    Tosta gal miitist on kyl saanu lukee joka puolella :D Ihanii kuvii!

    VastaaPoista
  8. ... miten tutustutaan Miaan? :< tekis ihan sikanaaa mieli jutella sulle galleriassa enemmänkin niitänäitä ja muutenki, mut en viitsi koska .. en vaan viitsi :s lisäx oon aika paljonkin nuorempi ku sinä ja äähhh. oot hirveen mukava ja tavallaan helpommin lähestyttävämpi ku muut bloggarit ^^

    VastaaPoista
  9. ai että ihana postaus ! ^^

    VastaaPoista
  10. 568A:
    XD♥

    --
    Anni:
    Jos ens kerralla onnistuttais sählään vähän vähemmän. XDD♥

    --
    outie:
    Oli kyl kiva yllätys, et säki tulit moikkaan, luulin, et Maru tulis yksin. :D Haha en ees tajunnut olevani hilpeen puhelias, oli varmaan mukava hiprakka päällä. XD

    --
    Misu:
    Actually there are three cats and they're my godfather's. :D But they're very cute, yes. ♥

    Thank you! ^^

    (Unfunf Lucifer!♥)

    --
    Sanna:
    Joo, Tanja on ihana. :D♥♥

    --
    Jenna:
    Oli kyllä! ^^

    --
    FUDGERRY:
    Mäki haluaisin oman kissan! Otan varmaan heti ko muutan pois kotoo, jos siis saan sellasen kämpän mihin saa ottaa lemmikkejä ja jos mun allergia ei heittäydy kauheen pahaks...

    Olin viime vuonna päälle 10 kuukautta värjäämättä tukkaa eikä juurikasvu erottunut ollenkaan, eli kai mulla on sit tuhkanvaaleet hiukset. :D Tällaset: http://i31.tinypic.com/168a594.png~ Nyt mulla on kyl juurikasvua ko tää väri on tummempi ko mun oma tukka enkä oo värjänny koko kesän aikana.

    --
    ujo ano:
    Tää oli ehkä suloisin kommentti ikinä, kiitos. ;---;♥ Ei muhun tutustumiseen varmaan mitään ihmeempiä kikkoja tarvita, rohkeesti vaan juttelemaan ja siitä sit kehittyy jotain jos on kehittyäkseen. :D Ikä on sivuseikka, mulla on nykyään monia itseäni reippaasti nuorempia kavereita. ^^ Oon onnellinen jos oon onnistunut antamaan itsestäni helposti lähestyttävän kuvan, koska kyllä mä mielestäni olen sellainen tai ainakin siihen pyrin. :--D

    --
    anon:
    Kiitos! ^^

    VastaaPoista
  11. Oi~ toi kämppä näyttää ihanalta, sä näytät ihanalta, kisut on super söpöjä ja näyttää siltä, että teidän miitissä oli hauskaa! ^^

    Nauroin tolle geihitolle ihan kuollakseni (se olis ollut vielä hauskempi, jos se olisi ollut gheihito, mut joo) XD Mäkin haluun!!!

    Ja indeed, vesimelonista voi tulla humalaan ♥ XDDDDD Ja jos on kännissä niin voi syyttää sitä, että joi alkoholi ja ja...

    (Yyyh, aivot lagaa kuin sagalla ainakin, että aika sisällötön kommentti :D)

    VastaaPoista
  12. Mio:
    Kiitos! ^^♥♥ Aww, ihan hyvä kommentti oli, no worries. :---D♥

    "JOS MINÄ OLEN KÄNNISSÄ NIIN MINÄ SYYTÄN SIITÄ SITÄ, ETTÄ MINÄ JOIN ALKOHOLIA."♥

    Sais täälläki olla jossain sellasia neljän euron gayhitoja! 8D Tai ees mojitoja. XD

    VastaaPoista
  13. HAHAHAHAHAHA ET USKO MITEN PALJON PUTOSIN NOILLE KUVILLE VOI ÄITIII :---------D
    ....ja se sadettimien läpi juokseminen oli mun idea................... XDD

    "HEI KATTOKAA EI VITTU SADETTIMIA NY MENNÄÄ TOSTA LÄPI!!" "JOO!!!!"

    :D:D:D oli hauskaa kyllä!

    VastaaPoista