7.6.2010

so baby won't you come to me, I'll make you happy

Pikapostausvaroitus! Piti päivittää jo torstaina, mut tulin silloin tänne Espooseen enkä olekaan sitten oikein ehtinyt kirjoitella. Ei mikään ylläri sinänsä, oon aina ollut huono päivittämään reissussa ko mulla kestää yhdessä postauksessa yleensä vähintään pari tuntia eikä huvittais olla koneella kun on seuraa. Nyt onnistuin livahtaan yksin tänne "mun" huoneeseen ko Mirka, Timo ja Buu pelaa Guitar Heroa (tai jotain). Oon kipee eikä mun ajatus kulje yhtään, joten laitan tänne nyt jotain kuvia tältä viikolta ja kommentoin niitä lyhyesti, oke? Ei sillä, etten aina bloggaisi siihen tyyliin, mut... :D





01.06.2010 Wear a Dress Day -asut 1 & 2. Kuulin vasta koulussa, että oli kansainvälinen teemapäivä, joten en ollut koko päivää mekko päällä.


Hengasin Emmin kanssa keskiviikkona ko koulut loppu. ♥ Värjäsin hiukset cossiin ja oon saanut kuulla erittäin monelta ihmiseltä, ettei ne meinannu tunnistaa mua. :D Suoraan sanottuna inhoon tätä tukkaa, vedän värinpoiston päähän heti Annyeongin jälkeen jos vaan viitsin. Tosi kummallista, et Emmillä on paljon vaaleempi tukka ko mulla, en olis ihan heti uskonut näkeväni sellaista päivää.


Torstaiaamuna steissin vessassa. :B Tulin Helsinkiin jo suht aikasin ko kävin sukulaisten kanssa Dong Bei Hussa lounaalla.


'






Lounaan jälkeen kävin moikkaamassa vanhoja kissakavereitani Hakaniemessä.♥ Oli siellä yksi uusikin, jota innostuin kuvaamaan eniten. :D Kissanpennut on ihaninta ikinä! Harmi, etten voinut olla siellä paria tuntia kauempaa ko allergia iski.

Loppupäivä meni ihan vaan hengatessa, ensin yksin Korea Housessa, sit Viivin, Tanjan ja Heikin kanssa keskustassa ja illalla Buun ja Mirkan kanssa Espoossa.

Mulla on kyllä kuvia ja asiaa perjantailta ja semisti myös tästä ja eilisestä päivästä, mut kello on jo paljon ja oon tosiaan kipee ni taidan mennä nukkumaan. Loput ens kerralla sitten. :D G'nite everybody, pysykää terveenä!

10 kommenttia :

  1. mun mielestä sulle sopii ton värinenkin tukka ! :)

    VastaaPoista
  2. mul on yleensä aika huono muisti, mut heti ku näin noiden kissojen kuvat (ennenku luin tekstin) ,ajattelin "HAKANIEMI" :D

    mut joo mustaki sulle sopii ton värinen tukka :)

    VastaaPoista
  3. Sulle sopii paljo paremmi toi tumma tukka ku se entinen !! ♥ ÄLÄ MISSÄÄ NIMES OSTA VÄRINPOISTOO!
    paljon paremmat nuon..

    VastaaPoista
  4. Komppaan edellisiä: sulle sopii tosi hyvin noi tummatkin hiukset! Miettisin kahesti ennenkun menisin ottamaan sen värinpoiston : D
    En nyt osaa mitää muuta kommentoida, tää on munkin osalta vähän pikainen postaus, kun kerran lupasin sulle laittaa tällä kertaa jotain nimimerkillä!

    Ps. Toi SS501:n biisi mikä sulla oli tossa otsikossa on ihan sairaan hyvä ! :p Aika random tähä loppuun.

    -cinderellaboy

    VastaaPoista
  5. Noi on kivat hiukset ! Pidä ainakin vähän aikaa noin. ♥

    VastaaPoista
  6. Mitä teet lomalla ?

    VastaaPoista
  7. Mitä hittoo ootko leikannu otsatukan...eihh olit niin kaunis....nyt näytät ihan dorkalta....iiiiiiiiiiih

    VastaaPoista
  8. ^^ Moiii, tosi söpöi kuvia ^^ Muuten mul on sama paita kun sulla on toi mis lukee jtn ''be free, be cool be you'' : D yeee

    VastaaPoista
  9. oona.:
    Kiitos!

    --
    anon:
    Haha, aika hyvin! :D Kiitti!

    --
    anon2:
    Kiitos, mutta taidan kuitenkin blondata heti ko raaskin käyttää siihen rahaa. :D

    --
    cinderellaboy:
    Usko pois, oon miettinyt kahesti ja useemmankin kerran. :B Mut kiitos! ^^ Hyvä, että muut tykkää vaikken itse tykkääkään. :---D

    Ahhh oon täysin samaa mieltä, se on ihan törkeen hyvä biisi!

    --
    anon3:
    Kiitos, eiköhän nää jonkin aikaa oo tällaset ko ei oo varaa värjätä heti uusiks~

    --
    anon4:
    Oon äidin orjana eli värkkäilen pikkuveljen rippijuhlia, jotka on heinäkuun alussa. Sen jälkeen/ohella hengaan kavereiden kanssa ja muuta sellasta kesälagaamista. :D Töitä kun en valitettavasti onnistunut saamaan. Heinäkuun lopussa olis tarkotus mennä Saanan synttäreille Stadin suuntaan ja Heinolassakin ajattelin käydä kesän aikana.

    --
    Sanna:
    Niinpä! ♥

    --
    anon5:
    Siis mä oon NIIIIIN pahoillani. =(

    --
    Na0miya~:
    Hei vaan! ^^ Kiitoksia! Haha se on kiva paita. :D

    VastaaPoista