22.6.2010

replay replay replay

Moni teistä on varmasti nähnyt nää kuvat jo muutama päivä sitten toisaalla, pahoittelen toistoa!

Olin siis tosiaan Niinan, Viivin ja Sarin kanssa keskustassa viime lauantaina. Istuskeltiin Kävelykadulla, Wilhelmiinassa ja Hesessä, oli oikein mukavaa. ♥


w/ Niina. Vedin naamaani mansikkakakkua, noms. Mun oli tarkoitus kihartaa hiukset kunnolla pitkästä aikaa tuona aamuna, mutta en sitten koomailultani ehtinyt.


Tehtiin jo puoliksi (hyvin hitaasti) lähtöä Hesestä, kun jyväskyläläistä elämänmenoa katsellessani huomasin 3/4 The Rasmusta seisoskelevan kyseisen pikaruokaravintolan edessä. Vyöryttiin sit ulos kysymään poikia kuvaan. :---D Minä, Viivi ja Sari ollaan kaikki entisiä hc-Rasmus-faneja, joten eihän tilaisuutta nyt voinut jättää käyttämättä. Olin sen velkaa vuoden 2001 itselleni. En muuten ollut tietoinen, että Lauri ja Aki on noin lyhyitä, mulla ei ees ollut korkkareita........ Meillä piti olla tyttö-poika-järjestys, mut Eero ei oikeen hiffannu.


........Mulla ei oo mitään havaintoa mitä tässä tapahtuu. ::D::DD Noi oli muuten ihan hirveen mukavia! Kyselivät kuulumisia ja muuta. Mua hävetti ihan kauheesti ko ne kysy ollaanko me tulossa illan keikalle ja kaikki vastattiin kieltävästi.


Olin enemmän tai vähemmän awkwardin näköinen jokaisessa näistä porukkakuvista, varsinkin niistä, jotka otettiin Kompassille päin, koska jouduin pitämään hameestani kiinni kovan tuulen vuoksi. Pari kertaa se nousikin taivasta kohti oman kirkumiseni saattelemana........ Onneks ei sentään pikkupöksyt vilkkuneet, tuossa on alushametta vastaava kangas alla. :--D






Image and video hosting by TinyPic



Kävin viime perjantaina Vesalassa moikkaamassa riparilla ollutta pikkuveljeäni. Lähdin liikenteeseen kiireessä, ilman meikkiä ja likaisella tukalla, mut ajattelin, ettei sillä ole mitään väliä ko ei siellä kuitenkaan ole tuttuja. Noh, eiköhän siellä sitten tapahtunut "moi, luen sun blogia" -hetki. :'''D Hämmennyin kovin. Kesti muuten kauan tajuta missä olin tavannut kyseisen neidin aiemminkin, mutta sitten muistin pari päivää myöhemmin Lafin JKL-miitit vuosimallia 2008! Vai olenko väärässä? :-----D Samaisessa riparitapaamisessa olivat myös Alina ja Iisa, koska jälkimmäinen oli ilmeisestikin samalla leirillä Henrin kanssa. :3


Meinasin kovasti hiipiä Rysän puolelle muistelemaan omaa viiden vuoden takaista ripariani, mutta 1) olisin saattanut vaikuttaa creepyltä hiipparilta (mitä en siis tietenkään ole) ja 2) ilma oli mustanaan hyttysiä. Tyydyin siis katselemaan kaihoisana kauempaa.

Image and video hosting by TinyPic

Hei haluisko joku koodaaja-/bloggernero konsultoida mua? Oon jo iäisyyden miettinyt mikä mun kuvia täällä vaivaa. Haluaisin, että ne tulis tänne niin isoina ko layout vaan antaa periksi, mutta ne on aina vaan itsepintaisesti korkeintaan kokoa 300x400. Sit jos kuvan ladattuani muutan sen kokoa koodissa, sen laatu kusahtaa. Lisäksi kuviin ilmaantuu aina alas valkoinen kaistale, mikä saa kuvan alla olevan kuvatekstin näyttämään siltä, että se olisi seuraavan kuvan yllä. Raivostuttavaa. Osaisko kukaan auttaa? Haluaisin kuitenkin jatkossakin ladata blogikuvani bloggerin kautta, se on kaikista kätevintä.

Image and video hosting by TinyPic

Nyyyyt hiivin levittämään itseruskettavaa ja sit nukkumaan! Huomenna on superaikainen herätys, lähden puoli seitsemältä Matiaksen kanssa Helsinkiin~ Muistakaa käydä piristämässä mua kysymyksillä! ♥

6 kommenttia :

  1. Älä vaan laita kuvia isompina tänne, sit kestää ikuisuuden ladata niitä kun avaa sun blogin auki ! Raivostuttavaa, oon lopettanut monen hyvän blogin lukemisen kun en jaksa odotella puolta tuntia et nään kuvista edes puolet. :D Ja sitäpaitsi kun klikkaamalla saa kuitenkin isommaksi. Hohohohoo.

    Juu ei mulla muuta. Ihana toi korukuva mis ootte Viivin kanssa <3

    -Viivi

    VastaaPoista
  2. jep, meidät kaikki oot nähny sillon lafimiitissä ernuaikoina, menin siellä naimisiinkin oikein :--D

    mäkin kuule lähin sinne tapaamiseen semmosella asenteella, että joo ihan sama miltä näytän ku siellä on kuitenki vaan hikisiä riparilaisia :'D mut hei sä näytit just tyylikkäältä!

    VastaaPoista
  3. olin kyl tosi ihmeissäni kun näin sut siellä riparitapaamisessa :D tuli sellanen olo että kyllä tää maailma on pieni. oli kiva et moikkasit, en aatellu et tunnistaisit ees. :---D
    ja mä muuten just katoin siellä että kylläpä oot jaksanu laittautua nätiks ja pukeutua kivasti, että don't worry ihan hyvältä näytit :D

    VastaaPoista
  4. en osaa neuvoa jos haluat ladata kuvat bloggerin kautta, se on ehkä helpointa mutta ite lataan kuvat ekaks photobuckettiin sen kokosina kun haluan ne blogiin tulevan ja lisään vaan kuvakoodin aina sinne minne haluun kuvan tunkea. Ei oo mitenkään ylivoimasen vaikeeta :)

    VastaaPoista
  5. Viivi:
    Täytyy kattoo miten saan tän nyt sumplittua! :D

    --
    alina:
    Joo kyl mä sen muistin, että sä ja Iisa olitte siellä! :D Mulla on muuten sieltä sun ja Satun häistä video, katoin sen just pari päivää sitten. XD

    Kiitos! ^^

    --
    chinsa:
    Mäkään en uskonut näkeväni yhtään tuttuja kasvoja, korkeintaan jotain Henrin luokkakavereita. :D Kiitoksia, onneksi en kai sitten näyttänyt ihan niin petolinnun perältä ko luulin. :B

    --
    t i i a:
    En tykkää käyttää blogissa Photobucketia ko siinä on aina se bandwith-vaara. :s Latasin kuvat sitä kautta joskus blogin alkuaikoina, mut en enää uskalla ottaa sitä riskiä. Niitä kuvia on niin kettumaista alkaa ladata sit jonnekin muualle ko ne ei Photobucketin kautta enää näy.

    VastaaPoista
  6. Heeheheei, minä huikkasin tuolla tapaamisessa myös, että luen blogiasi :---D
    Maailman pienuutta ihmettelin myös bongattuani sut sieltä XDD
    Ja kyllä, lafimiitit vuonna 2008 on saattanut tehdä kasvoni tutuiksi :D:D:D
    En ehkä halua muistaa miltä itse näytin tuolloin, sinä ainakin olit nättinä ´w`

    VastaaPoista