16.6.2010

오늘도 miss miss missing you

Käytiin eilen äidin kanssa Palokassa vähän ostoksilla! Löysin ihan tajuttoman ihanan värisen maton huoneeseeni, mutta se oli sen verran hintava, että jäi ainakin toistaiseksi vielä mattokauppaan. Sain kuitenkin...


...Lontoo-aiheisen lasin! Kaikki Lontoo-krääsä on lähellä mun sydäntä.♥


...Cupcake-peltirasian! Siellä oli ihan hirveesti ylisöpöjä muffinssijuttuja, olisin halunnut ne kaikki. Tää maksoi viisi euroa ja oli halvin, esimerkiksi lautasliinasetti oli 11€. Hirmu kallista. :s


...ja roskiksen! Jessss mulla on vihdoinkin roskis! Oon ollut varmaan viimeiset viis vuotta ilman roskista omassa huoneessa. Olisin halunnut vaaleanpunaisen, mutta on tää sininenkin tosi jees!

Kynsi- ja nassukuvia eiliseltä:


Mulla oli tasan vuosi sitten lähes samanlaiset kynnet, ainut ero on, että näissä nykyisissä on isompia hileitä. :D Tykkään näistä kovasti.♥










Multa on kysytty sekä täällä blogissa että formspringissä miten teen nutturani. Mulla ei ole mitään ihmeempiä vinkkejä, mut pitäiskö mun tehdä tutoriaali siitä? Tai muuten vaan näyttää kuvin / videolla miten sen teen? En tosiaan tee sitä mitenkään ihmeellisellä tavalla ni mun on vähän vaikea antaa vinkkejä.



P.S. Täs olis nyt se video Sannasta Jessicana tanssimassa Run Devil Runia. :D Toi on kyllä ihan kamalan pimeä, mut toivottavasti erotatte ees jotain!



//edit. Apua, unohdin kokonaan, että olin luvannut jotain spesiaalia tähän merkintään. D: Se tulee seuraavaan sit!

6 kommenttia :

  1. kynnet = ihanan väriset ♥_♥

    lupaan viel täs kesän aikana kuvata kunnon version itestäni tanssimassa RDR:ia...... :D

    VastaaPoista
  2. Mäkin ostin muuten hieromavispilän tänään! 8DDD Se vois olla aika spesiaalia!

    <3: Onee-chan

    VastaaPoista
  3. Sillä aikaa, kun mä olen ollut maailmalla sä oot postannut ainakin miljoona miljoona postausta! Jee ♥

    Häivympä tästä lukemaan ne...

    Aivan ihant kynnet muuten ♥ en voinut olla huomaamatta vaikka skrollasin postauksen nopeesti läpi :D

    VastaaPoista
  4. Nuttura postaus vaikka videolla ? =D

    Rakastan sun kynsii ja oot nätti ! ♥

    VastaaPoista
  5. Palokassa shoppailemassa :''D Noi kaks sanaa ei kuulu samaan lauseeseen. Ei täällä Palokassa paljon shoppailumahdollisuuksia ole. Ainakaan itse en oo sellasia löytänyt :P

    Mutta ihanat kynnet oot taas kerran väkertäny! Miten ihmeessä saat kynnet pysymään noin tasaisen pitusina :o Ja mistä oot löytänyt noi tarrat? Ihania n_n

    -cinderellaboy

    VastaaPoista
  6. Sanna:
    Thnx! :D

    Oo kuvaakuvaa! *-*

    --
    Sari:
    Joo! :-------D Teen kokonaisen merkinnän päävispilästä. <3

    --
    Mio:
    O hai thar lempikommentoijani♥ Pitkästä aikaa! :---D Kiitoksia!

    --
    anon:
    Kiitos!

    --
    cinderellaboy:
    Kyl sieltä mattoja ainakin löytyy. ;D

    Tarroista en valitettavasti muista yhtään, oon ostanut ne joskus päälle vuos sitten. Todennäköisesti oon ostanut ne Tampereelta, ostan useimmiten kynsitarrani sieltä. Kynnet leikkasin joskus tos kevättalvella lyhyiksi ko yksi lohkesi juuresta, siinäpä ne aika luonnollisesti samaan tahtiin ovat saman mittaisina kasvaneet. :D Taktisesti kylläkin jätin oikean käden kuvaamatta, sen peukalonkynsi on muita lyhyempi, koska se katkesi pari viikkoa sitten Stadissa ko Maija istu mun päälle.......

    VastaaPoista