30.6.2010

Jussi 2010, ostoksia ja laukkuni sisältö #2




Eeeiköhän siinä ollut lähes kaikki mitä teidän tarvitsee tietää mun, Maijan, Mion ja Buun juhannuksesta. :---D Meillä oli miniteemabileet, kaikki oli pukeutuneet jonkin värin mukaan.



Lauantaina siivottiin, katsottiin Herkulesta ja pelattiin lautapelejä. Voitin Muuttuvan Labyrintin! 8D Imagon tokalla kierroksella olin pitkään johdossa, mut sit Mio suihkas mun ohi loppumetreillä, yhyy. Imago on muuten ihan paras lautapeli (Lotuksen ohella), suosittelen!



Eilen hengailin päivällä keskustassa, Caritan ja Marian seurassa enimmäkseen. Piipahdin myös matkakeskusella moikkaamassa Niinaa ja Saria. Niina oli ostanut mulle eBaysta yllärinagetin, joka oli.......



Chibi Super Junior Don't Don era -kännykkäkoru! *---* Sain valita tämän ja Super Show II -korun väliltä ja päädyin lopulta pitkän harkinnan jälkeen tähän, koska Don't Donin konsepti on aina ollut yksi mun ehdottomista lemppareista. Niina maksoi tästä kuulemma huimat kaksi dollaria, ei paha. :D



Itse ostin paitapuseron (Seppälä) ja rusetin (Glitter) tämän viikonlopun juhlallisuuksia varten + timangeja (Tiimari) kännykkään.



Laukkuni ja sen sisältö #2, olkaa hyvät!


Laukku on tosiaan ostettu muutama viikko sitten Helsingistä Lindexiltä, maksoi 25€. Muuten tuossa ei ole kerrassaan mitään vikaa, mutta se ei ole ihan niin tilava mihin olen tottunut.




Sisältä löytyy useimmiten:

iPod
Kännykkä
Sooda-kalenteri ja kuulakärkikynä
Passi
Lompakko
Meikkipussi
Aurinkolasit koteloineen
got2b-lakka
Purkkapussi
Avaimet




Kysymyspostaukseen saa heitellä kysymyksiä vielä ainakin ensi viikon maanantaihin asti! Meillä on nimittäin sunnuntaina rippijuhlat enkä usko ehtiväni sitä ennen vastaamaan kaikkiin kysymyksiin tai ainakaan kuvailemaan sitä lupailemaani videota. Odotan muutenkin kauheesti, että saadaan ne juhlat pois päiväjärjestyksestä, täällä alkaa olla itse kullakin pinna vähän turhan kireellä...

4 kommenttia :

  1. mä en meinannu tunnistaa sua hittolainen tosta teidän yhteiskuvasta!!! lagasin vaikka kuinka kauan ja mietin et kukas se siinä on... :'D

    ens viikolla lillijunaa! <3
    teidän juhannus on varmaan ollut hilpeä :D mulla ainakin oli...

    VastaaPoista
  2. Toi video on kyllä suhteellisen karua katottavaa XD Kiva kun se musiikki ei kuulu ollenkaan, niin toi näyttää vähän awkwardilta :''DD (Ja mä heilun ihan holtittomasti...)

    Toi kännykkäkoru on kyl siisti<3

    VastaaPoista
  3. Gaaah, toi video on nii~n karu, että mua ihan itkettää XDDD No, mutta oli meillä kyllä hauskaa. Ei voi kieltää ^^

    Toi rusetti on aivan super söpö! Jos se joskus, sanotaan vaikka, että katoaa, niin se en sitten ollut minä...

    Ja voitin muuten imagon kahdesti *köhköh* Ihan paras peli ♥

    VastaaPoista
  4. Emmi:
    En tykkää itestäni yhtään siinä kuvassa. XD

    Lillijuna kutsuu.♥

    --
    Buu:
    Siis Sikstarit salee haluaa ton niiden seuraavan dvd:n easter eggiks!!!!!!!11

    --
    Mio:
    Oli hauskaa kyllä. ^^♥

    D: SAGAATTI PERHANA MINUN RUSETTIA ET VIE

    VastaaPoista