14.6.2010

a fatal attraction to cuteness

Okei, än yy tee nyt riuhdon itseni irti Boys Over Flowersista siksi aikaa, että saan tämän kirjoitettua ja postattua.

Ihan ensimmäiseksi haluan kiittää teitä kaikkia, ootte olleet hirmu aktiivisia kommentoimaan muutaman viime viikon aikana ja lisäksi oon vihdoinkin ohittanut 150 lukijan merkkipaalun. :D Lukijamäärä heitteli 140-150 välillä kuukausia, aina ko sain muutaman lukijan lisää niitä lähti vähintään saman verran. Nyt näyttäisi olevan 153, kiitos siitä! Alkoi kyllästyttää tuijotella lukua 148. :P Voisin keksiä jotain kivaa kiitokseksi vaikka seuraavaan merkintään~

Image and video hosting by TinyPic


Mihin jäinkään reissuhöpinöissäni? Viikon takaiseen sunnuntaihin, eikös? Mun oli silloin pakko lähteä kipeänä sen verran liikenteeseen, että käytiin Maijan ja Buun kanssa Showroom Helsingissä tsekkaamassa Riikka Hyvösen ja Rakel Liekin Ylisöpö! -näyttely. En ole kovinkaan montaa taidenäyttelyä elämäni aikana nähnyt, mutta tämä oli niistä ehdottomasti eniten mun makuun. Herkullisia värejä ja supakawaiita aiheita, joissa oli kuitenkin tärkeä pointti, kurrr tykkään!

"Emme suostu luopumaan söpöydestä. Emme pyri olemaan uskottavia. Emme pelkää olla lapsellisia tai naurettavia. Tyylimme on söpö, aiheemme on söpö, ideologiamme on söpö. Olemme söpöjä ja vähän ylikin."


Kukat eläimissä ovat söpöjä, haarukat eivät niinkään.


Ilmapallot ovat söpöjä, ilmasota ei niinkään.


Sydämet ovat söpöjä, Suomen leijonat eivät niinkään.


Vapaana kirmaaminen on söpöä, turkistarhaus ei niinkään.
Kuvat: rakelliekki.blogspot.com & ylisopo.blogspot.com

Mun on hirmu vaikea valita kaikista näyttelyn tauluista yhtä lempparia, mutta jos mun olisi pakko sanoa joku, se olisi varmaankin Kädestä kiinni pitäminen on söpöä, perheväkivalta ei niinkään. Haluan ne kaikki seinälleni!

Image and video hosting by TinyPic



Oon ihan kammottavan nirso laukkujen suhteen, oon etsinyt itselleni uutta mustaa veskaystävää varmaan jo vuoden päivät eikä sellaista ole tarpeeksi halvalla löytynyt. Maija ilmestyi näköpiiriini perjantaina tällaisen rara-unelman kanssa ja oli pakko heti udella mistä se on, paljonko maksoi ja pahastuuko omistaja jos baittaan ja ostan samanlaisen. Ei kuulemma pahastu, joten sunnuntaina noudin uuden laukun itselleni Lindexistä 25 eurolla! ♥ Ajattelin, että voisin tässä lähiaikoina tehdä uuden laukkupostauksen, sisältö kun ei välttämättä oiken vastaa tätä enää. :D

Sunnuntai-iltana minä ja Buu mm. tuunattiin cossikenkiä ja huhuteltiin ulvoville nettimainoksille:





Image and video hosting by TinyPic


Maanantaina ei tapahtunut mitään muuta ko flunssailua, joten siirtykäämme suoraan tiistaihin eli 안녕!Partyihin! Herättiin Buun kanssa suht aikaisin, koska meillä oli (yllättäen) vielä cossit vähän kesken. Katseltiin ko Mirka pelasi Final Fantasya ja näprättiin paljetteja hihansuihin. Lopulta tuli tietenkin kiire, enkä ehtinyt suoristaa hiuksiani, en omia enkä pidennyksiä. Alkeellinen virhe, jota kadun nyt. Huomasin myöskin, että kaikki ne kolmet sukkahousut, jotka ostin cossia varten olivat liian ohuet. Piti siis lähteä pitsilegginseissä liikenteeseen ja ostaa kunnolliset sukkikset steissin Alepasta. Nähtiin Sanna kahden pintaan, pyörittiin steissillä hetki ja suunnattiin Korea Houseen vetämään navat täyteen kanpunggia. ♥

Glorialle saavuttiin paljon aikaisemmin ko yleensä, jo ennen ovien avaamista. En tiedä johtuiko omasta kipeästä fiiliksestäni vai mistä, mutta koko illan meininki tuntui jotenkin paljon edellisiä korppubileitä laimeammalta. Harmitti kyllä ko olin odottanut sitä niin kauan ja sit olin niin kipeä, etten jaksanut pahemmin edes tanssia. Laulettua tuli kyllä senkin edestä, toivottavasti kukaan ei kuunnellut mua ja Buuta ko hoilotettiin parvella täysiä mitä milloinkin. :-----D


Sit itse cossista! Oon meidän asuihin ihan hirveen tyytyväinen, ainut mikä niissä pissi oli vyöt. Ostin meidän kaikkien vyöt Jyväskylästä enkä löytänyt kolmea samanlaista. Pisti kyllä ketuttamaan ko tulin Stadiin ja löysin Spirit Storesta kaksi tuollaista vyötä millaisen ostin Buulle. Oltiin jo Sannan maksettu 25€ noista toisista vöistä ni ei ollut mitään järkeä (eikä rahaa) alkaa ostamaan uusia.



Sannan hiukset oli lähes tulkoon täydelliset, samoin Buun mikä oli aika hyvin ottaen huomioon, että leikkasin ne maanantaina kynsi- ja keittiösaksilla. :DD:::D:D Aaaaargh mun hiukset....... Ne hapsotti joka suuntaan, koska en suoristanut, noi vaaleemmat hiukset puski esiin vaikkei niiden pitänyt, otsis ei meinannut millään pysyä sivussa ja lopulta se alkoi näyttämään likaiselta, koska siinä oli niin hervottomasti lakkaa. ghklsehglödbasl. Okei mun ei ehkä pitäisi ohjata teidän huomiota virheisiini, mutta kun oon vaan joiltain osin niin pettynyt itseeni, että on pakko rantata. Mun naama vammaili myös, nenä ja silmät punoitti ja näytin kauheen väsyneeltä, mutta flunssalleni en luonnollisesti olisi voinut mitään, joten sitä on turha märehtiä. Cosplayn pääpointti on onneksi asussa! Kasvojen, kropan ja hiusten pitää tietenkin myös olla mahdollisimman autenttisen näköiset, mutta asu on aina tärkein.


Päätin näemmä alkaa liftata.


Tähän väliin kiitän kovasti Viiviä, joka toimi meidän cossivalokuvaajana ko meillä ei ollut kunnollista kameraa matkassa! 감사합니다♥


더는 못 봐 걷어차 줄래



Kyllä mä vielä joskus opin poseeraamaan muutenkin ko jalat ristissä ja käsi/kädet lanteilla. Ehkä.

Kaiken kaikkiaan mulla on tosta cossista suht samat fiilikset ko kaikista mun aiemmistakin cosseista; Oon onnellinen, että sain sen tehtyä ja se on nyt ohi, oon pääpiirteittään tyytyväinen, mutta tekisin monta asiaa toisin. Hyvä fiilis jäi vaikka kitisinkin. Tää oli parista syystä ihan erilainen ko mun aiemmat cossit:
1. Cossasin naista. Sain olla pitkällä tukalla ja ILMAN BINDAUKSIA ♥♥♥
2. Meillä oli kaikilla samat asut ja asutaan kaikki ihan eri paikkakunnilla, joten siinä oli säätämistä, että saatiin kaikille mahdollisimman samanlaiset kankaat ja asusteet.
Lisäksi sain olla omilla silmilläni, ei tarvinnut alkaa säätää piilarien kanssa (Ruksu hei, unohda jo ne pisarasilmät!). Inhoan piilareiden käyttämistä, mun silmät ei tykkää niistä. Ollaan jo alustavasti vähän suunniteltu tulevaa/tulevia kpop-cosseja Buun ja Sannan kanssa. :----D Seuraavaan kyllä opetellaan koreografia! Mua hävetti ihan kauheesti ko meistä ainoastaan Sanna osas Run Devil Runin koreografian. Kuvasin itse asiassa spontaanisti videon ko se tanssi sitä Glorialla, mut en oo ainakaan vielä viitsinyt laittaa sitä Youtubeen ko en ole saanut arvon neiti Jessicalta vastausta tiedusteluuni onko se sille ihan okei. :D


Jatkoille suunnattiin Buun kanssa Mamaan, jonne myöhemmin seuraamme liittyi Mirka. Hengattiin osittain myös Viivin ja sen kavereiden kanssa, mut lähdettiin jo ennen kahta Tuomas Grillin kautta Kiloa kohti ko vika bussi meni. Ainut vaan, ettei mennytkään, Mirka oli katsonut aikataulua väärin........ Jouduttiin sitten ottamaan taksi, Mirka onneksi maksoi. :D

Keskiviikkona mulla oli ääni mennyt ja tulin kotiin, jeije! Toivottavasti mulla ei jäänyt mitään olennaista kertomatta. :----D Nyt kutsuu jälleen sarja nimeltä 꽃보다 남자 →

8 kommenttia :

  1. ihana laukku ja hieno cossi! :D

    VastaaPoista
  2. Jee ! Postausta oon ootellukkin. =)
    Ihanan värikkäitä noi taulut.

    VastaaPoista
  3. Oi, ois ollu niin hienoa nähdä toi Ylisöpö! näyttely. Ihastelin sitä jo Maria!:ssa, kun siitä oli siellä puhetta ja noita töitä siellä näyteltiin ja vouvouvou. Olisi ollut hienoa nähdä tuo, mutta aina ei voi.
    Ja toi tein cossi oli kyl todella kiva :--D Ja aika hyvin ootte osannu säätää kaikki noi asiat samankaltasiks, vaikka ette samassa paikassa asukkaan :--D

    VastaaPoista
  4. Tosi hienon näköiset noi teidän asut. Ainut pikku yksityiskohta joka häiritsee, on noi housuosan rajat noissa sukkahousuissa. Jos olis sen verran parempilaatuiset sukkahousut, että noita ei olisi, niin olisi tosi hyvän näköistä.

    VastaaPoista
  5. pretty girls! *__* oon etenkin rakastunut noihin huppuihin.

    VastaaPoista
  6. alina:
    Kiitti! :D

    --
    anon:
    Niin on. ^^

    --
    Jiin:
    Mekin ehdittiin (=juostiin) paikalle vasta ihan viime tingassa (kymmenen minuuttia ennen sulkemisaikaa viimeisenä päivänä), olisi kyllä harmittanut jos olisin Ylisöpön missannut. :s

    Kiitos! :)

    --
    anon2:
    Kiitoksia! Näkyy ne SNSD:n tytöilläkin, me oltiin siis autenttisia! ;D http://i47.tinypic.com/epos5x.jpg + Tosiaan jouduttiin ostamaan sukkahousut cossipäivänä Alepasta ko mulla kävi kämmi, otan siis syyt niskoilleni.

    --
    narsessa:
    Thank you! ^^ Mäkin! Alan varmaan käyttään tota yläosaa cossaamisen ulkopuolellakin. :D

    VastaaPoista
  7. Siis tosta cossista tuli ihan mielettömän upea! Huomasin vasta ton postin lopussa, että olin vaistomaisesti laittanut ton Run Devil Runin soimaan kun näin noita kuvia. Hahah :D

    Way to go girls! ;)

    VastaaPoista