14.5.2010

Listen girl! 좋아해. Baby girl! 사랑해.

Kuluneen viikon tapahtumia:

Maanantaina olin shoppailemassa! Mun piti oikeestaan ostaa ainoastaan uudet kengät veljeni rippijuhliin ja yks juttu mun, Buun ja Sannan cossiin, mutta kaupungilla pyöriessäni tajusin, etten ole ostanut talviloman jälkeen about mitään muuta ko ruokaa, joten annoin itselleni luvan käyttää rahaa jos jotain kivaa tulee vastaan. Lopulta ostin kenkien ja cossijutun lisäksi Ninja Assassin -dvd:n Anttilasta, pinkin paidan Lindexin lastenosastolta ja ruokaa Sakuragawasta! Cossijutusta en ottanut kuvaa, koska en halua vielä paljastaa ketä ja mitä me cossataan. :---D







Keskiviikkona olin baarissa. Ehdin jo soittaa Maijalle itku kurkussa, etten lähdekään ko yhyy on niin paljon tragiikkaa ja angstia, mut kummasti sen 18 minuuttisen puhelun päättyessä olinkin jo paljon pirteempi ja päätin lähteä. Maijalla on jotain ninjaskilssejä. :D Aloiteltiin, laittauduttiin ja katsottiin Ninja Assassinia Pupuhuhdassa polkkatukkaisten ystävieni luona ja kymmeneltä lähdettiin keskustaan.


Ei bileitä ilman Tinakenkätyttöä!

Käytiin pyörähtämässä Kharman ovella, mut sinne oli viiden euron sisäänpääsy ni mentiinkin sitten suoraan Nightiin. Ihan hyvä vaan, musta vähän tuntuu, että itse kukin alkaa olla kurkkuaan myöten täynnä Kharmaa. :--D Minä ainakin.





Nightissa oli jostain syystä ihan hullun halvat hinnat, tosi paljon drinkkejä puoleen hintaan! Saisi olla useamminkin niin. :D Ilta kulki jokseenkin näin: Katsottiin jääkiekkoa (Suomi voitti wuhuuu! .....ei sillä, että mua kiinnostais, mut Maijaa ja Mioo kiinnosti! :---D), juteltiin, törmättiin Saraan ja Minnaan, nostalgisoitiin, kävin Mion kanssa tanssimassa Poker Facen ja Infinityn, nostalgisoitiin vähän lisää, oltiin kovaa vauhtia Minnan kanssa menossa laulamaan karaokea, mut ennen ko ehti tulla meidän karaokevuoro lähdin jostain itsellenikin tuntemattomasta syystä nakkikiskan kautta kotiin. Tais väsyttää. :D Oli jännä (mut kiva!) nähdä Saraa pitkästä aikaa, ollaan viimeks juteltu kunnolla varmaan jotain kaks-kolme vuotta sitten!

Torstain vietin Phil Collins -tunnelmissa.

Tänään kävin Henrin kanssa tsekkaamassa Iron Man 2:n. Oli ihan sagahyvä, huumori iski ja kaikki näytti eeppiseltä. Näin ykkösenkin itse asiassa vasta tänään ko me vuokrattiin se. Molemmat rokkas!

Huomenna hyppään junaan ja käyn Seinäjoella + Tampereella! Kotiin palailen sunnuntaina tai viimeistään maanantaina.



P.S. Pakko vielä mainostaa Super Juniorin uutta levyä, onhan kuitenkin kyse yhdestä lempparibändeistäni!

Miinah/BONAMANA MV:


Boom Boom + Miinah/BONAMANA Comeback Stage 14.05.2010:


Mulla on tän kanssa vähän sama tilanne ko NU ABOn kanssa taannoin, nimibiisiin oon jäänyt koukkuun, mutta moni muu ei ole vielä auennut. Bonamanankin kanssa mulla kesti kaksi päivää päästä siihen sisälle, ehkä jokainen tän levyn biisi vaatii saman verran. :B Boom Boom ja Shake It Up on mun kakkossuosikkeja tähän mennessä! Biisejä on sen verran monta, etten jaksa alkaa kaivelemaan Youtube-linkkejä kaikista, googlatkaa jos kiinnostusta heräsi! :D

//edit. Ai niin. Mun eka ajatus nimestä Bonamana? Mana sullottuna vauvanruokapurkkiin.

13 kommenttia :

  1. Nuo kengät on ihanat. .________. ja meinasin kans maanantaina ostaa ton Ninja Assassinen, mut enpä sit ostanu.

    PS Minaah/Bonamana on jotain... ihanaa.

    PPS oot nätti. :)

    VastaaPoista
  2. sulle ei kyllä yhtään sovi toi otsis :/

    VastaaPoista
  3. Oot nätti~ Itse ostin just kahdet tuollaiset kengät, pinkit ja keltaiset :D

    VastaaPoista
  4. ihanat nuo kengät ja tuo paita .________________.♥ söpö nuttura myös !

    VastaaPoista
  5. ei seinäjoelle kannat tulla, ei täällä oo mitään, muutakuin minä :D

    VastaaPoista
  6. toi bonamana on mahtava, sekä biisi että toi sun oma visio .......... XDD

    mut mulla oli kysymyskin ! sullahan on täällä jossain postauksessa, vuodelta xx, sun taustakuvat, ja iTunesista jotai. muistan, (ko en löydä mitenkää sitä postaust nyt) et siin oli sun ne 25 soitetuinta biisiä, ni onko ne sulla niiku järjestyksessä siin listas ? :o et esim 'xx - xxxx, Soittokertoja 500', ja et toi olis soitetuin biisi, ni et se on siin ekana ? ku itelläni häröö jotai et mun soitetuin biisi on kuudentena siin listas jne ....

    tulipas taas mahdollisimman epäselvä kommentti, mut häiritsee suuresti toi ....... :---D
    oot nätti ja pirteen olonen, jatka samaan malliin ♥

    VastaaPoista
  7. KIITOKSIA nyt en voi olla ajattelematta bonamanaa ilman et tulee toi sun 'Mana sullottuna vauvanruokapurkkiin' juttu mieleen >XDDD mut sikahyvä biisi ♥ muut biisit levyltä on IMO kans huonompii, jumitan sit ton nimikappaleen kanssa :::DD

    VastaaPoista
  8. shyuo:
    Kiitos! ♥ Ostaosta Ninja Assassin! :---D

    --
    anon:
    Höpö höpö. :----------D

    --
    Neido:
    Kiitos~ Oii, mäki haluaisin useemman värisenä!

    --
    anon2:
    Kiitoksia!

    --
    rumie:
    On siel Rytmikorjaamo, se on jees! ::::D Pyörin aina vaan Hyllykalliolla ni en kieltämättä oo kauheen perillä siitä mitä Seinäjoella on/ei ole. :B

    --
    Shiri:
    Kiitos!

    --
    anon3:
    Thanks! ^^ On ihan järjestyksessä joo. Saakohan sitä jotenkin asetuksista laitettua?

    --
    FUDGERRY:
    Ole hyvä. XD Tai vaihtoehtoisesti olen pahoillani. :------D

    VastaaPoista
  9. Miten teet ton nutturan ja sen jännän "rusetti" nutturan ? =O Ite oon kokeillu varmaan sata kertaa ja aina tulee hirvee syrtty. =(

    VastaaPoista
  10. anon:
    Ööää nutturassa laitan vaan tukan mahdollisimman korkeelle ponnarille, tupeeraan sitä vähän ja sit asettelen hiukset pinneillä sykkyrälle tavallaan sen ponnarin itsensä ympärille. Rusetista mulla ei oikeestaan oo hajuakaan, oon tehnyt sen vaan kerran ja se tuli täysin vahingossa ko yritin tehä norminutturaa. :D

    VastaaPoista
  11. Tossa kuvassa missä sun jalat on seinällä niin mikä ton seinällä olevan vasemmanpuoleisen kuvan herran nimi on?

    VastaaPoista