14.4.2010

V is very, very extraordinary

Perjantaina olin Marun synttäreillä. Oli hyvät bibikset, oli kiva nähdä sekä tuttuja että uusia kasvoja. ^^ Marun naapurit ei kylläkään oikeen tainneet arvostaa........ Kukaan ei tietääkseni heilunut siellä kameran kanssa sinä aikana ko olin läsnä, joten itse kembaloista mulla ei ole kuvia. Kotiin tultuani otin pikaisesti asu- ja naamakuvat ennen nukkumaanmenoa:




Lauantaina kävin Matiaksen kanssa leffassa. Näin Alice in Wonderlandin toista kertaa. :D Muistan vieläkin ko olin kaverini Eetun kanssa Kuokkalan keskustassa syksyllä 2004 ja me puhuttiin kuinka eeppistä olis jos Tim Burton tekis Liisa Ihmemaassa -leffan. Oltiin aika meedioita.





Eilen kävin Emminon ja Piipoon luona ja juhlistin Tapsan viiskymppisiä kotona. Lisäksi tuskastelin tän blogin kanssa (koko blogi ei auennut ollenkaan vaikka muut bloggerin sivut tuntuivat toimivan), kävin Jennan ja Emmin kanssa elokuvissa katsomassa Clash of the Titansin ja olin yötä Emmillä. Siellä oli myös pupu hoidossa. ;--;♥ Haluan kanin ja kissan!


(ujsdvnpopfskofgi en tykkää mun asukuvista, oon aina niin ~awkward~ niissä :s)





Huomenna lähden Tampereelle. ♥ ........mikäli kroppa suostuu yhteistyöhön, on tässä ollut vähän hankaluuksia. :s Haluaisin kauheesti lähteä, toivotaan parasta!



// Ai niin! Mielipiteitä uudesta ulkoasusta? :D

4 kommenttia :

  1. ulkoasu on aivan ihana, samoin kuin noi sun uudet hiukset. <3 ah. en pysty sanoin kuvaileen kuinka paljon paremmin noi otsahiukset sopii sulle, onneks uskalsit leikata ne! :)

    Viivi
    http://wardrobe-musical.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. kehrään noille sun hiuksille love, love, love!

    VastaaPoista
  3. moiii.

    osaisitko kertoa mikä olis hyvä sivusto josta sais ladattua kaikkia mahdollisia SHINee videoita? :-----D

    VastaaPoista
  4. Viivi & anon:
    Kiitos paljon! ^^ ♥

    --
    anon2:
    Terve! Mä lataan aina suoraan Youtubesta. :D

    VastaaPoista