23.4.2010

Cosplay pt.1

Pahoittelen epäaktiivisuuttani! Oon ravannut lääkärissä, terkkarilla ja labrassa hengitysvaikeuksien ja ties minkä vuoksi ni on ollut vähän mieli maassa eikä oo oikeen ollut bloggausmotivaatiota. En myöskään oo tehnyt yhtikäs mitään mistä kirjottaa. :B Paitsi Tampereella olin viime viikolla muutaman päivän, mut en sielläkään tehnyt enkä kuvannut mitään. :''D Buun kanssa vaan kernuiltiin, syötiin aasialaista safkaa ja juotiin mansikkahilloa. Ei mulla vieläkään mitään varsinaisesti uutta kirjotettavaa ole, joten aattelin tehdä cossimerkinnän ekan puolikkaan pois tuolta Tulossa-listalta!


Cosplay #1
Who? Ruki from Decomposition Beauty encore
Where? Animecon VI @ Tampere
When? 26.-27.07.2008
With? Buu as Aoi


Acon '08 oli mun eka coni ja ehdottomasti paras tähän mennessä! En tiennyt yhtään mitä odottaa ja säikähdinkin aika tavalla ko melkein heti Sorsapuistoon saavuttuani mun kimppuun hyökkäsi kirkuvia tyttöjä pyytämään kuvia ja nimmareita. :''D Olin siinä vaiheessa yksin, koska Buu ja Heli oli vessassa tai jossain enkä tiennyt miten päin olla. Olis ehkä pitänyt harjoitella jotain Ruki-poseja etukäteen... Itse cossissa olisi tietenkin ollut parantamisen varaa, mutta muistelen sitä kuitenkin lämmöllä.


Buu teki meidän cossipaidat~




Heli coneili meidän kanssa. Sen piti alunperin olla meidän Reita, mut se suunnitelma kusahti jostain syystä jota en enää muista.






Tosi Ruki-uskottavaa ja silleen.........


"Hei Gurenit menee tuolla, nyt meen kysyyn kuvaan!" En ehkä tule koskaan pääsemään yli siitä miten kammottava oon tässä. XD Oli kaks Rukia ja nolla Kaita, joten päätin korjata tilanteen ja olla stereotyyppinen kawaii!Kai. Ei järin Kai-uskottavaa, täytyy sanoa.


Conin jälkeen Heli harjasi kuusenoksia mun päästä pois. Oli näemmä pikkasen lakkaa hiuksissa. :---D Mua hämmentää toi mun "Sujuttamaan." *nodnod* -kommentti. O__O Tää on kaks vuotta vanha video, varmaan heitin silloin jo jotain Suju-läppää (aka käppää)! :o

Image and video hosting by TinyPic




Cosplay #2
Who? Ruki from Zy 29
Where? Tsukicon II @ Helsinki
When? 18.10.2008
With? Just me~



Tajusin just, ettei mulla ole tuolta hyviä aurinkolasittomia kuvia, mikä on harmi, koska mulla oli piilarit (toisin ko ekassa cossissa) ja Emmin taiteilema meikki. :s Itse coni oli jokseenkin ahdistava kokemus hyvästä seurasta ja bändeistä huolimatta. Kaikkialla oli hirvittävän ahdasta ja mulla oli koko ajan sellanen fiilis niin ko mun pitäis olla Helsingin sijaan kotona (kuten olisikin). Tää on muutenkin imo ehkä mun epäonnistunein cossi, toisaalta en kyllä hirveesti ees nähnyt vaivaa sen eteen. Mulla oli farkut jo valmiiksi, ostin paidan ja maalasin sen vaaleanpunaiset raidat punaisiksi, leikkuutin ja blondasin tukkani, ostin tekoveren, piilarit ja feikkitupakat. Verisenä ympäri Helsinkiä kulkeminen oli kyllä kokemus sinänsä. :D Varsinkin liikkuessani Manaa cossanneen Emmin kanssa.

Tää video kuuluis periaatteessa Cosplay pt.2 -merkintään, mut tekee mieli postata tää nyt! :----D



Nyt tsekkailen U-Kiss' Vampiren viimeisen osan, siivoilen vähän huomista varten (Anni tulee meille♥) ja painun petiin. G'nite!♥



P.S. Argh, mulla ei ole vieläkään mitään asusuunnitelmia vapuksi... Ehdotuksia? Viime vuonna feilasin lennokkaasti manbalookin, sen voi jättää laskuista tänä vuonna. :''D Ehkä oon vampyyri tai noita, kuten lähes kaikissa mahdollisissa naamiaisjutuissa, haha.

2 kommenttia :

  1. "Verisenä ympäri Helsinkiä kulkeminen oli kyllä kokemus sinänsä. :D Varsinkin liikkuessani Manaa cossanneen Emmin kanssa."

    mä en tule koskaan unohtamaan sitä, kun ne mummot teki ristinmerkit ylittäessään meidän vieressä suojatietä :') ♥


    "Tää video kuuluis periaatteessa Cosplay pt.2 -merkintään, mut tekee mieli postata tää nyt! :----D"

    musta ei sit ilmesty ainuttakaan huonoa kuvaa tänne kiitos :D inhoon mun rce:tä... sitä kangasta oli niin paljon päällekkäi et näytän läskille...
    kesäks kyllä laihutan niin oon samanlainen tikku ku uruha.

    VastaaPoista
  2. Emmi:
    Tuskin laitan mitään kuvaa mitä ei oo jo galtsussa. :D Et kyllä imo näyttäny mistään kohtaa läskiltä, mut w/e.............

    VastaaPoista