28.3.2010

bang bang (my baby shot me down)



Onnea Emmi 21-v!



"Mia et sitten syö koko keekiä!" 8( Hirveitä ihmisiä nuo mun niin kutsutut ystävät. Söin loppuen lopuks vaan yhden palan! Ei sillä, ettei kakku olis ollut erittäin herkullista, mut jotenkin vaan unohin ottaa lisää. :---D Hienon 12-wee-kakun oli suunnitellut ja toteuttanut Emmin äiti.









Puolet illasta vietettiin Nightissa, mutta mun kameralla ei otettu siellä yhtään kuvia. Sari heitti mut kotiin jo yhden maissa ko mua väsytti. Oon vähän tylsä nykyään. :DD Hauskaa oli silti, kiitos kaikille!♥

Nähtiin btw Buun kanssa Emmille kävellessämme keskustassa iso porukka gyaruhenkisiä neitosia, mikä oli kovin hämmentävää. :----D

Translation: We celebrated Emmi's 21st bday yesterday~ I was (and still am) a little sick but I had a blast!♥ This time I let others have some cake too. XD Apparently I tend to eat more cake than others when we are gathered together....... Cakes are delish, I can't help it! ::D We spent the later half of the party at a nightclub but I didn't take any pics there.

Me and Buu also saw a big group of gyaru-ish girls yesterday, I wonder who they were...




P.S. Se niistä kahdeksan kuukautta kasvatetuista kynsistä sitten. ;_;

6 kommenttia :

  1. EKA EKA EKA!

    ja sit

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww~ ♥

    Oon ihan otettu :')
    Kiitos itsellesi <3
    Ja muuten, se sun ällöttävä sienisalaatti vähän lemus aamulla mun keittiössä! :'D
    En uskaltanu koskee siihen... ties vaikka olis hyökänny kurkkuun kiinni.

    En tiiä lohduttaako, mut "kynnet on kasvava luonnonvara" :'D On kyl kans vähä ikävä pitkii kynsii :'(

    VastaaPoista
  2. JA VOI HELEVATA MIA NYTKYLLÄ! MIKÄ OLI TUO VIDEO!!!


    ...
    ...
    ...

    mia

    VastaaPoista
  3. AUAUAAUUAAUAUAAU KIITTI TÄSTÄ XDDDDDDDDDDDD
    Toi kuva on ihan vitun karu, ja tosta videosta en edes sano mitään............
    (Jouduin sitäpaitsi hetken miettimään et missä vaiheessa me muka vedettiin Miroticia mut kyl mä sit muistin...)
    TOI KIEKUJAIMITAATIO XDDDDDDD Kaunista</3

    VastaaPoista
  4. Auts, tuo kynnen karmea kohtalo :(
    Mahtaa ketuttaa, kun noin pitkiksi kasvattanu!

    VastaaPoista
  5. Mun on pakko...pakko itkee nyt mun kynnen kohtaloo sulle nyt! XD muistatko kun se mun kyns sillee "rähti" :'D mulle kävi niin taaaas! Ollaankohan me kirottuja tai jotain?
    Tänään Antti Tuiskuuuu~ <3

    VastaaPoista
  6. Emmi:
    Ei hitto, ajattelin sillon illalla, et käyn kippaamassa sen salaatinlopun vessanpönttöön, mut vessa oli just sillon varattu ja arvaa unohinko koko jutun sit. XD Anteeks!

    Uaaaaaaaaa voi ei kynsi. ;_______; Taidetaan tosiaan olla kirottuja, ehkä me kynsittiin yhessä joku hengiltä jossain edellisessä elämässä...

    ---
    Buu:
    XDDD Oli hieno kiekujaimitaatio.♥ Mut ehkei kuitenkaan hienompi ko Minhon. XD

    ---
    Jasmin:
    Ketuttaa kyllä. :s En ees raaskinu lyhentää kaikkia yhtä nysiksi, nyt näyttää rumalta ko nää on ihan erimittasia keskenään.

    VastaaPoista