2.1.2010

What time is it now? I said, what time is it now?

Mun pitäis kyllä todellakin olla jo nukkumassa, me lähdetään perheen kanssa huomenna mummolaan Etelä-Pohjanmaalle joskus kahdeksan ja yhdeksän välillä, mut pakko valvoa vielä sen verran, että saan tän päivityksen tehtyä ko en reissussa pysty!





Maanantaina näin Sannaa uudemman kerran keskustassa. Hengattiin pitkään Mäkkärissä ja tsekattiin parit kaupat. Ostin Gina Tricotista vihdoinkin uuden lompakon! Sanna on kiva likka, meillä olis helposti riittänyt puhuttavaa paljon pidemmäksikin aikaa. :D

Tiistaina treffasin Emmin ja sain siltä joululahjan:




arrrgh mulla meni koko päivän niin järki tohon yhteen hiussuortuvaan, se ei asettunut kummallekaan puolelle jakausta! lopulta tungin sen pipon alle.



Paketista paljastui Ed Hardy-tyyliset korvikset ja kolme söpöä huulikiiltoa!♥

Uudesta vuodesta mulla ei ole pahemmin kerrottavaa eikä kuvia, oltiin Maijan, Emmin ja Mion kanssa Maijalla ja Miolla ja vietettiinpä pari tuntia Mariallakin. Hauskaa oli ja silleen. :D

Nyt sänky kutsuu, päivittelen taas ko kotiudun joskus!



Image and video hosting by TinyPic

3 kommenttia :

  1. voi vitsi ku tykkään tosta siun asusta mis siul on noi pinkit lasit, onko mahollista saaha tosta kokokuvaa?

    VastaaPoista
  2. Mä niin jaksan hekottaa sun ilmeelle xD <3
    Harmi, nyt en voi enää myydä sulle tota mun lompakkoo ku joskus jos hommaan uuden erilaisen, ku menit nyt sit ostaa tollase kans :'D

    VastaaPoista
  3. Anon:
    Valitettavasti en ottanut tuona päivänä asukuvaa enkä yhtään muista mitä kaikkea mulla oli päällä, joten en voi edes demonstroida sitä näin jälkikäteen. :s Mutta kiitos kiinnostuksestasi ja pahoitteluni!

    --
    Emmi:
    Kiitti hei XDD♥

    VastaaPoista