20.1.2010

He said: "We make no compromise!"



Randomisti lauantain Coffarihengailuasu:

Image and video hosting by TinyPic Bolero × Seppälä
Image and video hosting by TinyPic Paita × Juicy Couture
Image and video hosting by TinyPic Hame × H&M
Image and video hosting by TinyPic Legginsit × Gina Tricot
Image and video hosting by TinyPic Nilkkurit × Sokos
Image and video hosting by TinyPic Kaulakoru × Juicy Couture

........Tajusin vasta nyt, että täähän on kampausta ja kaulakorua myöten paitaa lukuunottamatta tismalleen sama ko se asu jonka viimeksi täällä esittelin. :DD



Maanantaina oli tosi kehittävä koulupäivä; meillä ei ollut tekemistä, opettajaa eikä pahemmin muita oppilaitakaan, joten oltiin Minnan ja Even kanssa pahiksia ja lähdettiin, krhm, vähän aikasemmin ja päädyttiin istumaan Raxiin.


Miks Minnasta otetut kuvat tuppaa oleen tällasia?


Ville liittyi seuraan päästyään koulusta. Me muuten sit lähetään Pohjois-Koreaan, meitä luullaan veljeksiksi ja vaihdan nimeni Markoksi, koska pitäähän mulla olla Pohjois-Koreassa korealainen nimi. eiku........


Miks Villen ottamat kuvat tuppaa oleen tällasia?


Miks Maija tuppaa tekeen kaikkea äärimmäisen älykästä, kuten heittämään yllättäen pippuria mun päälle Mäkkärissä? Joo, vaihdoin seuraa ja ruokapaikkaa lennossa. :D En kyl syönyt Mäkkärissä mitään, olin vaan pippurimaalitauluna.


Spirit Storeen oli tullut uudelleen noita Key-avaimenperiä (tai no, mun tapauksessa kännykkäkoruja)! Niitä myytiin joskus ennen ko kuuntelin SHINeeta ja sit harmitti ko olisin halunnut sellaisen eikä niitä enää ollut. Ostin sit saman tien kaks, annan toisen Buulle jos se on kiltisti. :--) Jos ja kun joku ei tiennyt niin Key on tuo samainen dude, joka löytyy tämän blogin headerista. :D

Tiistaina tehtiin luokkalehteä:






Normipäivä.

8 kommenttia :

  1. DOLFHDSIOGHSDFIKGBSDUVBSUDIFGVSDUF<ASDVLFDYGFDASF
    UVDIUFVSDFUIDSGFDSFHDZNKLDCASBIKJFBCSUAFGBSKJXB<S
    IKDCFBSKZJCBSUKFIGSDKFJCXBCVKLDXVBJSDKJJV
    Oot ihana ;____; <3

    Mulla oli jotain muutakin kommentoitavaa mut en muista enää XDDD

    Pakko mun on sit varmaan olla kiltisti :---DDD

    VastaaPoista
  2. Heiheihei, paljon toi Key-avaimenperäkännykkäkorumikälie makso? *__*

    VastaaPoista
  3. holy ....... :OOOO KEY<3 aaaaaaaaa toivottavasti noita avaimenperiä ois vielä jäljellä Stadissa~ *________*
    ei niitä muuten ollu muun värisiä ? :-----D
    ♥Anni

    ps.neidillä on selvästi hauskaa tuolla pöydän alla.. XD

    VastaaPoista
  4. Buu:
    XDDDDDD Ole hyvä vaan :-----)

    --
    Emiko.♫:
    Alunperin 15€, mutta alennuksessa 4,5€.

    --
    Anni:
    En oo ihan satavarma, mut mä oon nähny vaan noita violetteja!

    VastaaPoista
  5. AAA oon niiiin SUPERKATEELLINEN sulle tosta hameesta :---( foorumin henkkamaukalla oli alejen aikoihin enään vaaleanpunaista, mur.
    jos ikinä myyt tota niin minä tahdon :-------((((

    VastaaPoista
  6. anon:
    Osta vaaleanpunainen ja värjää se? ::D

    VastaaPoista
  7. Hauskoja kuvia :) Ja ihania asuja!!!

    VastaaPoista