13.1.2010

curiosity killed the cat

Kerro rehellinen mielipiteesi/ensivaikutelmasi minusta.

Tell me your honest opinion/first impression of me.


Uteliaisuus ajaa kerjäämään verta nenästäni.

//Niin ja toki saa laittaa anonyyminä, mutta yhtä lailla saa kyllä käyttää nimimerkkiäkin. :D



Listaa viisitoista laulua, joista tällä hetkellä pidät ja linkitä ne Youtubeen. Genrellä ja sanoilla ei ole väliä, eikä haittaa vaikka laulu ei edes olisi mitenkään hyvä, kunhan itse nautit siitä. Kopioi nämä ohjeet omaan blogiisi/journaliisi. Nakita sitten seuraavat viisitoista henkilöä nähdäksesi mitä he kuuntelevat.

Image and video hosting by TinyPic 001. SHINee - JoJo
Image and video hosting by TinyPic 002. 4minute - Muzik
Image and video hosting by TinyPic 003. Kim Heechul - Rain & You
Image and video hosting by TinyPic 004. Imogen Heap - The Walk
Image and video hosting by TinyPic 005. Deathstars - Opium
Image and video hosting by TinyPic 006. DBSK - Mirotic
Image and video hosting by TinyPic 007. Big Bang - Haru Haru
Image and video hosting by TinyPic 008. Jang Geunsuk - What Should I Do
Image and video hosting by TinyPic 009. 2PM - Heartbeat
Image and video hosting by TinyPic 010. the GazettE - Distress & Coma
Image and video hosting by TinyPic 011. C.N.BLUE - Wherever You Will Go
Image and video hosting by TinyPic 012. 2PM - Tired of Waiting
Image and video hosting by TinyPic 013. Hangeng - Betrayal
Image and video hosting by TinyPic 014. Choi Siwon - Who Am I
Image and video hosting by TinyPic 015. f(x) - Chocolate Love

23 kommenttia :

  1. Mielipide: oot paras, mun on helppo olla sun seurassas ja voidaan puhuu tyyliin mistä vaan. sun kans jutut on aina ihan parhaita ! oot täl hetkellä yks mun parhaimmista kavereista vaikket sitä pakosti ite tiedäkkään : D♥

    Ensivaikutelma: uruki, bussi, kellari, oli kivaa ja kelasin jo sillon et suhun olis kiva tutustuu paremmin ! : D

    VastaaPoista
  2. anon:
    Mietin tota ekaa osiota lukiessani, et "kukakukakukakuka?", mut sit luin tokan ja tajusin. XD Säkin oot yks mun parhaista kavereista.♥

    VastaaPoista
  3. ensivaikutelma; mukava persoona, vähän materialisti ja neiti, naurat varmaan paljon, välillä vähän hassu :D

    VastaaPoista
  4. Pitiks tää tehdä anonyyminä? No sä kuitenkin tajuat kuka mä oon mut menkööt XD

    Mitä mä muistan enää... Ensivaikutelma oli se et sä näytit kauheen pieneltä ja söpöltä kun kurkit sieltä sun hatun alta XD Ja sit et sulla oli tosi oudot jutut... Mut ei se mitään, koska niin oli meilläkin ja se huumorintaju kyl klikkas heti :'D

    Ja mikä mun mielipide on nykyään... Tykkään hengata sun kanssa, koska meillä on aina jotain puhuttavaa, oltiin me kahdestaan tai porukassa. Aina jos mua vammattaa sun kanssa on hyvä vammailla, emmä tiiä, kai meidän ajatukset menee jotenkin niin samoja ratoja XDD
    Tästä kommentista ei kyllä nyt tuu mitään järkevää, mut kyl sä tiiät<3

    Kakkuhan on täynnä karvoja!

    VastaaPoista
  5. Ensivaikutelma: No vaikutit yhtä dorkalta kun minä kun meillä oli samanlaiset rumat poikien reput :''( Ja sit tietty olit tosi rohkee ku tulit vaan jutteleen ja kysyy välkkäseuraks, vaikkei oltu ikinä puhuttu. <3

    VastaaPoista
  6. Ensi vaikutelmani sinusta oli että ootpas hassu, mielenkiintoinen tyyppi.

    Nykyään en tiiä oikein mitä susta aattelisin, kun oot niin kamalasti muuttunut. Mutta luulen että pohjimmiltas oot sama Mia ku aina ennenkin. En vain tiiä oisko meillä enää kauheasti yhteistä puhuttavaa, mutta ois silti kiva nähä sua taas joskus.

    VastaaPoista
  7. Ensivaikutelmasta sen verran että oi voi kun olet kaunis ja oi voi kun olet rukiinen. (Olit vielä silloin paljon... noh, miehekkäämpi, jos näin voi sanoa, kun oot kuitenkin ollut tosi tyttö niin kauan, kuin sut oon tuntenut.)

    No, ehkä mä suhun vähän ihastuinkin, tavallaan, mutten kyllä ajatellut sitä enää myöhemmin, se oli vain sellainen uutuudenviehätyksestä johtuva.

    Olit mielettömän mukava silloin mulle ja oot edelleenkin. You're great! Really, I mean it!

    VastaaPoista
  8. Haha, en kyllä muista ensivaikutelmaani susta! Siitä on jo niin kauan, kun tavattiin. Se oli (muistaakseni) ekana koulupäivänä ja mua jännitti niin sagana, että en muista siitä päivästä kauheesti mitään :D

    Mutta, olet ihana ihminen ja upea ystävä. Sulla saattaa välillä olla jalat tukevasti irti maasta, mikä mua voi joskus ärsyttää, mutta toisaalta arvostan just tuota ominaisuutta sussa ja välillä toivoisin itsellenikin samanlaista suhtautumista joihinkin tilanteisiin/asioihin/etc.

    Suhtaudut intohimoisesti sulle tärkeisiin juttuihin, mikä on yksi hienoimmista piirteistäsi. Yllätät mut välillä tekemällä jotain uskomattoman rohkeeta (kuten sillon lukion ekalla, kun menit jutteleen sille yhelle… Tiedät mistä puhun :D) ja toivottavasti sun rohkeudesta ja spontaaniudesta tarttuisi jotain muhunkin.

    Vaikka meillä onkin ollut ns. luottamuskatkoja/-ongelmia ( eikä vaan sulla ja mulla, viittaan nyt seitsikkoon lol), niin tunnen nykyään voivani luottaa suhun täysin. Välillä saat mut tuskastumaan, mutta kukapa ei :DD

    Musta tuntuu, että ollaan oltu jo niin pitkään ystäviä, että vaikka olisikin viikkoja tai vaikka kuukausia, ettei nähdä, niin se ei silti vaikuta meidän suhteeseen. Mä tunnen sut, sä tunnet mut, na no ♥

    Toivottavasti tulevat vuodet vahvistaa meidän ystävyyttä eikä hajota sitä. Uskon kyllä ensimmäiseen vaihtoehtoon!

    Olet tärkeä ystävä, tuki ja turva. Rakastan sinua muru ^^

    VastaaPoista
  9. Oon yleensä niin kovin laiska vastaamaan mihinkään tälläisiin, mutta tein nyt poikkeuksen. :DD

    Ensivaikutelma susta oli tosi positiivinen ja et häkeltynyt ees yhtään vaikka sulle tosi tuntematon tyyppi tulee kysyy jotain ja samantien onkin sitten halaamassa jo. Mut siitä se sitten lähti. :)

    On sellaisia ihmisiä joiden kanssa ei synkkaa millään ja sit on sellaisia joiden kanssa klikkaa heti. Ja kuulut ehdottomasti tohon jälkimmäiseen ryhmään. Ei kai sellaisen ihmisen kanssa lähde vielä "yksille", jonka kanssa ei tunne tulevansa toimeen.

    Musta sulla on sellanen...naseva huumorintaju. Osaisinkohan tarkemmin selittää? Koetetaan. Ne huumoripohjaiset kommentit tulee vaan just oikeanlaisella äänenpainolla ja se saa mut ainakin nauramaan xDD;

    Ei olla hirveästi kahdenkeskisesti puhuttu, mutta sillon kerran muistan kyllä miten puhuttiin ummet ja lammet ku ootettiin meidän krapularuokaa tuotavan muiden toimesta. (Oon tosi salaperäinen. Mysteeri O_O) Pointti oli se, että pidin siitä momentista tosi paljon ^___^

    Oon tosi huono kertomaan mitään negatiivisempia puolia ihmisistä kun en halua että niille tulee paha mieli vaikka ne pyytäiskin varta vasten kertomaan niistä negatiivisista puolista. Skippaan tän osion! XD

    Mitäs vielä?

    Oot tosi omistautuva ihminen, intohimoinen selittäjä jos jostain sulle tärkeästä asiasta tulee puhe ja sulla on unelmia. Ja toivon että osa niistä myös toteutuu sun kohdalla. ^__^

    Ei tosiaankaan olla tunnettu kauan, mutta sitä en ainakaan halua, että häviäisit mun ystäväpiiristä<3 Kuten moni on jo yllä maininnut sun kanssa on helppo olla, oot hauska ja rento ihminen. Tykkään ja paljon.^^

    Tuli sellanen olo et kirjoitin paljon, mutta liian vähän asiaa. Toivottavasti löysit sen olennaisen tästä sekamelkasta. :)

    VastaaPoista
  10. ensivaikutelma: kun blogiin päädyin olin aluksi "että ei TAAS tällästä japanihömppää, mutta hetken aikaa luettuani tajusin olleni väärässä suhteesi, ettet todellakaan ole pelkkä japsinörttiyttäedustavatytöntyllerö, jos näin voi sanoa. positiivista :)

    ps. sulla on aivan ihana ääni ! <3

    VastaaPoista
  11. oot oikeesti tosi, jos siis näin vois sanoa, normaali tyyppi. :D en tiiä, luulin et olisit vähän stuck up ja vähä nirppanokkaish, mut etpä ollukkaan!

    musta ois kiva tutustuu vähän paremmin, mut joku tuntuu jäävän vähän tähän väliin, vaikka semisti jo tunnetaanki. :3

    VastaaPoista
  12. Ensivaikutelma: Vaikutat rennolta ja sellaselta ihmiseltä jonka kanssa on tosi helppo puhua ja vaan viettää aikaa. Ja ois tosi kiva tutustua suhun ja todeta sitten että olinko ihan väärässä vai tiesinkö täydellisesti mutta kun oon niin ujo että... :DDD

    VastaaPoista
  13. anon1:
    Haha, kiitoksia! :D

    --
    B- eiku anon2:
    En tienny, et aattelit, et mulla on oudot jutut. ::D:DD:D Okei jos aloin heti selittään jostain Sekaisin Japasta-ficistä (tollasia ei-taivutettavia nimiä ei pitäis olla >:( niinko Päivien Viemää.....) ni ehkä joo. XDD

    Kiitos.♥

    --
    anon3:


    En kyl vieläkään silleen tiiä miks tulin sillon puhuun sulle. XDD Tai siis miettii ny, minä pieni ujo 7-vee (herranjestas), miten uskalsin? Ehkä se oli se reppujuttu sit. :''D

    --
    anon4:
    Fandomit ja ulkonäkö muuttuu, ihminen kehittyy, mutta enköhän mä kuitenkin ihan sama henkilö edelleen ole. :D

    --
    anon5:
    Oii kiitos! ♥ Ihastuit? o_o Wouu, kukaan ei ikinäkoskaanmilloinkaan ihastu muhun, joten olen kovin ihmeissäni. Olkoonkin sitten ollut vain uutuudenviehätystä, kiitos silti!

    Toi miehekkyys huvitti mua, en ollut silleen edes ajatellut asiaa. :D Kaipa mä olin manreimmillani tuossa joku aika sitten. :B

    --
    anon6:
    Nawwwww, kiitos, kiitos, kiitos rakas.♥ En tienny näitä kaikkia asioita! Tai siis en tiennyt, että ajattelet musta noin. Beri beri nice nice nice positiivinen yllätys ehdottomasti! Apuaaaa alko itkettääääää

    ........lol seitsikko. ::DDD:D Tuli tosta tuesta ja turvasta mieleen se ko sä ja Sara olitte mun Tuki ja Turva, en kyl yhtään muista kumpi oli kumpi. XD

    Eiköhän tässä melko suurella varmuudella voi sanoa, että friends for life. Olet rakas.♥

    --
    anon7:
    Kiitos poikkeuksesta ja pitkästä tekstistä! :D Ja kiitos ihanista kohteliaisuuksista.♥

    Mäkin tykkäsin siitä hetkestä kauheesti, ehdottomasti mun lempimuisto sun kanssa tähän mennessä. Pitää jutella enemmän kaksin!

    En katoa sun ystäväpiiristä mihinkään, lupaan!♥

    --
    Johanna:
    Haha, hienoa, että onnistuin osoittamaan ennakkoluulon vääräksi! :D Kiitos paljon! :)

    --
    anon8:
    Jännä, en oo ennen kuullu, et vaikuttaisin stuck upilta, toivottavasti en hirveen monelle oo antanut sellaista kuvaa itsestäni! Mut hyvä jos en olekaan sellainen. :::D

    En onnistu keksimään kuka mahdat olla, mutta kommentin perusteella oikein letkee jamppa, joten en näe mitään syytä miksei voitais tutustua paremminkin jos kerran jo semisti tunnetaan. :B

    --
    anon9:
    Awww, kiitos! Ei mua tarvitse ujostella, rohkeesti puhumaan vaan. :D Okei tiedän, et helpommin sanottu ko tehty, mut silti! Oon ihan kiva, enkä pure! Okei saatan purra, mut kaikella rakkaudella enkä yleensä kauheen kovaa. :B

    Mullakin on ihmisiä joihin haluisin tutustua, mutten uskalla avata suutani. Pitäis vaan ottaa itseään niskasta kiinni. :D

    VastaaPoista
  14. Vaikutat tosi mukavalta, vaikka en oo ikinä tavannu sua. =) Millon teet uuden postauksen ??? =)

    VastaaPoista
  15. anon:
    Kiitoksia!
    Ehkä huomenna tai sunnuntaina tai millon tässä nyt tuleekaan postattavaa. :D Olin eilisen ja toissapäivän sairaslomalla ni en oo tehny oikeen mitään.

    VastaaPoista
  16. sellainen harmiton pikku ötökkä!
    muistan ku jännitin ihan sikana meidän ensitapaamista :'D mulle jäi sillon ekanapäivänä mieleen susta nää et puhut paljon, heilutat käsiän sillonku selitit sulle tärkeää asiaa(, mikä oli musta aika aaw :')) Tosin mun täytyy myöntää et vähän pelkäsin sua sillon ekana päivänä kuitenki :'D olitkin mua paljon pidempi ja isompi :___DDDD minä pieni onneton.. ja nyt tosta hyvästä arvaatki kuka mä olen~ ;)

    VastaaPoista
  17. anon:
    Arvasin heti ekasta lauseesta, sulla on niin omanlaises kirjotus- ja puhetapa. :''D♥

    Thank you my love.♥

    VastaaPoista
  18. Mulla on niin kamalan huono muisti, että täytyy oikeasti pinnistellä, jotta muistaisin ensivaikutelman.

    ... Enkä mä siltikään muista muuta kuin sen, että sulla taisi olla punainen paita (jos edes oli) ja että lähes ainoa oikeasti iloinen juttu oli sinä päivänä se, että tutustuin suhun. Oikeastaan senkin totesin vasta muutamaa päivää myöhemmin, kun sattumalta - vai suunnitellusti, EN MUISTA - taidettiin tavata uudestaan, silloin jotenkin tajusin, että oot tosi mahtava!

    Ja no, mä olen koko ajan vain enemmän sitä mieltä, että olet tosi mahtava. Rakastan sun avoimuutta ja iloisuutta, oot innostava ja sun seurassasi voi vaan olla ja unohtaa.

    Yksi parhaista asioista vuodessa 2008 oli se, että sain tutustua suhun, ja ystävystyä sun kanssasi. Viime vuodessa yksi parhaimmista asioista oli, että me pysyttiin ystävinä, ja mun mielestä lähennyttiinkin aika paljon. Toivottavasti tämä vuosi jatkaa samaa linjaa.

    Oot yksinkertaisesti parhautta ja ikävä on kova.

    VastaaPoista
  19. jaa ensivaikutelma oli et minkä vitun pyhäkoululaisen buu on raahannu mukanaan puhumaan meille alkoholin vaaroista :FFFF ps löysin koneelta kelobimateriaalia mikä pitäis ehdottomasti julkaista täällä hahahhaAHAHAHAHAHhahaahahghaggah

    terveisin arvaa kuka!

    VastaaPoista
  20. anon1:
    Kiitos. ;____; ♥♥♥

    "Yksi parhaista asioista vuodessa 2008 oli se, että sain tutustua suhun, ja ystävystyä sun kanssasi. Viime vuodessa yksi parhaimmista asioista oli, että me pysyttiin ystävinä, ja mun mielestä lähennyttiinkin aika paljon. Toivottavasti tämä vuosi jatkaa samaa linjaa."

    Komppaan tätä ihan satasella. Ne muutama päivä kesäkuussa ko olit täällä oli niin hienoja, pidin sua ehdottomasti ystävänäni jo ennen sitä, mut kyllä se jonkinlainen käännekohta oli. Sun kanssa oleskelu on aina irtiotto arjesta ja kaikesta schaibasta mitä milloinkin on meneillään. Useimmiten tarvitsen täydelliseen irtiottoon hyvän seuran lisäksi maisemanvaihdoksen, mutta jotenkin sun kanssa riittää, et ollaan vaikka ihan vaan meillä kotona ja jubaillaan (tai katotaan jotain kivaa hehehehe). Toivottavasti pääset tänne pian uudestaan! ;--;♥ Mullakin on aivan kamala ikävä, minkä epäilemättä tiesitkin jo. ♥

    (mua rupes häiritseen kauheesti ko en muista oliks mulla siellä punanen paita vai ei XD ainaki mulla oli musta gazehuppari!)

    --
    anon2:
    XDDDDDDDDDDDD Muistankin mun hienon Alkoholi On Pahasta -puheen. <3

    ...............okei en välttis haluu tietää mitä oot löytäny..............

    VastaaPoista
  21. vaikutat mukavalta ja hauskalta tyypiltä : D nättiki viel.

    VastaaPoista
  22. mikäköhän mun ensivaikutelma susta oli ...... taisin eksyy sun blogiin viivin blogin kautta, vaikka on paljon blogeja jotka käsittelee suunnilleen samaa aihetta ku sun blogi, ni jäin lukee tätä koska oot sellanen josta ei voi olla pitämättä :D
    oon saanu susta TOSI positiivisen vaikutelman, vaikutat sellaselta johon sun ystävät (ja kaikki muutkin) voi luottaa. musta oot rehellisen, avoimen ja luotettavan oloinen. uskon et moni voisi ja haluaisi, kuten minä, tutustua suhun paremmin koska oot yksinkertasesti jotenki nii ihana XD
    ilmaiset sun mielipiteet tarpeeks hyvin, joka on musta ihailtava asia ihmisessä.
    keep going ! :3

    VastaaPoista