6.1.2010

breaking my lulz again

Jyväskylä-Koskue-Tampere-Jyväskylä-reissukuvia:


Mummulassa oli maailman ihanin 8-kuukautinen koiravauva samaan aikaan kylässä ko me oltiin siellä. ♥ Harmi, että sain siitä heti allergiaoireita. Jännä oikeestaan, koska ei mulla nykyään tuu melkein mistään koirista oikeestaan mitään ellen tyyliin silitä niitä tunnin putkeen.

Oli muutenkin kiva käydä tapaamassa mummua ja pappaa. Käyn siellä nykyään tosi harvoin, koska me kuljetaan sinne aina autolla ja pelkään henkilöautoja ihan älyttömästi. Tällä kertaa onneks pääsin toiseen suuntaan bussilla ko lähdin sieltä sunnuntaina Tampereelle Buun luo.


Sunnuntai-ilta oli hauska, katsottiin Minami Shineyota ja käytiin tosi henkeviä keskusteluja maanantaiaamuun kello seitsemään asti. Buu oli valvonut siinä vaiheessa melkein 30 tuntia ja mäkin lähemmäs vuorokauden, meininkikin oli kyllä sen mukainen. :''D




Maanantaina päivällä mentiin Marusekiin syömään. Oli kyllä lievä pettymys, okonomiyaki ei ollut niin hyvää ko odotin ja kesti tosi kauan, ennen ko ruokaa saatiin pöytään. Toivottavasti ens kerralla käy paremmin!



Buubs söi sushia ja mäkin maistoin pari, oli hyvää!




Otin jälkkäriks jonkun sake+lime-drinkin (maistu btw about pelkältä sakelta) ja Buu joi luonnollisesti Asahia.





Ruuan jälkeen kierreltiin kauppoja, olin saanut äidiltä tehtäväksi ostaa uudet farkut. Ehdin jo tuskastua ko ei missään ollut oikein mitään, mutta lopulta löytyi harmaat vetskarilahkeiset pillit Onlysta. Ostin myös blingutsydeemin iPodin takapuolelle, kynsitarroja ja parit irtoripsaukset Europehousesta. Kaikki ostokset oli puoleen hintaan, joten ei tullut kauheen kalliiksi!

Buun kämpille päästyämme katottiin Minami Shineyo loppuun. Oon nyt nähnyt sen kolme kertaa ja tekis mieli alottaa taas... Se on addiktoiva! Meinattiin alkaa kattoon vielä Hanadan kakkostakin ko Buu ei oo nähnyt sitä, mut ei sitten ehdittyjaksettu. Ens kerralla sit! ja sitä seuraavalla Hana Kimi. ::D



Tiistaina paisto aurinko ennen ko suuntasin takaisin kohti Jyväskylää.♥

Huomenna sit takas kouluun, olen kovin innoissani! not

8 kommenttia :

  1. sun tukka näyttää aivan ihanalta näissä kuvissa! jotenkin tommonen pöyhee. *u*

    VastaaPoista
  2. Aivan ihanat hiukset sulla, ja tosi hyvä blogi muutenkin :) jään seuraileen!

    VastaaPoista
  3. Mmmmmmmmm asahia<3

    En edes tajunnu et mä tosiaan olin valvonu sen lähemmäs 30 tuntia :o Mut joo, meidän keskustelut oli kyllä niin henkeviä... muistin tänään et me puhuttiin jossain vaiheessa _maidosta, tai siis jotain siitä et ollaan molemmat aina totuttu juomaan rasvatonta maitoo... Jännittävää? XDDD Mut ää mulla on ikävä Minami Shineyota... ;_____;

    Sun pitää tulla mun luo joskus uudestaan, oli kivaa<3

    VastaaPoista
  4. Minami Shineyo on ihana.. toivottavasti seuraa toinen kausi :)

    VastaaPoista
  5. Ihanat blingit tos puhelimes :D

    VastaaPoista
  6. Millaisten ihmisten seurassa viihdyt? Mistä juttelette kavereiden kanssa? Siis tarkemmin :)

    VastaaPoista
  7. Aivan ihana hauvelivauveli ja muutenkin upeita kuvia <3

    VastaaPoista
  8. narsessa:
    Kiitoksia! Haha just ko aloin itse oleen sitä mieltä, et mun tukka on jo liian iso, pelkään näyttäväni scenebiatchilta. XD

    --
    Emma:
    Kiitos paljon!

    --
    Buu:
    Muistan hämärästi sen maitokeskustelun. XD Mut tuun kyl ehdottomasti.♥

    --
    Arisuka:
    Niinpä! ^^

    --
    Sini:
    Meinaat varmaan iPodissa, mun puhelinta ei näy tässä merkinnässä. ::D Mutta kiitos!

    --
    Anonyymi:
    Viihdyn itsevarmojen ihmisten seurassa. Epävarmuus on kaiken pahan alku ja juuri.

    Kavereiden kanssa jutellaan, noh, kaikesta mahdollisesta. :''D Bändeistä, leffoista, tulevaisuudensuunnitelmista, haaveista, tutuista (ja tuntemattomista) ihmisistä, koulusta, töistä, hiuksista, kosmetiikasta, juhlimisesta, muistellaan vanhoja kommelluksia ja muuta sellaista. Monesti oon huomannut myös käyvän niin, että kaverit alkaa keskustella tyyliin politiikasta tai historiasta ja mä seuraan hiljaa vierestä ko en oo ihan niin valveutunut ja sivistynyt ko ne. Ei sillä, että se mua häiritsisi, niitä kuunnellessahan mä opin. :D

    --
    Shiri:
    Kiitos! :)

    VastaaPoista