27.12.2009

용기 내 나는 PITCH UP!

Olin tänään melkein koko päivän keskustassa kiertelemässä kauppoja ja näkemässä kavereita. Tuli nähtyä vähän enemmänkin ko mitä oli aikomus! :D Näin ihan älyttömästi tuttuja, koko Jyväskylä tuntui olevan liikkeellä. En tainnut olla ainut jota alkoi kyllästyttää kotona joululagaaminen.




Mun oli tarkoitus treffata ainoastaan ensin Jenna ja myöhemmin Sanna, mutta törmättiin tosiaan lisäksi ties keihin ja lopulta Maija ja Mirka (kuvassa) kulki mun seurassa siihen asti kunnes lähdin kotiin. :DD Jenna oli ihana ja osti mulle terapiaruokaa.♥ Oli kiva päästä purkamaan tätä koko Hangeng-säätöä kasvotusten asiaan perehtyneen kanssa. Veikkaan, että avautumista tapahtuu huomenna lisää jos nään vielä Sannaa uudemman kerran. :''D


Ostin vihdoinkin hameen, jonka perään oon itkeny heinäkuusta asti! Oltiin Jennan kanssa menossa H&M:lle ja sanoin itselleni hiljaa mielessäni, etten saa ostaa mitään - paitsi ~sen~ hameen jos se on alennuksessa. Astuttiin sisään ja eka asia minkä näin oli toi hame ja siinä roikkuva iso kirkuvanpunainen "9€"-lappu. Oli jopa mun kokoa jäljellä! Mulla on ollu toi kolme kertaa varauksessa sillon ko se oli vielä 25€, mutten kertaakaan jostain syystä käynyt hakemassa sitä. Hyvä niin. :--)


Ostin myös huivin. Hyi minua. Olin jo kassajonossa ja mietin, pitäiskö mun viedä se takas hyllyyn ko ei mulla periaatteessa olis varaa, mut sit Jenna alko selittää jotain Kibumista ja sen pitkistä puhtoisista hiuksista ja kuinka niitä pitää juhlistaa huivilla. Se jotenkin aina ylipuhuu mut ostamaan kaiken mistä oon vähänkin epävarma. XD

Mun on aivan pakko laittaa tähän loppuun vielä pari DJ Masan remixiä, en oo muuta kuunnellutkaan viimeiseen pariin päivään!





+The Mask of Zorron tanssikohtaus, koska rakastan sitä ja se tulee telkkarista just nyt!




//edit. Ai niin, jouluyönä kävijälaskuri näytti lukua 50 000! Kiitos siitä.♥♥♥

6 kommenttia :

  1. H&M:n kirkuvanpunaiset 9€:n hintalaput ajoi mutkin ostaan öö kahdet housut, hameen ja legginssit... XDD <3 Ei mullakaan periaatteessa olis ollu varaa, ainakaan enää niihin legginsseihin mut...
    Toi hame on kiva! Ja huivi kans :3

    VastaaPoista
  2. Kivoja ostoksia! :D Mäkin oon joskus kokeillu tota hametta, mutta jätin sen sitten kaupaan kun näytti mun päällä ihan kummalta D:

    VastaaPoista
  3. Oo onnellinen et sulle käy tollaset ihanat minirönselöpönselöhameet~ ..kokeilin kerran tollasta ja voin kertoo, et sovitusjonossa olevat varmaan mietti aika pitkään, että mitä mä siellä kopissa duunaan, ku hirnuin aika lahjakkaasti peilikuvalle.. näytin järkyttävältä :'D Ei mun juttu, mutta sun juttu kylläkin! ^^

    mäkin kävelin viime viikolla h&m:n läpi ja ne punaset alelaput jotenkin tökki oikein silmään.. en myönnä ostaneeni pitkää neuletta~ :D

    Söpö myös tuo blingaava huivi minkä ostit!
    (Hyvä Jenna hyvä! Koska se oli ihan sun näkönen huivi~)

    VastaaPoista
  4. Ihana toi hame ja huivi, ihan sun tyyliset on 8) ..ja h&m:n aleen varmaan suuntaan itsekkin aika pian ~ ㅋㅋㅋ
    ♥Anni

    ps.hankyung jutusta voit purkaa aina mullekkin, tiedäthän sen♥

    VastaaPoista
  5. sori jos haittaa ku kysyn tätä, mut miten teet kuviin noi valkoset pyöreet reunat ? :( ja mul on Paint Shop Pro 8, jolla pitäis saada ne, mut en löydä sielt mitää työkalua millä sais. toivottavasti et vihaa mua ja ps. sun blogi on söpö ~

    VastaaPoista
  6. Buu:
    Kirotut laput. XD Kiitos!

    --
    chinsa:
    Kiitos! :)

    --
    Emmi:
    XDD Ehkä et vaan oo tottunu hörselöihin! ;D Sankyuu~~

    --
    Anni:
    Kiitoksia. ^^

    Säkin mulle, totta kai!♥

    --
    Anonyymi:
    Ei haittaa. :D Paint Shop Prosta mulla ei oo mitään havaintoo, itse käytän Photaria. En tiedä onko sille jotain valmista työkalua, mutta ainakaan itse en tästä ohjelmasta ole sitä löytänyt. :D Teen silleen, että etsin jonkun valmiin kuvan missä on tuollaiset pyöreät kulmat ja sit yksinkertaisesti copypastetan ne kuviini.

    VastaaPoista