1.12.2009

paper airplanes ♠ (meme x 2)

1. Tältä näytin muutama vuosi sitten


2. Toisinaan olen myös hyvin edustava

(mitenköhän kummassa mun elämäni epäedustavimmat hetket tuntuu aina olevan viitisen minuuttia Private Linen keikkojen jälkeen?)

3. Tästä kuvasta voi päätellä mitä harrastan


4. Tästä kuvasta tulee aina hyvälle tuulelle


5. Päässäni surisee kysymyksiä tätä kuvaa katsoessani


6. Tahtoisin elää tämän hetken uudestaan


7. Muun muassa nämä ihmiset ovat huippuja


8. Minua ei naurattanut




Kirjoita seuraavat asiat käsin, ota kuva paperista ja postaa se päiväkirjaasi.
1. Nimimerkkisi?
2. Oikea- vai vasenkätinen?
3. Suosikkikirjaimet kirjoittaa?
4. Inhokkikirjaimet kirjoittaa?
5. Kirjoita "The quick brown fox jumps over the lazy dog."



6 kommenttia :

  1. Voisitko tehä enemmän video postauksii ???? Rakastan sun blogii <3 =)

    VastaaPoista
  2. Voi herran per--- peppuli! Toi eka kuva, apua, ihan loistavaa XDDD ♥♥♥

    Ja toi kuva teistä ja Rakelista (onko se muuten yhellä aaaaa:lla??)... Maya ♥ :DD

    Vihree tukka oli eeppinen!!!

    Lähetääks Lontooseen ^^

    VastaaPoista
  3. Oot hirveen söpö neloskuvassa. <3

    Ei pahalla (vaan hyvällä ofc), mutta mulle tulee susta tossa post-Praikkojenkeikka-kuvassa mieleen Fabrizio. :---D Jotenkin samanlainen katse tai jotain.

    Mut tosi kiva kuvameme! Tällasii lisää. Ja voisin tulla joskus pöllimään sun koneelta vähän kuvia, jahka eksyn Jyväskylään.

    -Miruka

    VastaaPoista
  4. huiii, näin eka vaan ton ensimmäisen kuvan ni säikähin A,et oot leikannu hiukset ja B,sulla on ruma mekko ! :D muuut onneks se ei ollu totta. :''>>

    VastaaPoista
  5. Anonyymi:
    Awww kiitos! Voin toki. ::D

    --
    Mio:
    XDDDD<3

    LÄHETÄÄN. Näin viime yönä unta, et oltiin jo lähössä! ;____;<3

    --
    Miruka:
    Kiitoksia vanukkaiseni. <3

    Ahh, mä en voisi koskaan ottaa pahalla sitä, jos musta tulee mieleen Yötransu. 8DDD

    Pölli toki!

    --
    Bellan:
    Mä rakastan tota mekkoo! :DDD Harmi, et se ei oo mun.

    VastaaPoista
  6. Hyi toi kakkoskuva XDDDD Mut oon samaa Mieltä Mirukan kanssa, sä muistutat vähän Fabrizioo siinä :o

    STASH<3

    VastaaPoista