17.12.2009

I want your everything as long as it's free

Näin ihan ekaksi haluaisin kertoa, että Disorder Discotheque täytti vuoden viime sunnuntaina! En olis silloin vuosi sitten uskonut, miten iso osa mun elämää tästä loppuen lopuksi tulee, pienestä vaivaisesta blogista. On myös jännä huomata miten oon muuttunut ja kehittynyt vuoden aikana - koen onnistuneeni kehittämään asuvalintojani tyylikkäämpään suuntaan, oon ehdottomasti oppinut laittamaan tukkaani paremmin, oon ehkä jopa astetta parempi kirjoittaja ko vuosi sitten ja oon saanut uudelleen jonkinlaista näppituntumaa koodaamiseen ja photoshopiin. Ainakin nää merkinnät on imo rutkasti esteettisempiä ja muutenkin parempia ko silloin ko alottelin. Tsekatkaa vaikka tämä, en ymmärrä miten ikinä oon saanut noin kammottavan postauksen aikaiseksi. :---D

Tää blogi on antanut mulle yllättävän paljon. Tykkään päivitellä tätä (vaikka se semityölästä välillä onkin), rakastan sitä ko joitain ihmisiä jaksaa kiinnostaa mun löpinät, palautetta on aina mahtava saada ja olen saanut jopa yhden ystävänkin puhtaasti tämän blogin ansiosta (I'm talking about you, Anni!♥). Suuret kiitokset teille jotka luette ja kommentoitte, piristätte mun arkea viikosta toiseen! Haluaisitteko kiitokseksi jotain tiettyä postausta? Videopostaus? Uusi päiväni kuvina-postaus? Kuvaan mitä pyydätte-postaus? Jotain muuta? Viime merkintäni yhteydessä joku toivoi kampaustutoriaalia, joten sellainen on ainakin tulossa kunhan saan jonkun kaverin avukseni kuvaamaan sen mulle. :D



Viime viikonloppuna oli DiDin lisäksi toinenkin synttärisankari! Enkä nyt puhu Seungrista, vaan itsestäni. :B Täytin nimittäin 11.12. 19v! Hyppäsin sen kunniaksi iloisesti perjantaina iltapäivällä junaan ja otin suunnan kohti Helsinkiä. Matka meni rattoisasti katsoen Caritan ja Buun kanssa Minami Shineyota. Jeremylandia on jännä paikka.


Helsinkiin päästyämme napattiin pari Espoon asukkia (Terhi ja Mirka) mukaamme ja köpöteltiin, yllätys yllätys, Korea Houseen. Omistajat muisti mut ja Caritan!




Terhi ja Buu

Lauantai alkoi vähän epäonnisissa merkeissä. Olin laittanut herätyskellon soimaan kymmeneksi (ei mikään mahdoton heräämisaika) ja sovin tapaavani Annin steissillä kahdelta. Olin varannut itselleni turvalliset neljä tuntia valmistautumis- ja matkustusaikaa (majailin siis Mirkan ja Timon luona Espoossa), ettei varmasti tule kiire. Arvatkaa miten kävi? Nukuin kolme tuntia pommiin ja heräsin yhdeltä. En käsitä miten aina onnistun. Anni oli onneksi ymmärtäväinen ja nähtiin lopulta joskus vähän ennen kolmea junassa, samalta suunnalta kun tultiin. Lienee turha edes erikseen mainita minne mentiin syömään... Istuttiin vajaat kaksi tuntia mussuttamassa kimbapia ja juomassa (ilmaista hehe♥) kahvia keskustellen enimmäkseen kpopista. :D Käytiin Kampissa myös. Se paikka tarvitsee ehdottomasti enemmän penkkejä, olisin mieluusti ollut siellä pidempäänkin, mutta lopulta meidän oli pakko siirtyä steissille lepuuttamaan jalkojamme.

Sunnuntai-iltana oli vuorossa matkani pääsyy, eli 안녕!Party Glorialla. Kyseessä oli ensimmäinen Suomessa järjestetty etelä-korealaiseen (pop)kulttuuriin keskittyvä tapahtuma. Sanoisin, että käytännössä kpop-teemabileet. ::D Meininki oli hyvä ja porukka tanssi kiitettävän paljon ainakin sinä aikana ko me oltiin siellä (18-22, taisi olla vilkkain aika muutenkin). Tanssiesitykset sai mut kateelliseksi, haluaisin oppia kunnolla noita kpop-koreografioita (vai pitäiskö sanoo yksinkertaisesti koreagrafioita ahahaha /bricked)! Valehtelematta joka toinen biisi tuntui olevan Big Bangia tai GD:tä. Ei siinä sinäänsä mitään, BB on korealaisista bändeistä Sujun jälkeen mun lemppari, ne on selkeesti Suomen suosituin kpop-poppoo ja ne tekee hyvää tanssimusaa, mut olisi silti voinut vähän monipuolisemmin soittaa biisejä. Mun yleisin lausahdus sinä iltana oli epäilemättä "MMMM oota hetki, nyt tulee Chansungin/T.O.P:n/GD:n/Amberin/Keyn/Minhon/Eunsagan räppi! --- MMMMM. Noni jatkuu." Ai kuinni tykkään räppäreistä...


w/ Anni

Mua ärsytti loppuillasta ko jotkut kilju aina ko uus biisi alko ja sit hävetti ko itse päästin tahattoman kirkaisun Sorry Sorryn alkaessa... Toivottavasti kukaan muu ko mun kaverit ei kiinnittänyt siihen huomiota. :D Sanoin tossa jokin aika sitten galtsublogissani, etten varmaan osaisi edes tanssia Sorry Sorryn kertsiä jos joku yhtäkkiä käskisi ja niinhän siinä kävi, lennokkaasti feilattiin se Buun kanssa. Mitäs pienistä, oli hauskaa!

Bibisten jälkeen oltiin Buun ja Caritan (Terhi oli lähtenyt jo aiemmin) kanssa menossa käymään Tuomasgrillillä, mut arvatkaa mitä. SE OLI KIINNI. VAIKKA KELLO OLI 22:07 JA SEN PITÄISI OLLA AUKI 22:00-05:00. Mentiin sit Mäkkäriin. >:( Valvottiin Buun kanssa vähän turhan myöhään katsoen Minami Shineyota Espoossa. :--D Maanantaina päivällä lähdettiin (Korea Housen kautta tietenkin) takaisin kotiin.



Lahjasaldo on toistaiseksi seuraavanlainen:




Image and video hosting by TinyPic Kaksi Taika-mukia, Nomination-koru ja isoisoäitini hopeinen tomusokerilusikka vuodelta 1916, sukulaisilta


Image and video hosting by TinyPic Kaulakoru, Annilta

Image and video hosting by TinyPic Matkarahat Helsinkiin, äidiltä ja Tapsalta

Image and video hosting by TinyPic Pieniä hyödyllisiä ja käytännöllisiä asioita Helsingissä, Buulta ::D

Image and video hosting by TinyPic Toffeemariannepussi, Mirkalta



Helsingistä hankitut mainitsemisen arvoiset asiat:


Image and video hosting by TinyPic Valkoinen höyhenviuhka, Accessorize, jotain 8€. Heechulillahan ei ole mitään tekemistä tämänkään asian kanssa, ei... Oon taas alkanut hamstraamaan tavaraa "tätä saattaa tarvita cossissa"-periaatteella.

Image and video hosting by TinyPic Pinkki Ed Hardy-sytkäri, Cyber Shop, 4€. En löytänyt sitä kuvattavaksi. Lieneekö tallessakaan enää, se oli jo ostovaiheessa rikki enkä ehtinyt käydä vaihtamassa sitä ehjään.


Image and video hosting by TinyPic Pussillinen Mojito-täytesuklaata. Mun lempiruoka (suklaa) ja lempijuoma (mojito) yhdistettynä → oli pakko ostaa. Ei kyl välttis olis kannattanut, noi maistuu ihan hirveeltä. :DD:::D





6 kommenttia :

  1. onnee vuodesta! ja aaa tiiän niin hyvin mitä tarkoitat tolla että nykyisin merkinnät on parempia/esteettisempiä, koska lueskelin just vähän aikaa sit omia ekoja postauksiani ja nauratti kyllä hieman. :') mut kiva huomata että kehittyy.

    videopostaus vois olla vaik mun toive sitten juhlapostaukseks!

    VastaaPoista
  2. onnea sekä blogista että synttäreistä! :D
    videopostaus olis kyllä kiva juhlapostaukseks~!

    VastaaPoista
  3. ... Oon ihan vitun kaunis noissa kuvissa XDDDD

    Ja me ei feilattu sitä Sorry Sorrya, meillä oli omat koreografiat! 8DDD

    Tartutit muhunkin tän et on 24/7 "HALUUN KOREA HOUSEEN!" XDDDD Se ruoka oli niin hyvääääää<3 Ja en mä pahakseni pistäny niitä ilmasia ekstrojakaan XDD

    Mä harrastan kans kokoajan tota et ostelen tavaroita sillä perusteella, et niitä _saattaa tarvita ehkä joskus jossain cossissa... Välillä tuntuu et mun elämä pyörii vähän liikaakin cossaamisen ympärillä kun tukkakin on aina sen mukaan :''DD

    P.S. Pöllin ton kitarakaulakorun sulta *__* <3

    VastaaPoista
  4. Mun toffeemariannepussi olis pitäny kuvata ja ilmoittaa ihan ensimmäisenä sun lahjasaldosta! Se lahja tuli suoraan mun (nyt vertavuotavasta) sydämestä! Oih...

    - Miruka

    VastaaPoista
  5. aaaaaaaaaaaa toi mitä kirjotit tohon alkuun<3 Onnea nyt vielä bloginkin puolesta, sun synttäreitä kun kerettiin jo juhlia. ; D

    Korea Housessa oli mukavaa, sinne uudestaan eiks juu ? :-----D niin ja Kamppiin lisää penkkejä kyllä kiitos ~

    JA TOI VIUHKA ! XD aaa täytyy jossain vaiheessa kanssa käydä ostamassa samanlainen, hohohooo... :___D Hardylle kävi näköjään vähän huonosti XD no hieno se ainakin oli jos ei muuta 8DD

    ♥Anni

    VastaaPoista
  6. narsessa:
    IKR! :DD Kiitos. :)

    --
    alina:
    Kiitoksia!

    --
    Buu:
    Etkä pölli. ::::D

    --
    Mirka:
    Äläs nyt, kyllä mä niistä edelleen tykkään, vaikkei ne mun ykköslemppareita enää olekaan! Ajatus on tärkein. ♥

    --
    Anni:
    Kiitos!♥

    Täytyy varmaan laittaa se sytkäri hyllylle koristeeks, et siitä on ees jotain hyötyä. XD

    VastaaPoista