9.12.2009

Dice are loaded and so are you

Piti päivittää jo maanantaina, mut sain sinä aamuna saga- eiku sikainfluenssarokotteen, jonka seurauksena mun vasen käsi meni toimintakyvyttömäksi ja nousi kuume. En sit jaksanut kauheasti alkaa yksikätisenä kirjoittelemaan. Oireet alkaa nyt pikkuhiljaa väistyä, joten pääsen huomenna vihdoinkin takaisin normaaliin päiväjärjestykseen. Toivottavasti ainakin, olis nimittäin muutama kaveri tulossa kylään ja oon lähössä perjantaina Helsinkiin Mirukan luo. Buranaa nassuun ja menoks!




Lauantaina oli Maijan ylioppilasjuhlallisuudet eli sain himekeekiä! Seuranani istui Minna, joka ei vieläkään lue tätä blogia. Aika törkeetä käytöstä muusaltani. Paljettibaskerini näyttää valuneen viisi senttiä liian taakse (taas, ens kerralla niittaan sen päähäni kiinni) ja olin ilmeisesti lotrannut hieman ronskilla kädellä meikkivoidetta otsaani. Kiva huomata tällaset jutut vasta kuvista.


Joku, epäilemättä Mio, silmäili kakkupalaani himoiten, joten katsoin sitä pahalla silmällä. Asuni oli btw suunnilleen sama ko kevään ylppäreissä, vähän talvisempi muunnelma vain.


Tykkään Maijan kummitädin rekkarista. ::DD:D




Illalla minä, Emmi, Nero-Maija ja Mio suunnattiin kahden jälkimmäisenä mainitun luo aloittelemaan jatkoja. Emännät tarjoilivat drinkkejä. Toi ekana tyhjentynyt lasi ei sit oo mun. Okei on se.


Ulkoilutin uutta rusettiani ensimmäistä kertaa! Ostin sen ja ton paljettibaskerin perjantaina, rusetin H&M:ltä viidellä eurolla ja baskerin Kappahlista kaheksalla eurolla. Molemmat lastenosastoilta. ::D Miks löydän kaikki kivoimmat asusteet nykyään lastenosastoilta?

Ilta jatkui Kharmassa jossa päästiin popittamaan muunmuassa Bäkkäreitä. Meidän seuraan istui joitain jalasjärveläisiä (omg mun äiti on sieltä) ja toisen niistä jämsäläinen serkku. Vaihdoin pari sanaa kyseisen serkun kanssa, koska oon asunut joskus Kuorevedellä, jossa myös hän oli kuulemma asunut. Toinen jalasjärveläisistä ehti jo todeta, että mä ja se jämsäläinen tuskin tunnetaan toisiamme, koska asuin siellä niin pienenä ja vähän aikaa. Noh, tajusin siinä sitten hetki niiden seurasta poistuttuamme, että tämä jämsäläisdude taisi olla perhetuttuni, jonka varpaita oon imenyt 3-vuotiaana kahluualtaassa... Kuvailin sitä kotiin päästyäni äidille ja se varmisti epäilyni. Että tuskin tunnetaan joo. XD


Kharman teinimeininki alkoi kyllästyttää, joten päätettiin kokeilla päästäänkö Nightiin vaikka sinne on lauantaisin periaatteessa k20-ikäraja. Vakuutettiin portsarille, että ollaan nätisti ja päästiin sisään. Oli suht mielenkiintoista olla siellä ekaa kertaa silleen, että siellä oli enemmänkin porukkaa ko me ja kolme muuta ihmistä. :D Ollaan aiemmin käyty siellä ainoastaan keskiviikkoisin. Se on kyl hieno paikka, paljon Kharmaa tyylikkäämpi. Musiikkin oli enemmän mun mieleen (vaikka DJ olikin taas melko vittumainen). Hetkellisesti tuli kyl Kharmaa ikävä ko bongattiin yhdessä loosissa istuessamme viereisellä tanssilattialla jonoksi asti keski-ikäisiä hinkuttamassa itseään toisiaan ja tanssilattialla olleita tankoja vasten.

Just ennen nakkikiskalle lähtöä tapahtu coolein juttu aikoihin! Istuskelin yksin tanssilattian laidalla (joku tiputti lasinsa ihan meidän jalkojen juureen, joten menin sit putsaamaan laukkuani siitä juomasta) kun huomasin vaaleatukkaisen neidin lähestyvän mua. "Etkös sä kirjota sitä blogia?" se kysyi ja mulla tippu leuka lattiaan. Istuttiin ja jubailtiin sit yhessä siihen asti kunnes arvoisa seurueeni tuli ilmoittamaan, et on kotiinlähdön aika. Srsly, siisteintä ikinä! Onhan mulle ennenkin tullu lukijoita puhumaan, mut aina jossain coneissa tai keikkajonoissa, ei koskaan noin randomissa, normaalissa ja epäjernussa paikassa ja tilanteessa. Kiitokset ja terveiset sinne siis!
//kas, kyseisen iltaani hämmentäneen ja ennen kaikkea piristäneen neitokaisen blogger-henkilöllisyys on paljastunut, Meijun blogin voit siis tsekata tästä! :)

8 kommenttia :

  1. sun hiukset on tosi ihanasti tos viidennes kuvas ;__; ite en saa noin pöyheen näköseks tuolt ylhäält vaik laittaisin niit kolme tuntia... (toivottavasti tajusit tost mun tekstist ees jotai, osaan selittää ;c:CC:)

    VastaaPoista
  2. Holaa, meitsi oli se joka sua tuli härkkimään Nightissa. :D Sun ilme oli kyllä näkemisen arvoinen kun tulin kysyy ton blogi kysymyksen, ei ihminen voi näyttää enää hämmästyneemältä. Mut oli kuitenkin kiva jutella. :)

    VastaaPoista
  3. heli:
    Kiitoksia! Uskon tajunneeni. :D Jos tsekkailee vaikka mun helmikuisia postauksia (aloin niihin aikoihin laittamaan tukkaani näin) niin huomaa, ettei se mullakaan aina ole näin hyvin sujunut. XD Harjoitus tekee siis mestarin!

    --
    Meiju:
    XDDD Voin hyvin kuvitella, en oo aikoihin järkyttynyt niin pahasti (hyvällä tavalla tietenkin)! Oli tosiaan kiva jutella ja ne kuvat mitä otettiin oli melko edustavia. :DD

    VastaaPoista
  4. I'm really loving your new hair colour n____n

    VastaaPoista
  5. Hei ei siinä vielä mitään jos löydät asusteet lastenosastoilta, mul on VAATTEISTA tyyliin puolet H&M:n lastenosastolta :d

    VastaaPoista
  6. ihana tuo kampaus med iso punanen rusetti. luv it ♥

    VastaaPoista
  7. olisko mahdollista saada hiustutoa tosta kampauksesta ison rusetin kanssa? :---)

    VastaaPoista
  8. Josie:
    Thank you! ^^

    --
    Suvi:
    Tykkään hirveesti H&M:n poikalasten t-paidoista, onneks oon samaa paitakokoa ko Matias ni voin lainata siltä niitä. ::D

    --
    uraeus:
    Kiitos paljon!

    --
    Anonyymi:
    Toki! Heti ko saan jonkun kuvaamaan mulle sen. :D

    VastaaPoista