24.11.2009

nothing really matters behind the shades of blue

Oltiin lauantaina Emmin ja Maijan kanssa Lutakossa The 69 Eyesin keikalla! Oli hieno ilta, vaikka en oo (vieläkään) päässyt sisälle niiden uuteen Back In Blood-levyyn, jonka promokiertueeseen tämä keikka kuului. Luonnollisesti puolet biiseistä oli sitten näitä uusia joita olen hädin tuskin muutaman kerran kuunnellut. Mitäs pienistä, saipahan kerrankin ainakin lagailla ja ihan vaan fiilistellä puolet keikasta. ::D The 69 Eyes on omalla tavallaan ihan hirvittävän tärkeä mulle, se oli se bändi joka sai mut todella kuuntelemaan musiikkia ja fanittamaan hysteerisesti kaikenmaailman rokkarimöniä.


Emmin mielestä en poseerannut tilanteeseen nähden tarpeeksi hc:sti.






. . .being amazed, let Maija show you how to do it right.





Keikan ajan oltiin anniskelualueen eturivissä. Mielummin olisin toki ollut ihan oikeessa eturivissä, mut ei tällä kertaa inspannu tulla jonottaan kuudelta aamulla, joten... :D En kyllä tiedä olisiko se ollut tarpeenkaan, oon ihan pihalla tän fandomin jonotuskäytännöistä nykyään.

Kuvia otin muutaman, kaikki epäonnistuivat. Mun kamera ei oikein handlaa pimeessä liikkuvien kohteiden kuvaamista... Videot onnistu kyl hyvin! Tinypic valitettavasti päätti just nyt kuolla käsiini, joten postaan nyt vain pari videota aiotun viiden sijaan.


My bias, let me show you it. Jyrki on ehdottomasti Suomen kuumin mies.


Shake it like a polaroid picture! Onneks Jyrki tajus vihdoin ja viimein (vikan biisin aikana...) ottaa arskat pois. Sillä on yhdet kauneimmista silmistä ikinä.



Olin eilen sairaslomalla ja terkkarilta lähdettyäni mulla oli oikeesti tarkotus mennä suoraan kotiin. Sit tajusin, että mun pitäis varmaan käydä ruokakaupassa, joten päätin kävellä koululta keskustaan ja mennä sieltä kaupan kautta bussilla kotiin.

Noh.

Kävin kyllä kaupassa, mutta ostin jotain ihan muuta ko ruokaa, nimittäin...



Juicy Couturen Double Decker-korun Spirit Storesta


Pinkit asusterillit Spirit Storesta myöskin


postikortteja siitä pikkukaupasta, jonka nimeä en tiedä.

...............että sellaset ruokaostokset sitte. XD Mun varmaan pitäis potee hirveitä omantunnontuskia tosta korusta, koska mulla ei oikeesti olis varaa siihen, mut kieltäydyn potemasta! Se oli mun mielialankohotus-/synttäri-/joululahja itselleni. :----) Hyvää tulevaa syntymäpäivää, minä, ja messevää joulua myös! Yritä piristyä.♥




Kävin tänään taas Spiritissä (tällä kertaa ihan suunnitellusti ja harkitusti) ja lunastin itselleni nämä leopardikuvioiset feikkiuggit 49€ hintaan. Oli tarkoitus hankkia yksiväriset vaaleanpunaiset, mutta sellaisia ei ole tullut vastaan missään, joten päädyin sitten näihin.


............eri hehkeetä. Tältä näytän nykyään about 24/7 työssäoppimisen takia. ::D Onneks huomenna noudan Miolta yhden paketin, jota oon oottanu kolme kuukautta ja jolla uudistan ulkomuotoani oikein muikeasti, toivottavasti parempaan suuntaan. Voisko se työssäoppiminen jo loppua, olis kiva näyttää välillä ihan siedettävältä...



P.S. Kysymyksiä saa edelleen esittää! Mulla kestää vielä hetki ennen ko saan tehtyä noista postauksen, sen verran monta kysymystä tullut ja sen verran vähän aikaa töiden ja kavereiden näkemisen jälkeen koneella istumiseen. So keep 'em comin'!

6 kommenttia :

  1. Oispa munki kauppareissut tommosia :'D Ihanat nuo uggit ja nuo lasit, ja se juicy couture juttu <3

    VastaaPoista
  2. Ihania kaikkee O______O ♥
    Mulle tuli tosi masentava olo... mä en nykyään osta enää mitään uutta! Kauheeta, järkyttävää, hirveää!!! Ai miks? A.mä en löydä tästä hikisestä kaupungista _mitään itselleni sopivaa tai B.jos löydän se maksaa semmoiset 134 980 euroo plus käsittelymaksu, tai C.mulla ei ole _aikaa koulun ja töiden ohella enää mihinkää :'D

    Sit kun mulla on tilipäivä ja sunnuntai vapaa, sä muikki lupaat lähteä mun kaa kaupunkii jouluostoksille! Haluun kiertää rauhassa enkä viiden minuutin aikataululla ja ja ja ja!! you know~ ♥

    VastaaPoista
  3. Kehunpa vielä noita uggei. Somat somat somat ♥

    Ja toi tequila-korti on ihan PARAS!!! Saat kyllä lähettää sen mulle tänne maailmapallon ääriin XDD

    Toi juicyn koru on aivan sun näkönen (ei siis naamanäkönen tai mitään sellasta... okei, turpa kii aivot... *headdesk*) Tahtoo sanoa: Se on sun tyylinen ja ansaitset sen täydellisesti!!! Ja kaiken muunkin mitä ostit ^^ ♥♥♥

    Mutta parasta tässä postauksessa on kyllä sun olan takaa stalkaava Aoi XDDD

    Uskollinen ystäväsi,
    Sa--- eikun Mio ♥

    VastaaPoista
  4. MAIJA ♥
    "Aika hyvä perse" XDDDDDDDDD

    Haha ihan paras toi kortti :''DD

    Olen samaa mieltä Sa- eikun Mion kanssa että parasta on sun olan takaa stalkkaava Aoi<3

    VastaaPoista
  5. stipee:
    Olispa munki useemmin. XD Kiitos!

    --
    Emmi:
    Ehdottomasti, my love~♥ Oon kyl ihan rutiköyhä, mut tuun sun seuraksi. XD

    --
    Mio:
    Ahh, kiitoksia, armas kälylankoni!♥♥♥

    Aoi selkeesti haluaa, että lisään tohon työssäoppimispaitaan vielä yhen kirjaimen. XDDD

    --
    Buu:
    XDDD♥♥

    http://disorderdiscotheque.blogspot.com/2009/01/radio-told-me-to-stay.html Aoi on kaamee stalkkeri!

    VastaaPoista
  6. Just mietin kun selasin sun vanhoja merkintöjä ja näin ton et sen vois ymmärtää vähän väärin XDDD Et sulla on jotain mielikuvitusystäviä siellä...

    Mähän en ikinä stalkkaa! :'''D

    VastaaPoista