6.10.2009

pour me a heavy dose of atmosphere ☆

Vihdoinkin uus leiska! Oon tapellut sen kanssa jo useemman viikon ja oon tehnyt varmaan päälle kymmenen eri viritelmää, mutta mitään niistä en ole kelpuuttanut. Tääkin on vähän silleen kiikun kaakun, en osaa oikein päättää mitä mieltä oon tästä. Mun oli tarkoitus tehdä värikäs tausta, mut päädyin sitten harmaaseen (taas...). Mulla ei myöskään ole mitään havaintoa miten Hongki päätyi ernuilemaan tuohon, lähdin alunperin tekemään SJ-headeria. ::D What do you guys think?




Näin perjantaina Jennaa keskustassa ja sain siltä tuoreimman Yesasia-pakettini. <3_<3 Sain siis vihdoinkin ikioman Super Show-dvd:n! Jennakin sai omansa takaisin, mulla oli ollut se lainassa hyvin kauan. XD Ostin myös uuden Hyuk-kaulakorun rikkoutuneen tilalle, tällä kertaa tuon blingaavan (aka autenttisemman ja muutenkin hienomman) version.

Supa Shoun mukana tuli photobook, tässä joitain lempparikuviani /-sivujani siitä:


13eyond your imagination♥


Heechul veti tuolla kiertueella soolonumeronaan hiden Pink Spideria! Harmi, että se leikattiin dvd:ltä pois, koska rocker!Chul = paras!Chul.




Päivän Hankyung kätevästi samaan syssyyn~



Oon ollut perjantaista asti kipeenä, mut olin kuitenkin perjantaista sunnuntaihin Sarin ja Niinan luona juhlistamassa Sarin vanhentumista (neiti täytti huikeet 23v!). Mulla oli vaihtelevan huonosta fyysisestä olostani huolimatta ihan mielettömän hauskaa! Varsinkin lauantaina lensi niin ala-arvoisen huonoa läppää, että huhhuh. :DD:DDD::D Katsottiin myös Twilight, jonka näin ihme kyllä ensimmäistä kertaa. Olin kuullut siitä niin ristiriitaisia kommentteja, ettei mulla ollut oikeastaan mitään odotuksia kyseistä leffaa kohtaan. Musta se oli lähinnä tahattoman koominen, epäuskottava ja naurettava. :----D Visuaalinen puoli yllätti kyl positiivisesti, tykkäsin maisemista ja värimaailmasta. Yellow fever iski jälleen, mulla meni puolet leffasta siihen ko oottelin Ericiä takaisin ruutuun... IMO RPatzz oli kuumempi Pottereissa Cedricinä ko Edwardina vaikken ikinä tykännyt Cedricistä kirjoissa.

Mulla oli tapani mukaan kamera matkassa mukana, mut kuvia ei oo kauheesti ko perjantain kuvat nyt on vähän... Perjantaikuvia, lauantaina unohdin koko kameran ja sunnuntaina lähdin ko suurin osa porukasta vielä nukku. Tässä kuitenkin pari kuvaa + video perjantailta!


Kokeilin miltä näytän tukka poissa naamalta. En vakuuttunut. :'''D On toi ihan kätevä kampaus kuitenkin, inhoon tuntea hiukset kasvoillani.


Terhi, Emmi, Niina ja lattialla istuva hurmaava synttärisankarimme Sergei Sari


Original Video - More videos at TinyPic

*gazejammail* w/ Buu & Viivi (+dataileva Tuomas taustalla) :---D



AI NIIN! Pakko kysyy nyt ko vielä muistan! Multa on toivottu Päiväni kuvina-merkintää ja oon päättänyt toteuttaa sen syysloman jälkeisellä viikolla (aka parin viikon päästä). Kysymys kuuluu:

Minä päivänä haluat mun kuvaavan Päiväni kuvina-postauksen?
→ Maanantai 19.10. [ ]
→ Keskiviikko 21.10. [ ]
→ Torstai 22.10. [ ]
→ Perjantai 23.10. [ ]
→ Lauantai 24.10. [ ]
→ Sunnuntai 25.10. [ ]

Tiistaina en sitä tee, for personal reasons.

Tää saattaa tuntua vähän turhalta kysymykseltä, mutta ko musta on tylsää jos saan itse päättää sen päivän! Arvostaisin kovasti jos vastaisitte~ Äänestysaikaa on 17. päivään asti.

13 kommenttia :

  1. → Maanantai 19.10. [x]
    → Keskiviikko 21.10. [ ]
    → Torstai 22.10. [ ]
    → Perjantai 23.10. [ ]
    → Lauantai 24.10. [ ]
    → Sunnuntai 25.10. [ ]

    ei mulla mitään syytä tähän oo, kunhan länttäsin :D

    VastaaPoista
  2. Anonyymi:
    Kiitti! Ei tarvitsekaan perustella, tää riittää. :D

    VastaaPoista
  3. → Maanantai 19.10. [ ]
    → Keskiviikko 21.10. [ ]
    → Torstai 22.10. [x]
    → Perjantai 23.10. [ ]
    → Lauantai 24.10. [ ]
    → Sunnuntai 25.10. [ ]

    VastaaPoista
  4. Uus ulkoasu on ihana, paljo kivempi mitä entinen! Hongki ♥

    VastaaPoista
  5. kiva ulkoasu ! oikein silmä lepää kun lueskelee juttuja. :D aww, toi video oli hassu ! :D

    VastaaPoista
  6. → Maanantai 19.10. [ ]
    → Keskiviikko 21.10. [x]
    → Torstai 22.10. [ ]
    → Perjantai 23.10. [x]
    → Lauantai 24.10. [ ]
    → Sunnuntai 25.10. [ ]

    ihana ulkoasu! :D

    VastaaPoista
  7. hei mia kerro mulle miten perkeleessä toi ulkoasun yläkuva on pysyny noin hyvälaatusena? ei vissiin oo ladattu bloggeriin siitä sen ulkoasunmuokkauksen tai minkälie kautta? mulla meni yläkuva ihan rakeiseks ko latasin sen bloggeriin. D:

    VastaaPoista
  8. Anonyymi:
    Thnx!

    --
    salla:
    Kiitos! Hongki = ♥, todellakin~

    --
    Myaku.:
    Kiitos paljon! :D

    --
    ZEPP:
    Kiitos! 8D

    --
    Suvi:
    Kyllä mä sen ihan bloggeriin normaalisti latasin. Missä tiedostomuodossa sulla on se? Kantsii koittaa .PNG:tä jos sulla on joku muu. :D

    VastaaPoista
  9. tahtoisin kysyy, et miten ton taustansaa vaihdettua eriväriseksi kuin koko tausta? just nnäin ku sulla on harmaa ja valkonen. ymmärsitköhä edes :D

    VastaaPoista
  10. Hei~ Toi uus Hongki leiska on tosi söpis, muutenki tykkään tosi paljon sun blogin ulkomuodosta♥
    Mullaki toi Super Show muuten tulossa viimein postissa, ah oli jo aikakin (*_______________*)
    Oon niin samaa mieltä et harmi ku Chullien pink spideria ei saatu mukaan dvd:lle... niinku sanoit rocker Chul on paras Chul :----D haha~
    ja noista päivistä sanoisin vaikka että toi keskiviikko 21.10. (cuz it's day after my b-day) hehs 8----) niin, Tsukissa nähdään !
    ♥Anni

    VastaaPoista
  11. eve:
    Ymmärsin kyllä, mut en tiedä osaanko selittää asian ymmärrettävästi. :D Pistin vaan sinne HTML-koodiin background-kohtaan tuon harmaaraidallisen taustakuvan osoitteen ja Posts-kohtaan taustaväriksi #FFFFFF. En tiedä onko tästä mitään apua, mut... XD

    --
    Anni:
    Kiitos paljon!♥
    Super Show on mun päivien piriste! Kakkosta odotellessa. 8D
    Siinä mielessä hyvä, ettei sitä Pink Spideria ole, et olisin todennäköisesti kuluttanut sen dvd:n puhki siitä kohtaa........ Se onkin sit ainut hyvä puoli.
    Ai säki oot syntyny 20.10? Tunnen hirveen monta jotka on syntyny sillon! :D
    Nähkäämme siis ensi viikolla~

    VastaaPoista
  12. Wednesday :)

    Your journal looks as pretty as ever ^^

    VastaaPoista