13.10.2009

Peter, Paul & Mary


Carita katsoo telkkaria ja kissat lagaa, joten mulla on tässä välissä oiva tilaisuus päivittää blogia. :D Yritän suoriutua tästä nopeemmin ko yleensä (normaalisti mulla menee useempi tunti yhen merkinnän tekemiseen...), etten epäkohteliaasti tylsistytä seuralaisiani. En varmaan ehdi oikolukea tätä, toivottavasti ei tuu ihan hirveesti typoja.

Oon tosiaan sunnuntaista asti ollut kissa- ja talovahtina Helsingin Hakaniemessä. Rakastan tätä kämppää ja tän sijaintia. *__* Vanha kerrostalo, merinäköala, korkeat huoneet, leveät ikkunalaudat, steissille jotain kilsa... Jään tänne asumaan, Juhalta ja Mallulta ei kysytä. :---) Alkuperäisen suunnitelman mukaan mun piti siirtyä huomenna Mirkalle Mallun tullessa kotiin, mut Mallu sanoi, että saan jäädä halutessani torstaihin asti ja Mirkalla on huomenna illansuussa menoa, joten saatan hyvinkin jäädä tänne vielä yhdeksi lisäyöksi.

Tami ja Melli on oikein kivoja vahdittavia, sopivan seurallisia ja leikkisiä. Välillä vaan meinaa häiritä ko ne stalkkaa koko ajan. ::D Oikeesti, ne tuijottaa mua jatkuvasti. Kumpikohan osapuoli tässä vahtiikaan ja kumpaa...






En edusta tässä kuvassa yhtään, mutta oli pakko laittaa ko kisu (...kumpi sitten onkaan, en vieläkään aina erota noita) oli niin stalkkeri.


Mellin kanssa kävi eilen aamulla näin. Useampaan otteeseen...


Eilen päivällä Mirka kävi täällä piipahtamassa ja illansuussa noudin Kampista Caritan, joka on siis seuranani edelleen. Sain taas tuliaisia Japanista; Super Juniorin Marry U-japsisinkun, K-pop Star-lehden, Cecil McBeen kassin ja blinguja. ♥


Syötiin kasviskevätrullia iltapalaksi, yksi hymyili mulle kauniisti.


Kissat mm. tykkää mun koruista.


Tänään päätettiin lähteä kävellen seikkaillen etsiskelemään Korea Housea, Suomen ainoaa korealaista ravintolaa, joka Mallun mukaan on 300 metrin päässä täältä. Hetki haahuiltuamme löydettiin, olin just päässyt sanomasta "Kuitenkin se siinä on vaan ovella pieni kyltti, jossa lukee koreaksi "Korea House"" epätoivoisen kitisevään äänensävyyn ko Carita oli silleen "...öö, tuolla on joku pieni kyltti, jossa lukee koreaa". Oon meedio.


Syötiin molemmat riisiä, kanaa, kasviksia ja friteerattua lohta soijakastikkeessa. Oli maukasta.♥ Metalliset puikot oli jännät. Mun oli aivan pakko tilata itselleni sojua, niin paljon Heechul kaikki on siitä vouhkanneet.


Tarjoilija (korealainen mies, käsittääkseni paikan omistaja) kysyi mun ikää sojua tuodessaan, näytin sen mukaan 15-vuotiaalta. XD Kiitti. Hetken kuluttua siinä lähistöllä hääräillessään se kysyi ollaanko me ennen syöty korealaista ruokaa. Vastattiin kieltävästi, jolloin se tiedusteli mistä mä sitten tiesin sojun. "Kuuntelen korealaista musiikkia, sitä kautta kuulee kaikenlaista", vastasin ja pian löysin itseni keskustelemasta sen kanssa Super Juniorista, Big Bangista, 2ne1:sta ja ties mistä. :----D Se kysyi kysyi multa mm. kuka on mun lempidude Sujusta. Vastaukseen se kommentoi "Heechul hyvä, minä parempi." XD Lähtiessään se sanoi pistävänsä meille Sujua soimaan ja loppuaika menikin sitten kpopia kuunnellessa.



경단 aka jälkiruoka. Löytyy menusta nimellä "korealainen kakku". :B Ehkä kummallisin asia mitä olen suuhuni koskaan laittanut. Ihan hyvää sekin oli, mutten varmaan tilaa sitä huomenna ko mennään uusintakierrokselle.





P.S. En välttämättä postaakaan niitä videoita, jotka kuvasin lauantaina. Ehkä. Kattellaan.

//edit. omg omg ainii, Ninja Sarasalo oli Korea Housessa myös!

9 kommenttia :

  1. Et arvaakkaan kuinka monta kertaa päivässä mulla kissa tulee koneen päälle, pävittäin. Tossakin nyt häärää toinen kissoista vieressä siihen malliin että sen olisi pakko tulla kertomaan mielipiteensä asiasta... Sellaista se on kun kissalla on asiaa ja tärkeää selkeästi, kun ei suostu edes lähtemään pois näppiksen päältä :'D

    VastaaPoista
  2. vittu mä hajosin tolle kissalle :D:D tyyppi iha hädässä sen kanssa XD

    VastaaPoista
  3. jaa että sä oot helsingissä eikä tullu mieleen kertoa mulle. nyt kuule katkee ystävyys >:(

    VastaaPoista
  4. haha noi kissat.... :''D ja toi teiän Korea house episodi hajottti myös aika lailla... "Heechul hyvä, minä parempi"... söpöä :------D
    ♥Anni

    VastaaPoista
  5. Creepy stalker, I HAZ TWO. XDDD Pahempia kun minä.
    Myös Gaze kiinnostaa kisuja :---DDD
    Toi on kyl paras kun otat kuvia itestäs ja kissa vaan stalkkaa XDD
    Terhin kone vammaa enkä pysty kattoon noita videoita...

    VastaaPoista
  6. ihanat noi sun hiukset! ja kissas on aika... pelottava:--D

    VastaaPoista
  7. Anna-Molly:
    Awwww. :D Huomionkipeitä otuksia. Haluan kissan. ;___;

    --
    Rookie:
    Haha XDD Kyl mä sit tokan kerran jälkeen tajusin, et voin ihan ronskisti nostaa sen pois siitä koneen päältä eikä mun tarvitse pelätä, että satutan sitä (tai se satuttaa mua.......). Ai kuinni en oo oikeen tottunut käsittelemään kissoja.....

    --
    Saana:
    8(((

    --
    Anni:
    Joo, sekä korealaiset että kissat oli ihania, olisin mieluusti roudannut ne mukanani Jyväskylään. ::D

    --
    Buu:
    No joo. XDDD Hyvä maku kissoilla, pakko myöntää.

    --
    JENNI:
    Kiitos! Vähä joo XD

    VastaaPoista
  8. ohimennen blogiisi eksyneenä silmiin pisti tuo, että sinua luultiin 15-vuotiaaksi ja kummasti rupesi naurattamaan, sillä itse törmään tähän kommenttiin aika usein. olen kuitenkin ajatellut, että mitä nuoremman näköinen sitä paremmin säilyy, aluksi se raivostutti.. :D

    VastaaPoista
  9. satu:
    Totta kyllä, pitäisi varmaan ottaa kohteliaisuutena vielä kun tuollaisia kommentteja kuulee. :D Joskus niitä tulee kaipaamaan kuitenkin.

    VastaaPoista