8.9.2009

cold nostalgia chills me to the bone

Mun elämässä on tällä hetkellä melko inhottavaa häslinkiä ja blogin päivittäminen on siksi jäänyt käytännössä olemattomaksi. Olen siitä kovin pahoillani, mikäli joku on uusia merkintöjä odotellut. Nytkään en valitettavasti ehdi kunnolla päivittää, pitäisi kohta olla jo nukkumassa. Voisin kuitenkin huomiseksi (tai viimeistään torstaiksi!) lupailla edes jonkinlaista postausta tän ja viime viikon ajalta, kuvia kun on kuitenkin tullut otettua, kavereita nähtyä, vaatteisiin pukeuduttua ja vähän tavaroitakin osteltua.


Original Video - More videos at TinyPic
Aloin hetken mielijohteesta tehdä viime torstaina videopostausta, mut siinä kävi näin. :::D Ei riittänyt kärsivällisyys oman puhevammailun kestämiseen. Tykkään kyl kuvata noita ja höpöttää kameralle. Pitäiskö mun tehdä videopostaus? Löytyisikö kiinnostuneita katsojia?

Nyt kyllä suuntaan nukkumaan, oyasumi, huomiseen ja silleen!



P.S. Unohdin Hankyungin viime merkinnästä, joten saatte nyt tupla-annoksen! »täällä« & »täällä«

//edit. Oho, yli 30 000 kävijää! Kiitos paljon!♥

//edit.2 Enpä sitten ehtinyt päivittää tänäänkään (torstaina siis) ko päädyin huonekaluostoksille. Yritän ehtiä huomenna!

9 kommenttia :

  1. tee ihmeessä videopostaus! :D

    VastaaPoista
  2. juu videopostausta tulemaan. pelottava toi sun murhaava katsees videossa :'D

    VastaaPoista
  3. tossa videossa on aika hyvin tiivistetty mun tän hetkiset fiilikset :'D Mutta tee ehdottomasti videopostaus!

    VastaaPoista
  4. Videot on kivoi!!! Tahtoo siis sanoa: Tee ihmeessä videopostaus ^^ ♥

    (Huomioikaa kaikki, että tänään on 09.09.2009!!! yhdeksän on kiva luku ♥♥♥ XDD)

    VastaaPoista
  5. Päivän naurut!!! xDDD ♥

    "v*ttu ku mua ei vois v*ttuakaan kiinnostaa!%&!#"

    VastaaPoista
  6. Mua huvittaa tuo sun kuvaus itestäs tossa sivupalkissa :D Varsinkin kohta "..liian hitaasti kaupoissa (ja noh, kaikkialla muuallakin) laahustavia ihmisiä, turhaa pessimistisyyttä..", koska mä vihaan myös täysin samoja asioita :D Jousimiehet <3

    VastaaPoista
  7. Was that Big Bang playing in the background? Or I've just been listening to them too much XD
    YES TO VIDEOS. Or any kind of posting, seriously XD

    VastaaPoista
  8. ZEPP:
    No minäpä teen! ::D

    --
    rxsx:
    XDDD Videopostaus tulossa, kiitos!

    --
    Maija:
    :------------D♥

    --
    Anonyymi:
    Ah, olen tunteidesi tulkki. :---) Kiitos!

    --
    Mio:
    asdfg XDDDD♥♥

    --
    Emmi:
    "Kiinnostaa ku kiivin kilohinta!!1111" XD♥

    --
    mari:
    Awww. :D Sagittarius 4ever!

    --
    Josie:
    Yes it was! ::D Thankies!

    VastaaPoista