3.8.2009

Tätä ei kyllä jaksa lukea kukaan

Kuluneet kaksi viikkoa ovat kalenterini mukaan menneet seuraavasti:

Viikko 30
Maanantai:
Olin töissä, lagasin kotona.

Tiistai: Olin töissä, olin pahalla päällä, lagasin Emminon kanssa kotona.

Keskiviikko: Olin töissä, olin pahalla päällä, lagasin Jennan kanssa meillä tehden ruokaa ja katsoen Super Show'ta.

Torstai: Olin töissä, olin pahalla päällä, kävin veljieni kanssa katsomassa HP6:n uudestaan, itkin puolet leffasta, Mio oli hetken meillä, katsottiin Super Show'ta.

Perjantai: Olin töissä, matkustin junalla Helsinkiin, kastuin sateessa matkalla steissiltä Kamppiin, hyppäsin Espooseen menevään bussiin, en osannut jäädä oikealla pysäkillä pois, olin Saanan ja Narmon kanssa Saanalla viettämässä hänen synttäreitään.

Lauantai: Hengasin Helsingissä Saanan, Emmin, Buun ja Terhin kanssa (lol koko bändi koossa :::D). Mun fyysinen tilani meni iltapäivällä melko inhottavaksi, mutta siitä huolimatta oli hauskinta aikoihin ja nauroin sekä Mäkkärissä että Nosturin rannassa vatsalihakseni kipeiksi. Nosturille mentiin joskus kaiketi viiden maissa, muut korkkailivat siinä siidereitä ja lonkkuja ja mä yritin saada ajatuksen voimalla kipujani kaikkoamaan. Olin tapellut itselleni kiharat aamulla (muun muassa poltin puolet kämmenestäni tukkaa väkertäessäni), mutta vartin Nosturilla vietettyäni hiukset oli ihan suorat ja sekaisin. Kiitos merituuli... Muutama lukija tuli moikkaamaan, se oli ihan mieletöntä!♥ Terkut erityisesti Annille, oli kiva nähä taas! Toivottavasti törmäillään vielä. :--)

Jonottaessa porukka kasvoi ihan kiitettävästi (oltiin itse asiassa pikemminkin kaksi porukkaa), muun muassa Heli liittyi seuraamme. Mulla oli ollu sitä ihan hirvittävä ikävä, se tyhmä kun asuu Oulussa. ;__; Just ennen ko päästiin sisälle havaitsin fiksuna tyttönä hukanneeni keikkalippuni, joka oli mulla kädessä vielä varttia aiemmin. Siinä sit kaadettiin laukun sisältö ovien eteen ja mulla rupes itku tekeen tuloaan, mut onneks joku (Terhi?) löysi kyseisen kallisarvoisen lappusen kangaskassistani. En tajua miten aina onnistun säätämään jotain tällasta. :'''''D

Sisällä jakaannuttiin silleen, et mä, Emmi, Buu ja Heli jäätiin alas ja muut meni anniskelualueelle. En ollut vieläkään millään muotoa tajunnut näkeväni D'espairsRayn (joka, saanen huomauttaa, on lempibändini heti Private Linen ja the GazettEn jälkeen ja jota olin oottanut Suomeen kaksi vuotta) ihan hetken kuluttua, siinä vaan rauhassa jubailtiin kaikesta enemmän tai vähemmän tähdellisestä. Yllättäen tuli puheeksi Zumba, mikä aiheutti "EI ZUMBAA!"-kommentteja ympärillä olevilta jernuilta. :'''''D Wtf hei. Intro alkoi, en vieläkään tajunnut mitä tapahtuu. Sit asteli Tsukasa lavalle, näytin lähinnä tältä: O______O Karyun saapuessa vollotin jo täyttä kurkkua. Se oli harvinaisen karua, onneks sain koottua itseni jo ekan biisin puolessa välissä enkä sit enää itkeskelly ko satunnaisesti. Harmitti ko en pystynyt riehumaan läheskään niin paljon kun olisin halunnut, mutta pomppimista tuli harrastettua ihan kiitettävästi. :D Harvoin oikeesti pompin keikoilla, yleensä moshaan/riehun yleisesti/lagaan. Sinäänsä hyvä, että oli jotain konkreettista tekemistä ja jotain mihin keskittää kaiken energiani, ni ei sattunut niin paljon ko yleensä. Encoren ajaksi siirryttiin anniskelualueelle, jossa tippui hikeä katosta. Oikeesti. Kuvottavaa.

Mut joo. :DD Paras keikka ikinä heti 30.10.2007 jälkeen, need to say more? Kohokohdat oli ehdottomasti Hollow, Sixtynine (sry en jaksa alkaa kikkaileen nimillä, tiedätte kyllä mitä tarkoitan :B), Mirror, Screen, Kamikaze ja Hizumin ja Karyun suomispiikit. Dbhasdikjuhnvgfoasldjvsdlo Karyu oli raivostuttavan kuuma ja Zero oli ehkä liikkiksin ikinä. ;_; Hymyili vaan koko ajan ja itki ko me laulettiin sille synttärilaulu.

Keikan jälkeen meidän oli tarkoitus käydä yksillä jossain (ei Mamassa, koska sinne oli kahdeksan euron pääsymaksu) ja suunnata sitten yöpymispaikkoihimme. Jotenkin mystisesti päädyttiin Mamaan eikä se ihan siihen yksiin jäänyt. XD Mamassa meitä oli Buu, Emmi, Saana, Annika, Terhi, Tiina, Susku ja joitain joidenkin edellämainittujen kavereita, joita en tuntenut. Ei kaduta, että maksoin sen kahdeksan euroa, oli hyvä mamareissu. :D Mut näki tällä kertaa tanssilattialla ainoastaan Poker Facen ja Infinityn aikana, mikä oli ennätyksellisen vähän ottaen huomioon, että kyseessä oli DTM. Oltiin pilkkuun asti, haettiin Tuomas-grilliltä ruokaa, istuttiin syömässä ja mouhoomassa Isolla Roobertinkadulla ja hajaannuttiin omiin suuntiimme.

Sunnuntai: Matkustin Emmin kanssa kotiin. Iloitsin, ko Bret heitti Kristy-Joen vihdoinkin mäjelle (okei ei varsinaisesti, mut se lähti kuitenkin). ♥

Viikko 31
Maanantai:
Olin töissä, harrastin sikainfluenssapanikointia, olin pahalla päällä, Mio oli meillä katsomassa Super Show'ta.

Tiistai: Olin töissä, lagasin kotona.

Keskiviikko: Olin töissä, olin ihan helvetin pahalla päällä, treffasin keskustassa Suvin, Maijan ja Marun, lagasin hetken kotona ja lähdin spontaanisti takas keskustaan istumaan iltaa Viivin, Sarin, Niinan ja Tuomaksen kanssa.

Torstai: Olin töissä, mua vitutti ja suretti, vietin Mirkan 19-vuotissynttäreitä kaveriporukalla Shakerissa ja Kharmassa, lähdin ajoissa kotiin muiden jäädessä bibistelemään.

Perjantai: Olin viimeistä päivää töissä, lähdin etuajassa saatuani kaikki hommat tehtyä (sain silti koko päivän palkan ♥), törmäsin hämmentäviin parituksiin (Bouteuk, Meevchul, Torachul.......), olin aikeissa lähteä katsomaan Antony Parviainen Trioa Katseeseen, mutta jäinkin Caritan kanssa meille katsomaan Super Show'ta.

Lauantai: Lagasin koko päivän Caritan kanssa katsoen Super Show'ta.

Sunnuntai: Öööö. Lagasin.

Ja arvatkaa mitä? Tänään on mun palkkapäivä! Eli lähden tästä pistämään tiliäni sileäksi, gutbai!

6 kommenttia :

  1. Well sounding from that you definitely deserve to spend all that hard earned money :D

    ikindofsawyouatmacandinthelinebutfeltoddandkindascaredtosayhi.
    I agree about the concert, it was extremely good but nothing can top Gaze (only maybe Gaze themselves XD). I felt very grateful they were back again, since I missed them the first time.

    Hope you'll spam the hell out of this blog with your purchases :)

    VastaaPoista
  2. Heei, oon niin samaa mieltä ton Despan keikan suhteen, oli yks upeimmista ikinä❤
    ja hajoilen tääl sisäisesti tolle Zumba jutulle. :--D mutta niin, hyvää palkkapäivää ja mäki toivon että nähtäis vielä lähitulevaisuudessa. 8)
    haleja~
    -Anni

    VastaaPoista
  3. Josie:
    Nooooo, you really should've said hi! I would have wanted to meet you. ;_;

    I missed them the first time(s) too, since I started to listen to them like two weeks after the concert at Ruisrock. XDD Just my luck.

    +Yeah, Gaze themselves are the only ones that can top the almighty Gazetto. 8D♥

    ---
    Anni:
    Se Zumba-juttu oli niin pimee, oltiin vaan puhuttu siinä keskellä ihmismassa kaikkee ei-niin-älykästä ja sit porukka alkaa vaan kommentoida ko tulee Zumba puheeks. Silleen -- kiva, kuunteliko ne koko ajan? XD

    Kiitoksia! ^^ Nähdään ehdottomasti.♥

    VastaaPoista
  4. My friend and I realized just after their concert that wait, it's like 2 hours with a boat to see a concert... and have been going to the jrock gigs in Finland ever since. But it's always such a treat to see them once that you don't dare to hope they'll come back for another.

    Lol well maybe next time, although I have no idea when that'll be (more gigs for autumn plzzz). I think my friends were totally fed up with me when I kept wondering if I should say something or not XD; Woe.

    VastaaPoista
  5. Ostosrikasta palkkapäivää näin vähän jälkikäteen ja esittele toki joskus jos jotain oikein kivaa sattui mukaan matkaan kaupoilta ^^

    VastaaPoista
  6. Josie:
    I know the feeling when you really want to go and say hello to someone new but it feels so weird and then you just cant. ::D So I understand, but I really hope we'll meet someday!

    ---
    ☆ eveleen:
    Kiitos! ^^

    VastaaPoista