9.8.2009

a clear kiss mark on your cheek



Se, että ketään jaksaa kiinnostaa mun jonninjoutavat jorinat merkkaa mulle oikeesti paljon, kiitos teille. ♥

Huomenna sit kouluun! Tällä hetkellä musta jopa tuntuu, ettei mua ees hirveemmin haittaa mennä sinne. Siitä on niin kauan ko oon viimeks siellä ollut (neljä ja puoli kuukautta), mulla on ikävä siellä olevia ihmisiä. Tykkään mun alasta ja silleen, se on koulunkäynniks ihan nastaa. ::D En sit tiedä miten innoissani oon siellä enää joskus muutaman viikon päästä, mut se on sit sen ajan murhe.

Nyt en ehdi tän enempää kirjottaa ko pitää siivota tää sikolätti huomiseksi (isännöitsijä tulee käymään + lupasin Emmille, et se saa viedä mun netin pois jos en oo siivonnu........). Pistän kuitenkin vielä loppuun kuvan Hankyungista, koska oon ehdottomasti sitä mieltä, että maailma olis paljon valoisampi paikka, jos...

...everyone could get their daily dose of Beijing Fried Rice.

6 kommenttia :

  1. Mio:
    KINSKI ♥♥♥♥♥, todellakin! ♥ Aattelin, et voisin ihan aikuisten Sagojen oikeesti tästä eteenpäin liittää jokaiseen mun postaukseen kuvan Kinskistä. Maailma tarvitsee Kinskiä!

    VastaaPoista
  2. Uuuuuh, kannatan satasella ♥♥♥♥♥ pelastaisi monta synkkää ja harmaata päivää (sagalandiassa)...!!!

    VastaaPoista
  3. tulin mäki nyt kommentoimaan.

    totta, mutta maailma olis VIELÄ valoisampi paikka, jos sen tarjoilis _blondi hannie ♥ (mun pahin kinkkini IKINÄ, blondi chinaman)

    mutta onneksi olkoon suuresta blogimenestyksestä! :D

    VastaaPoista
  4. uuuu~ Hankyung joka postaukseen, kannatan ! ❤
    ja Heenim myös mun mieliks jooko ? 8--D btw mistä hankit ton Super Shown ? Vai ootko sanonu siitä jossain merkinnäs ja oon vaan sokee... ? ;;________;;'
    -Anni

    VastaaPoista
  5. juissijaffa:
    Kaikki tuntuu palvovan spesiaalipaljon Kinskin blondia tukkaa. ::D Imo se on yhtä kuuma musta- ko vaaleetukkasena!

    Haha kiitos! :----D

    ---
    Anni:
    Ah, Heechul on paras. ♥ En rispektaa ketään niin paljoa ko sitä (paitsi ehkä äitiäni. Ja Rukia). :---)

    Toi mulla oleva Super Show on itse asiassa kaverini Jennan, se vaan sattuu olemaan mulla lainassa (usein ja pitkiä aikoja XDD). Se tilas sen Yesasiasta. Olisin kans tilannu sen sieltä itselleni nyt ko palkka tuli, mut arvaa vaan myytiinkö se erä loppuun tyyliin viikko ennen mun palkkapäivää! ;___; Aaaaaaaaaaa mun on saatava se!

    VastaaPoista