7.8.2009

내사랑 bling bling like L E D

Tällä viikolla on sit shoppailtu. ♥ Tuntuu kyl, etten olis ostanut paljon mitään ja silti palkka hupenee hupenemistaan... Oon ostanut ainoastaan pari hametta, kosmetiikkaa ja koruja. :--D +makselin velkoja pois, tilasin Jennan kautta Yesasiasta kolme kaulakorua ja yhden levyn, pistin melkeen 600€ säästötilille ja kurkusta on kyllä kans mennyt jonkun verran massia alas. Silti! Arvasin, että tässä käy näin, etten sit loppuen lopuks ostakaan mitään eeppisen spesiaalia. XD En oo vielä edes ostanut yhtä juttua josta mouhoon jatkuvasti kavereilleni ja jonka perään oon itkenyt öööö puolisen vuotta? Nyt kun mulla olis periaatteessa varaa siihen ni en sit raaskikaan ostaa sitä. Tyypillistä. Noooh, eiköhän sen ehdi myöhemminkin jos siltä tuntuu.

Nyt sitten ostoksiin! Mikäli kiinnostaa mistä jokin on/paljon maksoi/muuta, niin kysy. :D En jaksa alkaa muistella ja listaamaan kaikkien hintoja.




Mun luomivärit oli ihan pyllyllään tuona päivänä, en tiedä mitä oikeen aattelin meikatessani. Karmeeta. Toi sukka on mun kamerapussi. ::D


Emmi. ♥ Kylläpä me molemmat näytetään angstisilta jäätelönsyöjiltä... Oltiin kyllä kaikkea muuta ko sitä, piti vaan ilmeisesti olla cool ko kamera oli läsnä.


Tässä siis maanantain ostokset. Ostin ainoastaan yhden hameen (tuon mustan joka näkyy näissä kuvissa) ja kosmetiikkaa. Niin ja herkkuja! Emmi tuli nimittäin meille yöksi ja pitihän sitä nyt leffasipsit ostaa. Katottiin Attack on the Pin-Up Boys.




Personal creeper - Emmi haz one.








Jännä miten toi hame näyttää kokomustalta vaikka siinä on oikeesti kultaisia hileitä.












Tiistaina olin keskustassa Jennan, Mion ja Emmin kanssa ja shoppailin koruja. Erityisesti toi kuulokekoru oli ihan must-ostos, koska keräilen musiikkiaiheisia bling bling-koruja. :D Korviksissa lukee Delicious ja ostin sekä kultaiset että hopeiset (selvennys, koska noi näyttää kuvassa ainakin mun silmään hämäävän saman värisiltä :D). Toi pinkki sydän on sormus. ♥ Tarvitsen lisää sormuksia!


Keskiviikkona oltiin Niinan ja Sarin kanssa baarissa. Oli ihan loisto ilta! Tanssittiin, naurettiin ja puhuttiin tuntikaupalla Gazesta. ♥ Saatoin myös laulaa ensimmäistä kertaa elämässäni karaokea, vieläpä Uniklubin Huomenna...


Ignore my bad hair day.


Näin laitetaan oikeaoppisesti huulikiiltoa.


Eilen käytiin samalla porukalla Genghis Khanissa syömässä buffetista. *___* Se on ehdottomasti mun lemppariravintola, söin eilenkin aivan liikaa. Vedin varmaan kuutta eri kanaa ja riisiä ja paistettuja nuudeleita ja mmmmmmm. Kulinaarisia nautintoja.
Ignoorataan taas mun kynnet, kynsilakanpoistoaine loppu...




Löysin bilehameen Fiorellasta alle kolmella eurolla! Kuva vääristää taas, tää on oikeesti paljon tummempi ja jotenkin syvemmän värinen.


Ostin samaisesta kaupasta myös pinkit korvikset!

Mulla on muuten ihan kamalat omantunnontuskat näistä ostoksista, mikä on totaalisen naurettavaa, koska en oo ostanut mitään typerää (okei baariin olisin kyllä voinut laittaa keskiviikkona vähän vähemmän rahaa + mun ostoslistalla on vaaleita yläosia ja oon ostanu vaan tummia alaosia...), oon tehnyt rehellistä työtä palkkani eteen, oon maksanut melkein kaikki velkani pois ja pistin tosiaan puolet koko palkasta säästöönkin. Oon kaiketi niin tottunut potemaan huonoa omaatuntoa jokaisesta ostoksistani, etten pysty nauttimaan niistä täysillä edes sillon ko oon 100% ne ansainnut. Mun mieli toimii välillä erittäin rasittavalla tavalla.

16 kommenttia :

  1. Mietin, että mikä toi leopardijutska on, mut sit tajusin, että se on paita + hame. Näytti niin vihreeltä et luulin sen olevan jotain ihan muuta! :''D

    Ihan toi sormus! ^^

    OLET ANSAINNUT OSTOKSESI KUN PISTIT NOIN PALJON SÄÄSTÖÖNKIN. <333

    VastaaPoista
  2. Lol, I feel the same. I know I've earned my salary and if I buy some clothing items with it it's to award myself but my mother still shakes her head like it's the greatest disappointment ever. I haven't asked her to buy anything for me for a year! But her disapproval magnifies my guilt and clothes don't equal fun anymore :(

    That said, I think you did really well with the jewellery, I especially like the headphones and the pink earrings :3

    Also, how the hell are your legs so long O_O? Envious~

    VastaaPoista
  3. Voi kultsi, oon ylpee susta <3 laitoit noin paljon rahaa säästöön! Olet todellakin ansainnut shoppailun. Miruka approves! <3

    VastaaPoista
  4. Mistä toi musta hame sittn onnnnn?

    VastaaPoista
  5. http://1.bp.blogspot.com/_HA1bmN8CTko/SnxFIi9wLBI/AAAAAAAAAxI/j7dXCA1OQdM/s1600-h/IMG_4808.png

    härregyyd! tosta emmistä sais ihan loiston aoi-cossaajan jos laittais sen sun toisen kaverin (siis sen mustahiuksisen jota sanoit joskus aoin näköseks.. xD emmää nimiä muista ) hiukset tuon emmin päähän!
    kasvoissa on jtn samaa! leuka ja huulet ainakin : D muistuttaa enempi aoita vaikka tyyli on ihan toinen :'''D
    tää oli sitten tarkotettu kohteliaisuutena.

    näytät kivalta, toi hame on cooool! ja korut *q*

    VastaaPoista
  6. Mä näytän siltä tossa yhdessä kuvassa kun olisin SIENISSÄ!!! XDDD KARUA! MIIAA :''''DDD

    Ah ihanan pitkä postaus! Mietin jo että pistätkö pelkistä ostoksistasi vaan kuvia, mutta vedit nenusta. *silmäkulma nykii* toi yks kuva häikkää mua ihan homona xD hyi kauhee oon öklö siinä.
    Mutta joo, asiaan.

    "Oltiin kyllä kaikkea muuta ko sitä, piti vaan ilmeisesti olla cool ko kamera oli läsnä."

    Siis sehän on ihan perus!
    "hei joku kuva!!#&(!"
    "*sekunttipose*" :_DD

    Meidän täytyy kans kehkeillä joku päivä ja lähteä vähän ravinteliin~ vai mitä ;)

    VastaaPoista
  7. Tosi suloinen asu! <3 Mielenkiintoisia ostoksia. Kovasti alkoi kiinnostamaan mistä löysit tuon vaaleanpunaisen timantin näköisen kaulakorun ja pinkin leopardisormuksen? Ja mihin hintaan, jos muistat? On niin ihania! :)

    VastaaPoista
  8. Voi voi mutta miksi sinäkin oot lähteny mukaan tohon gyaru-trendiin, sulla oli niin ihana ja gyarua omaperäisempi tyyli ennen! IMA SAD NAO :'( :-D

    VastaaPoista
  9. Maija:
    AH KIITOS <3

    ---
    Tina:
    Thank you!

    ---
    Josie:
    I think I feel guilty because of my mom too. Damn you, mothers!

    Thanks! ^^ Haha, I'm just very tall + 8cm high heels + miniskirt = long-ish legs. ::D

    ---
    Miruka:
    Kiitos, paahtovanukkaani. ♥ Toi oikeesti vähentää mun syyllisyydentuntoa!

    ---
    kri:
    H&M:ltä, 19,95€.

    ---
    Anonyymi:
    Jännä, ei Emmissä musta oo mitään Aoia. :DDD Noh, ihmiset näkee asiat eri tavalla. :B

    Kiitos! :)

    ---
    Emmi:
    :D:D::D Niin käy joskus.

    Mennään ravinteliin, ehdottomasti. ♥

    ---
    Sweet Comet:
    Kiitos paljon! ^^ Kaulakoru on Backstreetilta (taisi olla jotain viiden euron pintaan) ja sormus J&C:stä (about 4€). :)

    ---
    Anonyymi:
    Olen pahoillani. :D En kylläkään koe "lähteneeni mukaan trendiin" ja koen pukeutumiseni olevan omaperäistä on se sitten mitä tahansa, koska pukeudun aina juuri niin kuten itse haluan, muista riippumatta.

    VastaaPoista
  10. OLET ANSAINNUT KAIKKI NUO OSTOKSESI! ÄLÄ EPÄILE SITÄ!!! ♥♥♥ (oli pakottava halu capslockata ^^)

    VastaaPoista
  11. mistä toi timantti koru onn
    ?

    VastaaPoista
  12. Joo no tohon en voi sanoo mitään koska en voi tietää miten ite oman tyylis koet mut tällee ulkopuolisen silmissä se vaan näyttää siltä. ja tietenki voi ottaa ideoita mistä haluaa, mut kun toi gyaru on täällä nyt joku muotivillitys ja joku aika sit sun tyylissä ei ollu mitään sellasta ni pelästyin :D Mut onneks et onneks seuraa sitä niin orjallisesti ku jotkut! =D
    but keep goin'!

    VastaaPoista
  13. Mio:
    YRITÄN OLLA EPÄILEMÄTTÄ, KIITOS. ::D♥

    ---
    ilona:
    Backstreetilta.

    ---
    Anonyymi:
    Eikö ollut? Jännä, ko oon mä kuitenkin siitäkin jo pidemmän aikaa ottanut jonkin verran vaikutteita, toisinaan enemmän, toisinaan vähemmän. En siis kyseenalaista enkä vittuile enkä mitään, oon vaan tosi huono katsomaan itseäni ulkopuolisen silmin niin en tosiaan tiedä miten paljon mikäkin mua kiinnostava asia mun ulkonäössä näkyy. :---D

    Ällös pelkää, en mä miksikään hc-gyaruksi aiokaan! :B (tai no, imo länkkäri ei voi ylipäätään _olla _gyaru, mut se nyt ei liity tähän ::D)

    VastaaPoista
  14. voi herranjestas mitä teinikuvia....

    VastaaPoista
  15. Anonyymi:
    Teinihän mä olen vielä seuraavat 1½ vuotta, joten eiköhän se ole ihan sallittua. ::D

    VastaaPoista