13.7.2009

Animecon 2009



Viime viikolta ei ole liiemmin kerrottavaa, oon taas vaan lagaillut kotona. Porukat on kaks viikkoa reissussa (tulevat siis joskus viikon päästä), joten oon ollut talonvahtina. Maija oli meillä yhden yön, Mio taisi olla kolme, yhtenä päivänä näin Caritaa ja yhtenä Viiviä ja Marjua. Sain Viiviltä elokuun Koakuma Agehan Japanista tuliaiseksi, kiitos siitä! ♥ Ageha on kaikesta karuudestaan huolimatta (tai ehkä juuri siksi) yksi lempilehdistäni.

Istuin keskiviikon ja torstain välisenä yönä Mion kanssa meidän keittiön pöydän ääressä ja puheeksi tuli eräs idea, joka mun oli tarkoitus toteuttaa Leech-cossissa. Siitä puhuminen ei ehkä ollut kovin fiksua, koska mulle iski ihan järkyttävä cossihimo, josta seurasi vuorokaudessa kasaan revitty salaryman!Ruki-cossi Animeconin kahdeksi ensimmäiseksi päiväksi. Mulla oli liian vaalee, pitkä ja ihan muuten vaan vammanen tukka, farkut puvunhousujen sijaan ja liian iso bleiseri... Sinäänsä hävetti lähteä niin ghettossa cossissa liikenteeseen, mut sain mä ihan hyvää palautetta kuitenkin. :-----D




En ehkä koskaan tuu tajuamaan sitä miten Buu voi näyttää niin paljon Aoilta.




Saana oli uskottavampi Ruki ko mä. ::D








Buu, Emmi ja Heini. <3___<3 Mun piti tosiaan alunperin cossata kans Leechiä, mut oltiin nyt sit vähän sekalainen Gazette. ::D


Ruki's hotline: tähtivieraana Aoi + 30% alennus! Soita heti!


Huomasin vasta näistä kuvista, että toi kraka oli ilmeisesti koko ajan kääntyneenä niin, että solmun väärä puoli oli päällä... Karua.


Perjantain eeppisin phail: Mun kengästä lähti pohja irti. XDDD Nyt mun on varmaan pakko heittää ne pois, oon kituuttanu niillä rikkinäisinä jostain alkukeväästä asti.








w/ Maija












Salaryman bisneslounaalla.


Salaryman bussissa. safnjmsdklö toi lauantain tukka oli vielä karmeempi ko perjantain. >_<




Maru, jonka piti nurseilun lisäksi olla meillä perjantaina Reitana, mut toisin kävi. En oo ees nähny enkä pelannu Silent Hilliä, mut pelkään silti noita hoitsuja ja sitä pyramidipäätä. :''''D Conien vika.


Battle of the decade: Nurse vs. Uruha!

Oli ihan jees con, vaikka kaikkihan ne on samanlaisia. Yhtäkään ohjelmanumeroa ei käyty tsekkaamassa enkä ostanut mitään, palloilin vaan ympäriinsä. Onhan se niin, että Animeconissa on pitkälti kyse yhdestä isosta miitistä, kuten Nemeira osuvasti blogissaan kirjoitti.

Blaergh, pitäis täs lopetella viimeistä lomapäivää ja mennä nukkumaan, huomenna kun pitää herätä jo kuuden maissa töihin. Ei ihan se unirytmi johon oon kesän aikana tottunut... Sadettakin on luvattu eikä mulla oo bussikorttia. Tyypillistä. No mut gotta keep my eyes on the prize!

P.S. Tein uuden ulkoasun, mitä mieltä ootte?

13 kommenttia :

  1. ..... OON EHKÄ KARUIN RYHÄVALAS IKINÄ.

    VastaaPoista
  2. Kivempi tää ulkoasu entä entinen!

    VastaaPoista
  3. That looked like fun. I like this pic the best though (http://4.bp.blogspot.com/_HA1bmN8CTko/SltwlBjqSoI/AAAAAAAAAoY/e5axakNyh_U/s400/IMG_4429.png), made me snort XD

    New banner looks sleek~

    VastaaPoista
  4. uus ulkoasu on loistava, puhutaanhan nyt sujusta : D (anteeks, tunnun kommentoivan vaan jos puhutan sujusta T_T)

    tyksin sun blogista aikalailla : D

    VastaaPoista
  5. saana:
    OLE HILJAA

    ---
    Anonyymi:
    Kiitos!

    ---
    Josie:
    It was fun, yes. XDD

    Thankies~

    ---
    juissijaffa:
    Aww, kiitos! ^^,

    Haha, jos kirjottaisin niin paljon Sujusta ko mieleni tekis ni saisit olla koko ajan kommentoimassa. XDD Sensuroin paljolti juttujani, koska en halua täyttää blogiani päättömällä fanityttöilyllä. ::D

    VastaaPoista
  6. "En ehkä koskaan tuu tajuamaan sitä miten Buu voi näyttää niin paljon Aoilta."
    Voin kertoo, et en vieläkään omasta mielestäni näytä _niin paljon Aoilta. XD Vaikka niin moni on sitä sanonu et kyl mä ehkä oon sisäistäny et näytän siltä :'')

    "Kuka mä sit oon?"
    "No sä oot Aoi!"
    "... Aoi-sensei."
    XDDD
    Onks sulla yhtään kuvia illalta?

    VastaaPoista
  7. Buu:
    Kyl se on varmaan osittain sitäki, et oon niin kauan aatellu, et näytät siltä ja kattellu sillä asenteella teitä, et oot alkanu mun päässä näyttää enemmän siltä ko oikeesti näytätkään. :DD Tai siis nään nykyään esim Eunhyukissa melkein pelkästään Sagan, vaikka ei nekään nyt mitenkään identtisiä sentään oo. XDD (vaikka sama henkilö ovatkin ahem)

    LOL @ AOI-SENSEI XDDDDDDDDDDD On mul muutama kuva musta ja Saanasta ratikas ja pari musta ja Emmistä Mamas, mut ei muita.

    VastaaPoista
  8. Eunsagahyukhae-sensei says: "EI AOI-SENSEI"

    Mutmut, teijän cossi oli ♥ ja salaryman!Ruxu beri beri hottis XDD

    Pöllin vielä sun rillit, varaudu...

    VastaaPoista
  9. GAZETEN KUUMALINJA PUHELIN O.O Sun olis pitäny julkaista sen numero conin ajaksi niin olisin soitellut siihe >8''')
    Leiska on kiva ^__^ Rehellisesti kyllä tykkäsin siitä aiemmasta enemmän kun siinä oli enempi väriä :) Mut tääkin oikeen nätti.

    VastaaPoista
  10. Mio:
    Sankyuu bb! ♥♥
    KUKAAN EI PÖLLI KEKULIMIEHEN RILLEJÄ

    ---
    Byouki:
    Kyllä siihen kovasti tuli puheluita, vaikken ollut kertonut numeroa kellekään. XDD Jännä juttu.

    Kiitos! :)

    VastaaPoista
  11. Aoi-sensei ihmettelee miks kaikki yrittää kieltää tän ilmiselvän tosiasian. Eunsagahyukhae-sensei ei tiedä mistään mitään!

    Mä oon edelleen hämmentyny siitä puhelusta mikä tuli mulle Gacktilta. Ja sä et edes antanu mun vastata! ='''(

    VastaaPoista
  12. Aaaaaa, huomasin just ton sun song of the momentin *________* Sille oli ihan pakko tulla kommaamaan, koska Kiyokaru on aha~n ♥♥♥ ja Masquerade varmaan SADSin paras biisi ♥♥♥ jeije

    (Ja ole huva ja paivita, mun elämä alkaa käydä varsin tylsäksi XDDDD)

    VastaaPoista
  13. Mio:
    Masquerade on = ♥♥♥

    Päivitin just ehkä minuutin ennen ko toi kommentti tuli, ehin jo luulla, et kommentoit siihen ja mietin, et hei jotain rajaa stalkkeroinnillaki. XDDD

    VastaaPoista