29.6.2009

tuliaisia, pidennyksiä, vaaleanpunaiset shortsit ja cossiangst


Sain Maijalta ne odotetut kaksi pidennyspakettia lisää. ♥ Oon erittäin tyytyväinen, nyt tää tukka näyttää paljon luonnollisemmalta. & moar iz moar.

Perheeni oli lauantaista viime yöhön ristelyllä, mikä tarkoitti tuliaisia mulle! Sain kiintiökarkkien ja vuuban lisäksi...



... Paris Hiltonin Can Can-hajuveden. <3______<3 Vihdoin ja viimein! Oon suihkutellut tätä kaupungilla testereistä kaulaani siitä lähtien ko tää tuli myyntiin. Ihana tuoksu, ei liian voimakas, muttei pliisukaan. Makea, pehmeä, raikas. Pullo on harmittavan pieni (50 ml), toivottavasti ei ihan heti kuitenkaan lopu kesken! //edit. Ai niin, mua häiritsee suunnattomasti toi Nightmare Before Christmas-fontti tossa pakkauksessa!
...ja Casuelle-minihuulikiiltoja. Kauheen pieniä, toivottavasti pysyvät tallessa!

Sain tosiaan ihan kamalasti karkkia, mm. toffeemarianneja (parasta ikinä!) ja Dumle-tikkareita, jotka Matias oli ostanut mulle omilla rahoillaan. :') Osaa sekin vintiö olla ihan kiva toisinaan. Maijakin oli ollut loppuviikosta reissussa, se toi Tallinnasta tuliaiseksi härskin muotoisen vaniljakermalikööripullon, josta en nyt postaa kuvaa. :D


Itse ostin tällaiset lauantaina Henkkamaukalta hintaan 9€. Kattelin noita ostomielellä jo silloin ko ne oli vielä 19,95€, joten nyt oli napattava mukaan. Sinne meni suuri osa viikonlopun ruokarahoista, mutta hyvin pärjäsin leivällä ja mikropizzalla.



Voin suoraan sanoa, että nyt ahistaa. Paljon.

En nimittäin cossaakaan Aconissa. Sen piti Despan keikan ohella olla mun kesän kohokohta, me ollaan sunniteltu sitä kuukausitolkulla ja se on toistaiseksi viimeinen tilaisuus mulle cossata Rukia.

Mutten pysty.

Mulla on hirveen paha mieli sekä itseni että muiden meidän cossiporukkaan kuuluvien puolesta ja toivon, että ne antaa mulle anteeksi ja ymmärtää, että a girl's gotta do what a girl's gotta do. And now the girl's gotta retreat. Tuun kyllä Helsinkiin siksi viikonlopuksi, mutta ilman cossia.

Tekisi mieli kaivautua jonnekin kivenkoloon muutamaksi ikuisuudeksi.

4 kommenttia :

  1. Musta on tulossa jo sun vakiokyt- siis kommentoija XD

    Mut annnn~, Matias ♥ Ajattelevaiset sisarukset on parasta ^^

    Niin, ja kävin tänään keskustassa ja törmäsin anttilassa tohon Paris Hiltonin Can Caniin ja täytyy sanoa, että se tuoksu oikeesti hyvälle! Plus noi pantsut on pure love ♥

    VastaaPoista
  2. Mio:
    Susta on tulossa mun lenpparikommentoija. ♥

    Kyllä joku (aka Lotta) vielä saa Matsonista hyvän miehen itselleen. :')

    Eikös! Muutkin on ilmeisesti huomannut sen, koska äiti sano, et toi oli viimenen puteli mikä siellä laivalla oli!

    + Ah, sankyuusankyuu! ♥

    VastaaPoista
  3. Onpa harmi tuon cossin kanssa. :s Mutta ratkaisusi on mun mielestä paras mahdollinen, huomasihan sen että se tuotti sulle ihan tuhottoman paljon stressiä ja ahdistusta. Uusiksi sitten kun on paremmin resursseja ja enemmän aikaa.

    Terv. R-Ari, salainen ihailijasi

    VastaaPoista
  4. R-Ari, salainen ihailijani:

    Minulle sinä olet prinssi. ♥

    VastaaPoista