18.6.2009

MTR '09

Lauantai 13.06.2009
Myötätuulirock, Vantaa
→ Tampere
w/ Buu
mun 31. Private Line-keikka


Istuin junassa imeskelemässä päivän ensimmäistä tikkariani.
"Juniori Tikkurilaan." (ehehe mul ei oo opiskelijakorttia ni meen aina junnuna)
"Ai Tikkarilaan?"
"Joo just sinne."
Vitsikkäät konnarit = rakkautta. :DDD Tais vähän väsyttää ko oikeesti naureskelin itsekseni tolle puolet matkasta Tampereelle. Buu tuli kyytiin Nääsvillestä ja sama konnari ihmetteli kovaan ääneen meidän meikkiarsenaaleja ko ehostauduttiin ravintolavaunussa.
"Koko työkalupakinko te siihen levititte? Huh huh!"

Hakunilan urheilukentälle päästyämme ehittiin jo iloita olevamme ekat siellä, kunnes (vasta) vajaan tunnin kuluttua huomattiin jonottavamme väärän festarin portilla. XD Siinä oli joku hiphopjeejeetapahtuma samalla kentällä. Ehittiin jo ihmetellä miten pieneksi MTR oli kutistunut sitten toissavuoden. Löydettiin oikea portti tyyliin 50 metrin päästä, eikä sielläkään onneks ollut ko kolme ihmistä ennen meitä; yksi Anna Abreu- ja kaksi Private Line-fania.




@ Eturivi! Ennen Private Linea esiinty onneks vaan yks bändi ja onnekasta oli sekin, että kyseinen bändi oli The Winyls. Niiden meininkiä katselee mielellään vaikken niitä oo koskaan kuunnellutkaan. :D Tunnistan kyl jo melko hyvin niiden biisejä ko oon nähnyt ne kolmisen kertaa livenä. Tuppaavat usein esiintymään samoissa tapahtumissa ko Private Line.


Kiharsin hiukseni aamulla kotona ja jo Vantaalle päästessä ne oli ihan suorat. L'oréalin Hot Curl petti mut. 8<


Private Line - While God Saves I Destroy. Sami ei oikeen muistanut omia sanoituksiaan. XD


Billion Star Hotelin loppu. Porasin.


Keikan jälkeen. Olin ekaa kertaa pidennysten kanssa keikalla ja havaitsin, että pitkällä tukalla on paljon kivempi moshata ko lyhyemmällä. :------D Oon aina aatellu, et se menis toisin päin. Vaikkakin mulla meni yhdestä biisistä puolet ohi ko kiskoin tukkaa irti kaulaketjusta ko ne oli menny solmuun siinä rytäkässä... Lisäks toi koru hakkas mua hampaisiin koko ajan ni jouduin ottamaan sen pois.


w/ Ilari! Muut vaan mönäili bäkkärillä eikä tullu rahvaan sekaan meitä morjestaan. 8(


Mun piti tulla koto-Jyväskylään Maijalle yöks, mut myöhästyin Vantaan bussikuskien vittumaisuudesta johtuen viimeisestä junasta ja päädyin jotenkin Tampereelle. Ketutti aika eeppisesti vielä Tiksistä lähdettäessä, mutta kyllä se siitä onneksi vielä iloksi muuttui.




Hengattiin junamatkan jälkeen Buun kanssa 1½ tuntia akselilla veturi - Dog's Home odottelemassa bussia Buun luo korpeen. Oli nastaa, vaikka Jussi Selo mulkoili meitä pahasti. XD


Lauantaiksi oli tosiaan luvattu Vantaalle superpilvistä ja kuurosadetta. Toisin kävi, saatiin nauttia auringonpaisteesta koko päivä. :DDD Sillä oli seurauksensa........ Esimerkkinä Buun käsivarsi. :')



Eilen minä...

...ostin uudet kengät. ♥ Olin himoinnut noita Biancon kenkiä jo iäisyyden ja nyt ne oli vihdoinkin alennuksessa! 79€ - 50% = 39,50€. Mun nilkkuribudjetti oli sopivasti 40€. :----D
Kuva: bianco.com

Tänään minä...


...pimppasin puhelimeni takakuoren. ♥

Huomenna minä vietän juhannusta meillä Maijan, Emmin, Buun ja Mion kanssa! ♥

5 kommenttia :

  1. aa ihanasta pimpattu puhelin! ♥
    ja ihana asu ♥

    sekä oon itekkin himoinnu noita kenkiä sikä kauan, mut rahatilanne on ihan kiitettävästi miinuksella että taitaa jäädä ostamatta 8(

    VastaaPoista
  2. LELE. <3____________<3

    JA NOI KENGÄT

    ET OO PUHUNU MULLE MITÄÄN JA IHAN BUUN TAKAA SUL ON TOMMOSET ÜBERPOPOT *-*

    VastaaPoista
  3. You look smoking hot in that concert outfit :D

    And the mobile looks cute~ everybody always seems to do so well with deco, I wonder if anybody messes up. I'm afraid to try, because I'll probably be the one to mess it up XD;

    VastaaPoista
  4. highkick:
    Awww kiitos!
    Voi eii. :s Sun pitää ryöstää pankki! Mullakaan ei olis ikimaailmassa ollun varaa niihin ellei alennusprosentti olis ollu niin suuri.

    Lady Irma Maija Morgana von Dedopoulos-Dracula Pumpkin Bernadotte Svensson:
    NO LELE JOO <3______<3 Sun pitää nähä mun ja Buun Lele-kuva, joka otettiin etrissä just ko Praikat tuli lavalle. ♥
    Hei, mul on aina vaan überpopoja. ;;;;;;;)

    Josie:
    Thank you dear! :D
    I have messed it up like gazillion times! The first phone I decorated looked like this: http://i40.tinypic.com/9vb04m.jpg XD So practise makes perfect. :D

    VastaaPoista
  5. Bwahahaa!
    But that's still kind of adorable XD

    VastaaPoista