26.6.2009

I can't forgive Rui who keeps on grating apples and rejects my way of eating them



Iiris on ollut meillä kuluneet pari-kolme päivää ja ollaan vaan vietetty siestaa sisällä Hana Yori Dango-maratonin parissa. ♥ Hanadan on ehdottomasti paras dorama ikinä, hauska, koskettava ja älyttömän koukuttava. Muistan ko aloin lataamaan tätä joskus viime elokuussa, olin ihan täpinöissä koko ajan. :---D Ollaan kohta tokan kauden puolessavälissä, mikä tarkoittaa sitä, että meille jää todennäköisesti huomikseksi katsottavasi enää final-leffa! Ihan jees, luulin nimittäin, että meillä menis koko aika tähän. Huomenna vois jopa lähteä ulos nauttimaan auringosta. :>

Tilasin (tai siis Maija tilas) viime viikolla lisää pidennyksiä, eli mulla on kohta tuplasti enemmän pitkää tukkaa! En vaan ihan tajua mikä sillä paketilla kestää, sen olis pitänyt periaatteessa tulla jo tiistaina. Tutkittiin Maijan kanssa asiaa keskiviikkona ja selvis, ettei ne oo vielä edes lähettäny koko pakettia. >:o Ärsyttävää ko mulla on itselläni paksu tukka, mut pidennyksiä on niin vähän, että näyttää siltä, et mun hiukset ohentuis ihan kauheesti latvoja kohden.

.........
AUSHJCAKLDKCAZMLRKGHBDGJNGD
Image and video hosting by TinyPic
Sain äsken puhelun, jonka ansiosta mun pään sisältö näyttää tällä hetkellä lähinnä tältä giffiltä. Mulle tarjottiin töitä! <3_____<3 Soittivat sieltä paikasta missä olin kevään ajan työssäoppimassa ja kysyivät tulisinko heinä-elokuuksi sinne. Sen parempaa työpaikkaa en oikeesti olis voinut toivoa! Tykkään niistä hommista ja ihmisistä, sinne on suht näppärä pyöräillä ja osaan jo talon tavat. Meen sinne Animeconin jälkeisenä tiistaina ja oon ainakin melkein koulujen alkuun asti. Saatan pitää pienen loman elokuussa, mutta kyllä mä nyt mahdollisimman pitkään aion siellä olla kun kerran antavat! BLING BLING, HERE I COME!

6 kommenttia :

  1. ihanaa sä sait töitä! :) ihan hampaita tääl saa kiristellä, kun ei ite oo päässy mihkään töihin, mut pakko myöntää et oon onnellinen sun puolesta, vaikkei se mitenkään mua kosketa. :D kai sitä sitten saa kattella sun ostoksia, joita oot niillä rahoilla hankkinu, lupaatko? :DD

    terv. randomi lukija Tampereelta ♥

    VastaaPoista
  2. Anonyymi:
    Awwww, kiitos! Oon ollut ihan epätoivoissani täällä kun ei ole töitä herunut (oon hakenut jotain 20+ paikkaan), tuoltakin sanoivat aluksi, ettei tekemistä löydy, mutta onneksi kävi näin!

    Lupaan, totta kai! :DDD♥

    VastaaPoista
  3. Lol you being happy looks like an acid trip? :P
    But congratulations with the job~ !!!!

    VastaaPoista
  4. Onneksi olkoon töistä!
    Muista opiskelijana sitten tuloraja :)

    VastaaPoista
  5. Oiiii~ Sait töitä!!! Ihan sagana onnea, olet paikan ehdottomasti ansainnut ♥

    Ja paras sitten tuhlata kaikki (no, ainakin melkein) johonkin kivaan, na no XDDDD

    VastaaPoista
  6. Josie:
    Lol yeah. XD Thank you! ^^

    Anonyymi:
    Kiitoksia! Jeps, muistan. :)

    Mio:
    Awww, kiitos bb! ;_;♥
    Sen lupaan! ;D

    VastaaPoista