11.6.2009

13eyond your imagination

Sori, etten oo tällä viikolla päivitelly, mut mulla on hyvä syy! Olin nimittäin Matiaksen (pikkuveli 12-v) kanssa reissussa maanantaista keskiviikkoon. ´w`



Oltiin ensin päivä Seinäjoella Mamia ja Sirpaa (+Inkaa & Nappia) moikkaamassa. Harmi, ettei voitu jäädä sinne pidemmäksi aikaa, olisin viihtynyt useammankin päivän. Noh, meen sit loppukesästä sinne itsekseni.


Sukkahousut hajos junassa, mut tässä näkyy vihdoinkin noi mun uudehkot avokkaat!


En tiiä mikä noita pidennyksiä vaivas ko ne meni tolleen kahdelle kiharasuortuvalle. :''''D Näytti tyhmältä, mut onneks suoristusrauta on keksitty.


Matias paparazzas ko puhuin Emmin kanssa puhelimessa. Meni puolet puhelusta ohi ko piti laittaa poseerausvaihe päälle. DD:



Illansuussa jatkui matka puolen tunnin päähän Jalasjärvelle, tai oikeestaan tarkalleen ottaen Koskuelle toiseen mummulaan. Oltiin siellä keskiviikkoaamuun asti enkä tehnyt oikeestaan mitään muuta ko nukuin, söin ja olin sääskien purtavana. :DD Ihan rentouttavaa niitä hyttysiä ja jatkuvista päiväunista johtuvaa yöllistä unettomuutta lukuunottamatta.

Keskiviikkona hypättiin sit taas bussiin ja otettiin suunta kohti Tamperetta. En ees oikeestaan tiedä mikä pointti sinne menemisessä oli kun ei me siellä ketään sukulaisia tavattu, mutta hyvä että mentiin. Olin kaivannut sitä kaupunkia. ♥ Sukulaisten sijaan treffattiin Buu (+myöhemmin Maru ja Outi) ja kierreltiin kauppoja.


Ostettiin Matsonille huppari (Backstreet 49,90€) ja aurinkolasit (Europehouse 12,90€). Tulin vahingossa stailanneeksi siitä pleijerin. XD Eikä mulla suinkaan mitään taka-ajatuksia ollu ko ostin sille s-koon hupparin, ei... Käytän jatkuvasti sen paitoja. :-----D





Itselleni ostin...
Leopardikuvioisen taskupeilin (n. 3€, H&M).

Huulikiillon (n. 3€, H&M).
Lucia: "Hmmmm. Haluunks mä blingaavan huulikiillon vai ei-blingaavan?"
Buu: "........No kummankohan."
Lucia: "...Totta, tyhmä kysymys." *nappaa blingaavan*

Kynsitarra-arkkeja (2,90€/kpl, Europehouse). Noi kokovalkoiset tarrat on jo testauksessa, lakkailen tässä kynsiäni samalla ko bloggaan! Postaan kuvia mahdollisesti huomenna.

Kanye West- Shou-arskat (6€, Europehouse). Oon ettiny tällasia vuoden, mut mistään ei oo löytyny tarpeeks halvalla. Tarviin nää mun tulevaan RAINBOWS-cossiin, joka on aikalailla ikuisuusprojekti, saa nähdä tuleeko se koskaan toteutettua. Mulla on päähänpinttymä Shoun cossaamisesta, tosta biisistä ja noista leopardipantsuista. En saa sielulleni rauhaa ennen ko oon onnistuneesti toteuttanu ton. :-----D Se on sit sayonara hiuksille siinä vaiheessa, mut hei, mitä sitä ei mielenrauhan vuoksi uhraisi. En tiiä tuunko pahemmin siviilissä näitä arskoja käyttämään ko ne on niin epäkäytännölliset.

Death Note 10 & 12 (n. 6€/kpl, Akateeminen Kirjakauppa). Nyt mulla on kaikki DN:t. *___*

Loveless 1 (in English, 10,50€, Akateeminen Kirjakauppa). En oo vielä lukenut tota ekaa osaa kokonaan, mut alku ei oo ollu hirveen vakuuttava... Oon aiemmin kuullut lähes pelkästään hyvää palautetta tosta sarjasta, ehkä mulla oli odotukset liian korkeella tai ehkä se alkaa vähän verkkaisesti. Saa nähdä ostanko jatkoa.

6 kommenttia :

  1. Noita leopardi pantsuja on H&M:llä hintaa 9 € :D pikkase kyrpii ku ostin omani 20 € xDD

    VastaaPoista
  2. Micah:
    Wooou onko? *-* Täytyy käydä tsekkaamassa! Oon tosiaan jo vuoden ettiny sopivia housuja/kangasta eikä mistään löydy täydellistä. Tai ees kelvollista.

    VastaaPoista
  3. voisimpa mäkin käyttää mun veljen paitoja...ne on ihan liian isoja mulle.. :D

    VastaaPoista
  4. Anonyymi:
    Valitettavasti Matiaskin kasvaa varmaan jo vuoden-parin sisällä sen verran raavaaksi, etten voi enää käyttää sen vaatteita. Aika törkeetä, mitä hyötyä siitä sit enää on? :------D

    VastaaPoista
  5. Mistä noi ihanat avokkaaaat on?

    VastaaPoista
  6. Kiira:
    Ne on Bianco-merkkiset avokkaat Zatzasta. :)

    VastaaPoista