31.5.2009

"Kirjotin 75 L:llää ja yhen Raiton ehehhehehe"



Eilen juhlistettiin hikujen uusia hattuja! Mun ylppärien oli myös tarkoitus olla tänä keväänä, mutta hups vaan löysinkin itseni viime lukuvuoden alkaessa amiksesta Voionmaan lukion sijaan, joten ei ainakaan ihan heti ole nerolakkia mulle tulossa. :----D Olin siis eilen vapaa kulkemaan muiden pippaloissa Maijan kanssa. Piipahdettiin ruusujen ja korttien kanssa Minnalla, Mirkalla ja Miolla. Kavereiden sukulaiset on pelottavia, mut ruoka oli kaikkialla hyvää. 8D Ohessa kuvia Mirkalta!




Mirka oli ihan mielettömän kaunis! Kampaaja oli laittanut sen rastat hienolle isolle nutturalle, jossa oli mustia lehtiä. Lakki ei meinannut mahtua päähän, mutta se nyt on noin upeella kampauksella sivuseikka. Mirkalla on onneks about saman kokoinen jalka ko mulla, aattelin nimittäin nyysiä ne kengät mitkä sillä oli tuon mekon kanssa. :---)


Tarviin lisää pidennyksiä, mun tukka on liian ohut! DD: Kiharatki oli kivasti loiventuneet päivän mittaan, mutta mitäs pienistä... Ostin ton liivin muuten viime hetkellä perjantaina. Alkuviikosta kirjotin, että onhan tässä vielä hyvin aikaa löytää lauantaiksi yläosa, mutta onnistuinpa sitten tulemaan kipeäksi tiistai-iltana. Sain itseni vasta perjantaina sen verran liikenteeseen, että pääsin keskustaan tutkailemaan Jyväskylän vaatekauppojen (olematonta) antia. Olin jo luovuttamassa kun tuo hyppäsi silmille H&M:llä. Oon jo useemman vuoden ajan halunnut valkoista liiviä ja nyt oli sit hyvä syy ostaa. :>





Illalla oli tarkoitus Mion ja Maijan kanssa mennä Kharmaan tanssimaan, mutta sinne oli ihan kaamee jono ja Mirka + öööööö KAIKKI oli Shakerissa ni mentiin sitten sinne. Päädyttiin istumaan siellä pilkkuun asti.


Jotenkin hyvin mystisesti mulla on mojito kourassa. XD Oli muuten pahin mojito mitä oon koskaan juonu, maistu _ihan hammastahnalta. Easy on the mint leaves, okay? Säästyttiin draamailulta ja muulta melko täydellisesti, mitä nyt mä vaan jossain välissä taisin istua terassilla hetken angstaamassa köyhyyttäni, mut se meni nopeesti ohi. Oli tosi hyvä ilta!

Onnea kaikille ylioppilaille ja ammattiin valmistuneille! ♥

//edit. Tajusin just, ettei mun kengät näy yhdessäkään kuvassa. DDD: Ne oli beriberi hotpinkit avokkaat muutaman sentin korolla ja avonaisella kärjellä, ei sen kummemmat. Oltiin Maijan kanssa tietämättämme ostettu samanlaiset, sillä oli onneks sentään mustat!

3 kommenttia :

  1. ah, onpa ihanan minäpitoinen postaus <3 tällaisia enemmän!

    -Nimetön

    VastaaPoista
  2. Tytöt ovat edustaneet ♥
    Teillä kaikilla oli ihanat puvut :)
    Ja kiharat todellakin sopii sulle~

    Tällä viikolla sitten kirkkopuistoon istumaan ja skumppaa juomaan ;D
    p.s. Mun laukussa oli salamatkustaja... kirva! Varmaan hypänny kyytiin puistosta...

    VastaaPoista
  3. Anonyymi:
    No toki. ♥

    Emmi:
    Sankyuu beib!♥

    Kirvat on kieroja...

    VastaaPoista