21.5.2009

Heechul-ah, you need to eat breakfast before you go!

Oon nyt tässä jo pidemmän aikaa saanut satikutia erinäisiltä ihmisiltä siitä, etten ole päivittänyt Didiä (kutsun blogiani lempinimellä, kysyttävää? :---D) melkein kahteen viikkoon enkä muutenkaan toukokuussa melkein ollenkaan. Voin kertoo, että mikäli päivityksien vähyys on jotakuta stalkkeria vaivannut niin mua se on vaivannut 335 kertaa enemmän... Ei vaan yksinkertaisesti ole ollut päivitettävää, enkä halua kyllästyttää ihmisiä kertomalla siitä, kuinka arkisin herään liian myöhään, raahaudun pyörällä viiden kilsan päähän Seppälään, istun siellä kahdeksan tuntia koneella tehden töitä ja lagaan koko illan. Viikonloppuisin on ollut vielä vähemmän äksöniä, mitä nyt yhtenä perjantaina olin Kharmassa ja muutamana yönä oon majoittanut kavereita tänne. Onneks viikon päästä alkaa loma ja saan elämäni takaisin. \o/



Arvatkaa mitä.

Meitsi osti pyöräilykypärän! Tulin siihen tulokseen, että jos joskus sattuu pyöräillessä käymään hassusti, ni en halua, että maatessani halvaantuneena/koomassa/muuta kivaa jossain sairaalassa porukka puhuu mun ympärillä kuinka olisin voinut selvitä mustelmilla, jos mulla olis ollu kypärä. 30 euroo on musta aika halpa hinta ottaen huomioon, miten hyvin kypärä oikeesti suojaa. Lisäks musta toi on söpö! :-----D Aattelin, et voisin jopa heittää siihen vähän timangeja. Et ring ring vaan!

Toi on muuten mun perus työ-look; huppari + farkut + tennarit + ponnari + meikitön nassu. Melko viehkoa. Not. Onneks enää tosiaan neljä työpäivää! Täytyy myöntää, että toivoin kyl saavani sieltä palkallisia töitä kesäkuuksi silleen, että olisin jatkanut siellä hommia heti työssäoppimisen loputtua, mutta kelpaa se lomakin ihan mainiosti. Pääsenpähän ainakin vieroittamaan itseäni kofeiinipillereistä.



Rupee taas asia loppumaan kesken, vaikken ole kirjoittanut vielä paljon mitään. DD: Taitaa siis olla kuvien paikka! Nää viis ekaa on Marun ottamia, loput mun.

Metsien mamma joutui paparazzin uhriksi! >:oo















Metallinhohtoiset vaaleanpuna-violetit kynnet hopeisilla hileillä omnomnom. Eivät tietenkään edusta kuvassa, blah.

Tällaset lakkaukset oli ennen noita nykyisiä. Voisin tiedustella itseltäni, miks mun kädessä lukee Leeteuk...

Ostin vihdoinkin itselleni rarahameen! *__* Piti kavereiden ylppäreitä varten ostaa jotain kesäistä ja olin käynyt ihastelemassa ja sovittamassa tota jo pariin otteeseen joten se oli sit pakko saada. Kaikkein pimeintä tässä on se, et toi on kokoa 36. Oon ostanu koon 36 alaosan viimeks seiskalla, eli jotain kuus vuotta sitten ja kokoa 40 oon käyttänyt ysin syksystä lähtien. Alan ihmeisesti pikkuhiljaa olla hoikistunut sen verran, että se alkaa näkyä ja tuntuakin! Nyt pitää sitten löytää tuohon kaveriksi yläosa ja avokkaat.


Aaaaaaaa ootan huomista ihan kauheesti! Aamua odotan pelolla, sillä mulla on töissä arviointipalaveri. Kyl ne on siellä antanu sellasen kuvan, että oon tehnyt työni hyvin ja muuta sellaista, mutta pelkään ikäviä yllätyksiä. Töiden jälkeen poljen sit suoraan postiin hakemaan erittäin tärkeän ja odotetun paketin, postista kodin kautta matkakeskukselle, josta hurruttelen karjavaunulla Vihtavuoreen ja sieltä lauantaina Laukaaseen. Kerrankin tekemistä!

8 kommenttia :

  1. That skirt is too cute :3
    I never find anything from Lindex other than accessories but then everybody else post pics of cool clothes :/ Must be a different selection here. Or am blind XD;
    The forest pics look like out of a (modern) fairy tale :P
    Good luck with tomorrow ^^

    VastaaPoista
  2. Josie:
    Thankies! ^^, ♥

    I actually never find anything from Lindex either. :D This is the first item I've bought there in like seven years or something. :D I always forget the whole store even exists! Need to check it out more often, there might be treasures hiding...

    VastaaPoista
  3. sun hiukset näyttää aina ihan likasilt

    VastaaPoista
  4. Anonyymi:
    XDDDDDDDDDDD Olen pahoillani. 8< Mistä lie johtuu, varmaan liikaa lakkaa.

    VastaaPoista
  5. hieno juttu, että ostit pyöräilykypärän, harvalla nuorella on rohkeutta ostaa, kun yleensä muut eivät käytä :)

    VastaaPoista
  6. Anonyymi:
    Ihanaa, että oot sitä mieltä, kiitos! :)

    VastaaPoista
  7. "sun hiukset näyttää aina ihan likasilt"
    XDDDDDDDDDDDDDD Kauheeta. Ihanaa kun ihmiset uskaltaa postata negatiivisia kommentteja nimenkin kans!

    Ja oon samaa mieltä tosta kypärästä, mullakin on kauheesti ollu aikomuksena hankkia sellanen mut en oo saanu aikaseks -_-

    Kerttu nauro kauheesti tolle jollekin oletettavasti korealaiselle tuolla sivussa, joka näpyttelee sormiaan. "MIKÄ TOI ON???" XDDDDD

    VastaaPoista
  8. Buu:
    Se on Heechul. XDDDDD ♥♥♥ Plotting world domination!

    Arvaa vaan miten ite lollaan sille aina ko näen sen, siks se tossa onkin. :-----D

    VastaaPoista