2.5.2009

Esne iterum ebrius?



Kyselin tosiaan viime postauksessani miten pukeutuisin vapunaattona ja sen verran moni sanoi (joko irl tai sitten täällä) olevansa ganguron kannalla, että siihen sitten päädyin! Lopputulos oli kyl melko sillisalaatti, erittäin kevyesti romanba-ish tai jotain. :''D Aaaaaarr mua ärsyttää mun tukka ko tää on näin lyhyt, ei kiharat oikeen toimi näin lyhyessä tukassa. Rusetti näytti vihdoinkin rusetilta paperirullan sijaan ja meikkikin oli tällä kertaa musta jopa ihan kiva! Vaikkakin näytti melko härskiltä ko kasvot oli tummanruskeet ja muuten oon näin kalpee... Kunnollista outfitkuvaa mulla ei taida olla, mutta päälläni oli musta, vähän polven yläpuolelle ulottuva tuubimekko (H&M), leopardilegginsit (Indiska), mustat kiiltonahkakorkkarit (Zatza), vyö (Top Ten) ja pihalla leopardijakku.


Kamera ja pimenevä ilta söivät ilmeisesti meikit naamastani tässä kuvassa. :C Tukkakin vammaa, yhyy.

Hengailtiin alkuilta Omenahotellissa, jossa mulla, Maijalla, Emmillä ja Miolla oli huone. Se oli varsin kätevä, ei tarvinnut alkaa säätää yöllä bussien, taksien ja yöpaikkojen kanssa! Ennen lähtöäni siellä kävi ainakin Mirka, Timo, Maru ja kourallinen Marun ystäviä, joihin kaikkiin törmäiltiin enemmän tai vähemmän vahingossa pitkin yötä. Lähdin tosiaan yhdeksän maissa Emmin kanssa Kirkkopuistoon treffaamaan Viiviä, joka oli siellä luokkalaistensa ja Leijon kanssa. Olin suunnitellut lähteväni Ompusta viimeistään kuudelta, mut se vähän venähti... En onneks ollut ainut, jolla kesti. :DD Puistoilun jälkeen käytiin taas Ompussa, jossa vaihdoin fiksuna korkkarit nilkkureihin.

...ja sit lähettiin Emmin, Viivin ja Leijon kanssa tivoliin! Kuvasin pari videota kävelymatkan aikana, tässä ilmeisesti Emmi puhuu Buun kanssa puhelimessa. En tiedä millä logiikalla se viittaa muhun drag queenina... :''D Anygays. Suomen Tivoli on siis joka vuosi vapun tienoilla Jyväskylässä ja vapunaattona on aina yötivoli, johon yleensä kaikki suuntaavat. En tiiä onko yötivoli vihdoinkin jotenkin out Jyväskylän teinien keskuudessa, mut siellä ei ollut paljon ketään! Ehkä ihan hyvä vaan. Jossain välissä paikalle eksyivät myös Mirka, Maija ja Mio ja pääsin Mirkan ja Emmin kanssa High Energyyn. ♥ Paras laite ikinä! Mulla on sellainen mielikuva, et olisin ollut melko rasittava (varsinkin loppuillasta), anteeksi. 8<

Heräsin aamulla silmät sumeina hopeisesta glitteristä ja ripsarin kuiduista.

4 kommenttia :

  1. Toi kampaus on tosi kiva! Sopis varmaan ihan arkisinkin. :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi:
    Oi, kiitos paljon! :) Alan todennäköisesti useinkin laittamaan hiukseni noin, kunhan saan pidennykseni tilattua. ^^,

    VastaaPoista
  3. Puhuu se mun kans, muistan ton XDD

    Mua rupes taas harmittaan et en ollu teidän kans vappuna :C

    VastaaPoista
  4. Buu:
    ;________; NYT JUMALAUTA SEKAI NO STAR ROUDAAT PEPPULIS TÄNNE HETI

    VastaaPoista