2.5.2009

Dear cosplay diary, pt. 01


Nyt iski cossistressi. 69 yötä Animeconiin.

Ongelma #1: Kengät

Mistä revin tuollaiset? Ei mulla oo varaa ostaa saappaita, ainakaan uusina! Pitää varmaan koluta kirppareita aina kun vaan ehtii. Oon nähnyt tästä outfitista yhdellä tytöllä maiharit eikä ollut järin esteettistä. Se cossiporukka feilas muutenkin melko eeppisesti.........

Ongelma #2: Takki

Onko kellään tietoa mistä saisin bikertakkia varten kaavat? Alan käydä todella epätoivoseks. ;;__;; Kun en voi oikeen tehdä mitään ennen ko saan tohon takkiin kaavat, koska mulla on melkeinpä housut jo eikä paidassakaan oo hirveesti tekemistä ko se on vaan tollanen perus AC/DC-bändipaita. Kaavojen jälkeen pääsen sit huolehtimaan noista kauluksen purjerenkaista ja 12 nyörityksestä.

Oon täs harkinnut tekeväni oman blogin ihan vaan ton cossausteeman ympärille. Taidan kuitenkin jättää sen tekemättä, vaikka mulla on jo nimi ja ulkoasukin sille valmiina. :DD Miks tekisin uuden blogin ko voin saman tien kirjottaa tänne? Onneks tällä blogilla ei oo mitään rajoittavaa aihetta, voin kirjottaa just siitä mistä haluan. ♥ Oon tähän mennessä spämmäillyt cossijuttujani lähinnä galtsuun, tästä eteenpäin taidan tehdä sen tänne. Be prepaired.

btw, mihin mun kommentoijat ovat kadonneet? Vielä pari viikkoa sitten sain paljon aktiivisemmin kommentteja, onko multa kaikonnu lukijat? :o Kommentteja on ihan siitäkin syystä kiva saada, että tiedän, että tätä blogia luetaan. En mä itseäni varten kirjoittele ja jos multa kaikki lukijat häviää ni eihän mun ole mitään järkeä tätä kirjoittaa. :D Kanssakäymistä ja vuorovaikutusta, kiitos~

xxx,
Lucia

9 kommenttia :

  1. no siis hätätilanteessahan noi kaavat voi pölliä ihan suoraan bikertakista :——D

    VastaaPoista
  2. noista kaavoista kans sen verran että kannattaa piirrellä mahdollisimman paljon tuota takkia eri kuvakulmista ja soveltaa jostain jakkutakin kaavoista (löytyy paljon paljon erilaisista käsityölehdistä ja aika helppo piirtää itekkin) siitä tommonen biker-mallinen!
    Eiii pitäs olla turhan vaikee!

    VastaaPoista
  3. veikouu:
    Näin oon aatellutkin tehdä jos oikein epätoivoiseksi käyn, mulla on yksi bikertakki jota oon yrittänyt käännellä ja väännellä niin suoraksi, et jos siitä sais piirrettyä. :---D Se on vieläpä sellainen mitä en käytä oikeestaan koskaan, joten periaatteessa voisin leikellä sen paloiksi ja siitä näppärästi piirrellä kaavat, mut käytännössä se ei kuitenkaan taida onnistua, koska maksoin kyseisestä takista jotain 70€. 8< Jos sitä löytäis vaikka jostain kirpparilta jonkun kympin takin, jonka raaskis pistellä osiks...

    Rookie:
    Tätä mun äitikin ehotti! Mulla on onneks tallessa vielä ton DB-encore-jakun kaavat, niistä saattais hyvinkin saada ankaralla aivotyöskentelyllä muokattua biker-malliset. On se hyvä, etten heittäny niitä kaavoja pois, tein niistä RCE-takinkin. :----D Kaikki cossit yksillä kaavoilla, näppärää.

    Kiitos hei teille molemmille avusta! ´w`

    VastaaPoista
  4. *vaivaantunut naurahdus* ...miten niin tässä alkaa tulemaan kiire? :'D Ja tuo on niin ilkeetä laskea päiviä coniin. Se kuulostaa paljon pelottavammalta, kun et toteis vaan, että coniin on kolme kuukautta, nee~? :'D
    Okei, lässytys sikseen. Lähdemme alkavalla viikolla sille jätti kirpparille. Pakko! Ja jos sää saa saat harmaita hiuskia tosta takista niin minä siitä blingukankaasta. Oon kolunnu nettiä ympäri ja ämpäri. Ei mitään. Täytyy varmaan toivoa, että löydän jonku bilemummon vanhan 70-luvun discomekon kirpparilta. -Emmi

    VastaaPoista
  5. hei mäki oon tehny about kaikki cossit yksillä ja samoilla kaavoilla hah haa! XD

    VastaaPoista
  6. Emmi:
    67 YÖTÄ ENÄÄ. Miten olis lauantaina kirppis?

    Rookie:
    Harvinaisen kätevää! XD

    VastaaPoista
  7. Ei hitto toi 69 yötä kuulosti pelottavalta, en edes halua laskee paljonko enää on... Tosin mä oon nyt kaks viimesintä päivää ommellu melkein koko ajan, et en nyt ala tunteen huonoo omatuntoo.

    Mäkin tein ovelasti ton liivin samoilla kaavoilla kun sen takin! :'D

    "Se on vieläpä sellainen mitä en käytä oikeestaan koskaan, joten periaatteessa voisin leikellä sen paloiksi ja siitä näppärästi piirrellä kaavat"
    Matkitko mua? <3 XD

    VastaaPoista
  8. Buu:
    NELKYTNELJÄ YÖTÄ =====))==)=)=)

    Mulla on tavoitteena sunnuntaina piirtää ja muokata kaavat.

    Joo matkin. XD Tosin en ala oikeesti leikkeleen mun Japa-takkia. :''''''')

    VastaaPoista
  9. AI MEINASIT JAPA-TAKKIA XDD Ei sitä saa leikellä!

    Hyvin ehtii, jos noi muutkin nyt vaan tekis jotain sen eteen........... Noh mut Urskin kans mennään viikonloppuna kirppari- ja kangaskauppashoppaileen ja toivottavasti Marukin toteuttaa aikomuksensa ruveta tekeen sitä ens viikolla.

    Mulla on liivi melkein valmis ^_^

    VastaaPoista