19.4.2009

watch as the city lights dance for us

Tästä tulee melko pitkä merkintä, try to bear with me! Mun piti postata osa tästä jo perjantaina, mut sit tuli kiire ja mulla ei oo ollu aikaa istua koneella ennen ko vasta nyt.




torstain outfit, klikkaamalla saa kuvaa isommaksi~

Tiedättekö sen tunteen, kun on ollut syystä tai toisesta monta päivää meikkaamatta ja laittamatta hiuksiaan ja sitten pitkästä aikaa tekee sen? Silloin jos koskaan tuntee itsensä hyvännäköiseksi! Alkaa se hieman laittautunut perusminäkin näyttää ihan mukiinmenevältä, kun on edelliset kuusi päivää ollut sattumanvaraisissa vaatteissa, lättänällä hätäponnaritukalla ja kaikki kasvojen pikkuvirheet näkyvillä. Periaatteessahan sitä näyttää ihan samalta ko normaalisti arkena, mutta olo on ihan toisenlainen!



Alotin tosiaan työssäoppimisjaksoni tiistaina Seppälässä (en siis Seppälä-liikeessä, vaan Seppälä-nimisessä kaupunginosassa Jyväskylässä :---D) ja siellä istun sitten seuraavat kuusi viikkoa kahdeksasta neljään. Tähän mennessä tehtävät on ollu tosi jees mut työajat tekee tiukkaa. Sinne menee tosi huonosti busseja, joten joudun lähtemään kotoa jo seitsemältä. En siis todellakaan jaksa herätä aamuisin laittamaan tukkaa ja meikkaamaan, mun pitäis nimittäin herätä viimeistään puol kuudelta jos meinaisin ehtiä tehdä kaiken. Eikä mua jaksa edes kiinnostaa, ei siellä kukaan katso miltä mä näytän. Torstaina tosiaan revin itseni sillon ennen kuutta ylös, koska tiesin meneväni töiden jälkeen keskustaan, mut emmä kyl pelkästään töitä varten ala epäinhimillisiin aikoihin heräämään. Kotiin päästessäni oon aina ihan kuolemanväsynyt (samoin ko aamulla ja koko työpäivän ajan), mut sit ko yritän mennä ajoissa nukkumaan ni yhtäkkiä oonki pirteä ko pannullisen kahvia kiskonut Hiroto... Raivostuttavaa.





Perjantaina oltiin Marun kanssa Minnan ja Sallan tupareissa, joissa oli talo täynnä punkkareita. Meinas mennä välillä aika pahastikin järki siihen meininkiin (ja musiikkiin, mun kun teki mieli bilettää Lady Gagan tahtiin), mut eristäydyttiin sit Minnan huoneeseen kuuntelemaan Deathstarsia ja AFIa, mikä oli melko jees. :--D Ehdoton kohokohta oli ko hypättiin Marun kanssa yöllä bussiin ja käytiin hakemassa Hesestä joku jättimega-ateria. ♥ Aallonpohjana taas toimi se, et joku nyysi mun rakkaat valkosankaiset aurinkolasit ja Minna kaato vahingossa mun kännykän, paidan ja laukun päälle olutlasin. Paita meni pesuun ja kännykkä selvis vammoitta, mut mun niittilaukku haisee niin vahvasti, etten pysty käyttämään sitä enää. Se oli jo ihan hirveen kulahtaneessa kunnossa, ehkä onkin korkea aika hankkia uusi.





Eilen vietin lauantaita Viivin kanssa keskustassa kauppoja kierrellen ja kahvilassa istuskellen. Suunnitelmana oli alunperin olla kahestaan, mut meitä olikin sit parhaimmillaan meidän kahden lisäksi vielä Maija, Emmi ja Jennakin. :'''D Mulla oli kerrankin jopa rahaa! Yleensä lähen aina "shoppailemaan" kavereiden kanssa silleen, et niillä on mukana liioittelematta satoja euroja ja mun budjetti on jotain kolme euroa, mut eilen mulla oli huimat 20€! :DD Julistin sitten, että mun ei saa antaa ostaa ruokaa, juomaa tai mitään mustaa. Tavoitteena oli ostaa joku vaalea/värikäs hame, legginsit, tunika tai paita. En löytänyt mitään. Gina Tricotilla sovitin yhtä pitsimekkoa (valkoisena ja vaaleanpunaisena), valkoista toppia ja melko mielenkiintoista leopardihaalaria, mut ne kaikki näytti ihan hirveeltä, joten jäivät sitten sinne. Siellä oli söpö lyhythihainen bolero, mutta käskin Maijaa katsomaan, etten vahingossakaan osta sitä, koska se oli musta.


Mun arc näytti kuulemma kauheelta tossa haalarissa. =((

Istuttiin taas useampaan otteeseen Coffee Housessa ja keskusteltiin varsin henkeviä. Cosfail oli ehkä hienoin neronleimaus Maijalta aikoihin. XDD Tulin kuuden jälkeen siihen tulokseen, että olin ansainnut kahvilaruokaa oltuani koko päivän kiltisti ostamatta mitään mustaa. Tai mitään muutakaan!


Eilen, kuten tänäänkin, oli ihan hirvittävän tuulinen päivä, joten mun tukka kusahti aika lahjakkaasti. En myöskään tajunnut ennen ko vasta näistä kuvista, että näytin melko alastomalta...... Ei siis taidakaan olla vielä ihonväristen sukkahousujen aika. Katotaan sit ens kuussa uudestaan. :B

Päätettiin muuten Viivin kanssa ostaa puokkiin muuan...... jutsku, josta oon kovin innoissani! *w* Kirjoittelen siitä sitten kun saadaan se oikeesti ostettua, mikä on siis tulevan viikon sisällä, kunhan saan koululta työssäoppimisruokarahat. Pitää varmaan laittaa sinne sähköpostia jos ei pian ala massia kuulua, niiden rahojen piti tulla jo tällä viikolla.





Mun piti postata tänään vielä mun, Emmin ja Marun tänpäiväsen photoshootin parhaat palat, mut se saa nyt jäädä huomiseen, koska oon ihan kauheen väsynyt ja huomenna on taas töitä. G'nite! ♥

3 kommenttia :

  1. Vähän mun tucca näyttää punaselta/oranssilta tossa kuvassa. :ooo Tai siis silleen... Kirkkaalta.

    VastaaPoista
  2. Tiedätkö mulla oli toi täsmälleen sama ongelma värien kanssa! Kun pääsin vihdoinkin shoppaan mumban sponssaamien vaaterahojen kanssa ostin heti ensimmäiseks neljä mustaa vaatetta. Sit yritin kovasti ettiä jotain värikkäämpiä ja kattelin kaikkia mahdollisia vihreitä ja punasia mut en vaan löytäny mitään kivoja. Hennesissäkin kiertelin ja päädyin sovituskoppiin neljän eri _violetin vaatteen kanssa. XDDDD En mä sit edes ostanu kyl mitään niistä.
    Haluisin oikeesti joskus käyttää jotain muutakin kun mustaa ja violettia.

    VastaaPoista
  3. Maija:
    Eiks se sit oo? :DD

    Buu:
    Mäki haluisin joskus käyttää muutaki ko mustaa ja.............. Mustaa. -_-''

    VastaaPoista